Mediabox als media player Alleen-lezen Onopgelost
Voor zover ik me herinner kon ik mijn mediabox gebruiken als speler voor op mijn huisnetwerk opgeslagen video's. Dez stonden als mp4-bestanden op een ser...
Voor zover ik me herinner kon ik mijn mediabox gebruiken als speler voor op mijn huisnetwerk opgeslagen video's. Dez stonden als mp4-bestanden op een ser...
Ik heb mijn afstandsbediening met voice control gekoppeld aan mijn Philips televisie (32PHK4309). Bij het koppelen wordt gevraagd of het volumesymbool in...
Sinds 2 dagen kunnen wij onze afstandsbediening niet gebruiken tijdens het terug kijken van programma’s. Alleen de uit/aan knop doet het. Ook doet soms h...
Kom niet verder dan dit beeld , kan alles alleen maar uitzetten. Dat l Evert een helemaal zwart beeld op.
Alleen tv doet het via pincode, rest van de mediabox werkt niet sinds update
geen replay op de nieuwszenders oa cnn bbc etc sinds ruim een week
Ik heb een vraag over (ISF) scherm kalibratie en ik hoop dat 1 van jullie hier ervaring mee heeft. Op mijn vorige TV heb ik lang lopen twijfelen of ik he...
Bewaard-kijklijst.... En dan staan daar al een hele tijd veel titels in die "niet beschikbaar" zijn. Irritant dat dat ze op die manier daarin blijven sta...
https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/ziggo-klanten-krijgen-deze-zomer-een-nog-betere-tv-ervaring/ https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-verbetert-kijkervar...
Ik heb wat vragen gesteld in dit topic: https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Next-4-31-nu-ook-bt2020-bij-1080i/m-p/804347/highlight/true#M59724 maar he...
Bij het afspelen van een opgeslagen item kreeg bij vooruit spoelen een tijdlijn waarin mooi aangegeven stond wanneer een reclameblok eindigde. Dat vergem...
Ik kijk eigenlijk nooit naar Love Nature 4K, maar bij het zappen kwam ik er voorbij en kreeg een foutmelding. Deze CS2008 melding geeft aan dat mijn inte...
Ik heb mijn afstandsbediening helemaal correct ingesteld voor werking met de Mediabox Next. Nog één probleem. Ik heb de box verbonden met mijn Bose Sound...
Ik probeer de radio af te spelen van de Ziggo Next box via een hdmi kabel naar mijn Yamaha htr4 versterker. Dan werkt de radio telkens 10 sec en dan 2 se...
Hallo, ik heb sinds vandaag een 2e next box maar krijg deze niet werkend. O.a. CS2004. Nu begreep ik van een mdw klantenservice dat deze box niet geregis...
Volgens mij ontvangt mijn mediabo zijn signaal van het modem via WiFi. Maar er is ook een kabelverbinding aanwezig. Hoe verander ik de instelling van WiF...
Ik heb een plasma TV van het type Panasonic TH-42PZ85EA.Het model heeft wel een CL+ module slot op de achterkant,maar ik zie mijn typenummer er niet bij ...
De 'digitale radio ontvanger' van ziggo van EUR 50,- : kun je dan op het zelfde moment radio luisteren via je versterker en tv kijken/luisteren via tv bo...
Heb net een nieuwe mediabox aangesloten. Alles werkt, behalve on demand, ik krijg VD101. Met vorige box en zelfde kabels werkte alles prima en ik krijg g...
Na de update geeft onze oude tv (Philips Matchline) na het inschakelen een uitgerekt beeld en ook zijn de kleuren te rood. Met de afstandsbediening van d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.