Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.8KOplossingen
  • 48.3KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Mediabox Next: krijgt iedereen die box? Opgelost

Ik heb nog de Horizon (Ziggo) box en ook een slaapkamer unit. Krijgt iedereen de Mediabox Next? Zo ja, Wanneer kan ik die verwachten?

Aansluiting mediabox Next met modem in de meterkast Opgelost

Er staat geschreven, dat de nieuwe mediabox next moet worden aangesloten op het modem. Maar mijn modem staat in de meterkast en is daar aangesloten. Wat nu? Kan ik ook een gratis monteur krijgen als i...

bon4479 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanzetten ondertiteling BBC Enterainment en History Channel HD Opgelost

Elke keer als ik naar BBCentertaiment of History chanel kijkt moet ik de ondertiteling activeren.Ik heb de Ziggobox next.Hoe krijg ik het zo dat ondertiteling permanent wordt?

ajbommel door Stamgast
  • 247 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 38 Likes

Resetten van box Onopgelost

De Mediabox is een complex apparaat en kan soms kuren vertonen. De oorzaak is dat de stroom die nooit constant is https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506289 Maar als de Next niet als v...

Universal Remote Device Codes voor Mediabox Next Onopgelost

Ik wil graag mijn nieuwe Next box koppelen aan de afstandsbediening voor mijn Bose Soundbar Solo 5. Wat voor Codec moet ik daarvoor gebruiken? Volgens de handleiding van Bose (https://www.bose.nl/nl_n...

opgenomen programmas op de nextbox beginnen niet vooraan Opgelost

Op de eerste plaats zijn wij zeer tevreden met de nextbox. Alleen 1 probleempje opgenomen programmas op de nextbox beginnen niet vooraan ik moetaltijd een stukje terugspoelen als ik ga kijken.kan ik d...

CarPet door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Ondertiteling niet standaard aan Opgelost

Heb nu een paar weken de Next. Prima apparaatje ipv de Mediabox XL. Goed beeld, geluid, lekker snel en zuinig. Heb wel een puntje. Bij de meeste zenders zit de ondertiteling er netjes ingebakken. Merk...

70ReS door Stamgast
  • 56 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 9 Likes

Geen tv signaal met Samsung Smart tv en CI+ module Opgelost

Hallo,Sinds een aantal weken geeft mijn Samsung smart tv geen tv signaal meer door op alle zenders. De zenders worden wel opgehaald maar niet weergegeven (melding ‘geen signaal’). Acties ondernomen:ni...

WPS door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next met of zonder modem? Opgelost

In de Next zit geen ingebouwd modem, Ziggo levert er volgens mij ook geen los modem bij.Op mijn Mediabox XL heb ik nu 3 apparaten aangesloten met een netwerkkabel: tv, streamer, blu-ray speler.Welke m...

marlobraam door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tv boven met Samsung GMT7140 Opgelost

Ik ben voornemens de Mediabox Next aan te schaffen maar blijft mijn Samsung GMT 7140 boven nog wel werken ?Ik kan dat nergens vinden en klantenservice kon me dat ook niet zeggen.MvgBertil

tasche door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox XL retour bij overstap? Wil opnames behouden Opgelost

Als ik overstap naar een andere provider vragen ze dan je oude mediabox retour omdat ze nu de Next hebben? Ik wil de graag de mijne houden omdat daar opnames opstaan van mijn zoontje in Carre met koni...

Broekpolder door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Google home assistent connecten met Ziggo Mediabox XL Opgelost

Hoi, Ik ben sinds kort in het bezit van een Google home assistent. Mijn vraag is of het mogelijk is om deze te verbinden met de ziggo media box xl zodat ik spraak gestuurd van zender kan wisselen. Gro...

jjeroeeen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Zenders op de verkeerde plaats Opgelost

Hallo, Enkele dagen geleden uitval gehad van alle zenders. Zowel bij de Next, een CI Module en een Cisco. Heeft 2 dagen geduurd voordat ik weer zenders kreeg op de Next. Dit na meerdere keren zenders ...

Kosten Mediabox Next Opgelost

Hoeveel gaat de mediabox next in het abonnement kosten wanneer je de xl omruilt voor een next?Het zal toch niet zo zijn dat de Next gratis is?

Schoone door Gedreven Liefhebber
  • 90 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 9 Likes

Inlog gegevens admin/admin resetten Mediabox XL Onopgelost

Zou je voor mij de inloggegevens kunnen resetten naar admin/admin ? Heb een tijd geleden de inlogggegevens aangepast maar ben deze kwijt. Alvast bedankt voor je moeite,Angelo,

Eikmans door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verwijderen uitzendingen gemist? Opgelost

Uitzendingen gemist die ik maar deels bekijk en dan wil verwijderen...maar hoe? Het lukt mij niet deze uit het bewaarsysteem te halen. Wie weet wel hoe dit moet?

pradolanoh door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

chromecast heeft geen verbinding met wifi Opgelost

Goedemiddag, ik ben mijn verbindingen kwijt met chromecast. Zowel router als chromecast zijn gereset. Bij stap 5, het verbinden wifi met chrimecast gaat het fout. Melding is dat de AP installatie uitg...

Zorgen over Formule 1: ’Iedereen is ontstemd’ Onopgelost

Ik lees vandaag dit stukje over de Formule 1 in een grote landelijk krant van Nederland en daarbuiten. ik weet niet of het hier geplaatst mag worden of dat hij offtopic moet. Maar wilde hem wel even d...

Dave! door Super Expert
  • 15649 Topics
  • 662 Oplossingen
  • 3661 Likes

Hoe bekijk ik Love Nature in 4K? Opgelost

Ik heb voor een maand op proef het pakket Movies en Series met daarin de zender Love Nature op kanaal 205. Die zender zou in 4k worden uitgezonden. (4k zou interessant zijn met het ook op de licentie ...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen