Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Geluid weg na update 4.25 Opgelost

Nadat ik de update heb uitgevoerd is na het schakeling van zenders het geluid ineens weg. Als ik op de box de Dolby instellingen verander komt het geluid weer terug maar dat is natuurlijk een k met p ...

MartijnK door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Volgorde tv gids en replay Onopgelost

Waarom is de volgorde iedere keer na een update weer terug naar standaard? Steeds zet ik de volgorde zoals ik graag wil, maar zodra er een update is gedaan staat alles weer door elkaar.

Henton door Stamgast
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Door inactiviteit schakelt TV zelf uit Opgelost

Hoi, met enige regelmaat verschijnt er tijdens het TV kijken een melding in beeld: ‘door inactiviteit schakelt de TV uit, druk een willekeurige knop om door te gaan’ Maar op welke knop ik ook druk, de...

Sonja1 door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

ci module samsung Opgelost

Sindskort overgestapt naar ziggo. Beneden de humax 5300 en boven ci module. Ci module is aangesloten, maar heb geen history Chanel bijvoorbeeld. Ik dacht dat het zenderpakket hetzelfde zou zijn. Goed,...

Pkrzz door Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

CI+ Module en Dolby Digital Opgelost

Wij hebben een CI+ module in onze Sony TV, werkt prima, alleen voor het geluid moet ik steeds per zender het Dolby Digital geluid instellen.Zou handig zijn als Dolby Digital als standaard staat ingest...

HereIsTom door Gedreven Raadgever
  • 292 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 39 Likes

Humax 5200 weer gebruiken Opgelost

Wij hadden vanaf het eerste uur al een abonnement bij Ziggo. Begin dit jaar zijn we verhuisd, en zijn toen overgestapt op glasvezel van Tweak. Hierbij kregen we Canal Digital. Nu is het jaar voorbij e...

André PP door Stamgast
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koppelen AB Sharp Aquos TV lukt niet Onopgelost

Hallo, Onlangs een Sharp Aquos TV smart tv gekocht. Het koppelen van de AB lukt evhter niet. Ik kan alleen maar het merk Sharp invoeren, geen typenummer of zo. Volgens de Ziggo site moet ik een van de...

HR59 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Update 4.27 Mediabox Next Opgelost

Sinds de laatste update 4.27 krijg ik een melding geen signaal op hdmi ingang, na het opnieuw opstarten van de mediabox werkt alles wel nomaal. Voordien heb ik dit probleem niet gehad.Wie weet raad.

Toon door Expert
  • 130 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 23 Likes

How to with John Wilson Onopgelost

Beste, is het toevallig al duidelijk wanneer How to with John Wilson te bekijken zal zijn op HBO? Alvast bedankt!

numnumnum door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Windows 10 App Opgelost

Blijkbaar doet de Windows 10 App het weer

Template door Expert
  • 1576 Topics
  • 36 Oplossingen
  • 373 Likes

Afstandsbediening koppeling met tv Opgelost

Na de update van de mediabox xl gaat de koppeling van de afstandsbediening er telkens af. Als ik hem koppel doet die het een tijdje met de tv, maar raakt spontaan de koppeling steeds kwijt na een tijd...

Fappie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aansluiting mediabox next Onopgelost

Is opgelost telefonisch contact gehad na lange wachten mediabox next opgezegd en terug naar oude abonnement. Helaas nog geen bevestiging mail gekregen krijg alweer bedenkingen. Momenteel is het chaos ...

621954 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wederom EPG "geen info beschikbaar" bij NPO en SBS zenders. Onopgelost

Het is een tijdje goed gegaan maar sinds eergisteren krijg ik weer “geen info beschikbaar” in de EPG bij de NPO en SBS zenders. Een Connectbox reset, de C7 opnieuw laten opstarten en de Next via de sc...

marcveen door Expert
  • 114 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 10 Likes

soundbar geeft niet alle zenders geluid Opgelost

Hallo,Ik heb net mijn ziggo pakket geïnstalleerd, maar merk dat niet alle zenders over de soundbar gaan. Daar heb ik wat hulp bij nodig. De humax 5300 is geïnstalleerd en doet het over de tv speakers....

Pkrzz door Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen zender logo's in tv-gids Opgelost

Hallo, ik kijk digitale tv van Ziggo met een CI+ module, merk smarDTV en heb een issue met zender logo's in de tv-gids. De tv-gids werkt prima, ik zie alleen geen zender logo's. Zie foto. Ik heb de ze...

TV ontvangst nog slecht Opgelost

ls , Ondanks de goede hulp die ik onlangs heb ontvangen in dit forum is de ontvangst nog niet zoals ik dat van Ziggo gewend ben.Kan ik de ontvangst verbeteren met de aanschaf van Humax 5300C.?Ik lees ...

comrepair door Raadgever
  • 17 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

E52 op NPO 1/2/3 Opgelost

Tot gister avond hadden we via de humax 5050c ontvangst voor NL 123.dat is ook wat we willen en hebben dat al sinds jaren zo.vandaag krijg ik ineens een e52 melding , heb daarna de humax op fabrieks i...

Lsnko door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wat zijn jouw beste TV instellingen voor de Next box ? Opgelost

In deze topic zou ik graag de TV instellingen met elkaar delen, waar je de beste resultaten mee ervaart in samen werking met de Next box. Zodat andere die zo'n zelfde TV hebben dit ook eens kunnen uit...

DON PAPA door Expert
  • 2476 Topics
  • 40 Oplossingen
  • 1879 Likes

Last week Tonight releases Opgelost

Goedemorgen allemaal! Sinds gisteren heb ik mijn gratis pakket geswitched naar Movies en Series L. Ik vond dat ik te weinig gebruik maakte van de sport zenders en ik zag dat je dan naar HBO series kan...

Ruud Elst door Stamgast
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beeld boven in scherm ziet dubbel Opgelost

Beste mensen,Ik heb sinds kort dat wanneer ik tv kijk, de bovenste 5 cm van het scherm dubbel is. Dit stukje flikkert ook en is heel hinderlijk bij tv kijken.Het ligt niet aan mijn tv want bij Netflix...

Ainmo door Raadgever
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen