Kijk verder programma verwijderen Opgelost
Ik heb voor mijn TV boven de Humax 550Verder heb ik de mediabox next en die staat beneden. Ik heb nog een zeer oude Aiwa compact disc stereo system LCX-3...
Sinds mijn mediabox xl is bijgewerkt met de nieuwste software blijft de box zichzelf ongeveer 1x per 10 minuten opstarten. De box staat in de ecomodus, m...
ZA 10 juli installatie nieuwe Mediabox XL OK Monteur leerde de klant (vrouw 84) hoe gebruik te maken van de microfoon in de afstandsbediening (moest name...
Na vier jaar kijkplezier sinds kort bij opstart Next box drie keer twee seconden zwart scherm.Recht onder op het scherm geen signaal.
Bij het kijken van een opname op de Mediabox Next zijn de reclames niet zichtbaar in de tijdlijn balk van de opname. Bij dezelfde opname zijn de reclameb...
Elke keer als er 's nachts een update op de next is gaat mijn tv spontaan aan. Is daar een oplossing voor?
Kan ik naast het audiosysteem ook nog een 2e apparaat zoals een dvd speler aan de afstandsbediening koppelen?
Het komt regelmatig voor dat ik opgenomen programma's afspeel en dan ergens in de opname stop. Als ik de opname vervolgens verder wil bekijken dan komt h...
Geen radiosignaal meer op tuner Sony ST-SB920 QS nadat Ziggo is overgeschakeld van analoog naar digitaal.In muur: wandcontactdoos voor TV en Radio (TV R)...
Hallo, Ik krijg de volgende melding op BBC 1 en 2 op de televisie in mijn slaapkamer: If you see this message on channel 61 or 62, your media box is outd...
Al twee dagen melding "wordt aangekondigd" voor NPO2
Al zeker een jaar een werkende Samsung LT24e390 met CI kaart gebruikt. Van een op andere dag alleen 1.2.3 en 13.14 nog te bekijken.Nieuwe CI module met s...
Recentelijk een mediabox next ontvangen en geinstalleerd.Daarbij ook zitten spelen met de verschillende nieuwe mogelijkheden, waaronder het aanmaken van ...
Ik heb mijn radio aangesloten op de mediabox en ontvang de zenders nu digitaal. Maar de mediabox geeft niet aan op welke zender ik ben afgesteld zoals ie...
Tja, en dan meldt Ziggo dat ze stoppen met het analoge signaal.Radio luisteren via de TV vind ik absoluut geen oplossing (wie heeft dit ooit bedacht?).Di...
Ik zie de pauzeblokken niet meer in de opnames, was juist zo handig met vooruit spoelen. Hoe kan dat?
Nu analoge radio via de kabel binnen afzienbare tijd gaat verdwijnen, en de analoge radio-ontvanger niet meer gebruikt kan worden, is het grote gemis op ...
Met het stoppen van de doorgifte van radio via de kabel wordt het tijd om mijn tuner te vervangen. Ik ben op zoek naar een digitale radio ontvanger die b...
Hoe programmeer ik de ab van de Ziggo mediabox voor mijn Böse app.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.