Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.8KOplossingen
  • 49.8KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Storing ITV-140 Opgelost

Bij het kijken naar een uitzending van Chernobyl (HBO) krijg ik de volgende storing ITV-140

Zenders in pakket omruilen? Opgelost

waarom hebben we in ons zenderpakket eigenlijk 4 turkse en italiaanse zenders in ons pakket,heb je toch niets aan,kunnen we die niet omruilen voor bv,nat geo wild

fermont door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Koppelcode voor Bose soundtouch 520 Opgelost

Ik ben op zoek naar de koppelcode mediabox Next voor de Bose Soundtouch 520.Kan geen code vinden die werkt voor mijn afstandbediening van bose.Ik wil met de afstandbediening van Bose mijn Mediabox Nex...

Richsas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bose soundbar 300 koppelen aan Mediabox Next Opgelost

ik heb een mediabox next. kan ik deze afstandsbediening ook gebruiken voor de bediening van de Bose soundbar 300? zo ja hoe moet ik dan de kabels verbinden aan tv, soundbar en de next.

Geen Ziggo Replay Opgelost

Hen sinds paar dagen de next mediabox aangesloten maar nu kan ik geen programma's terug kijken via de replay dan zegt hij dat ik via mijnziggo moet abonneren terwijl het erbij hoort te zitten wat kan ...

Steffy91 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Humax 5300c e04 Opgelost

Ik heb net een nieuwe Humax 5300c voor de TV en deze geeft behalve voor NPO1, 2 en 3 een E04. De oplossing die Ziggo biedt gaat steeds over de smartcard maar dat is hier niet van toepassing. Iemand en...

jwbcvm door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Volume niet kunnen aanpassen in combinatie met Next afstandbediening Opgelost

Wij hebben sinds kort ook een next box. Alles werkt veel soepeler. Alleen wilt de next afstandsbediening niet het volume doen van mijn Harman Kardom sb20. Het gaat wel netjes aan in combinatie met tv,...

Maddyk door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

SWAT in onDemand slecht geluid Opgelost

Tot voor kort nam ik de serie s.w.a.t. op, maar dat is even gestopt en nu blijken de afleveringen On Demand beschikbaar. Echter het geluid (op de mediabox Next) is bedroevend slecht, namelijk geen Dol...

Dokie door Raadgever
  • 263 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 79 Likes

voortgang serie/film onthouden ziggo go versus televisie Opgelost

Als ik op mijn laptop via de ziggo GO app of de ziggo GO website movies en series kijk houden deze bij hoever ik met een bepaalde serie/film ben en kan ik de volgende dag gewoon weer verder kijken. Wi...

Louise388 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Programma's hervatten videoland Opgelost

Inmiddels zijn er een aantal topics geweest in de community over programma's die weer opnieuw opgestart worden zodra je Videoland hebt afgesloten.Nu zijn de meeste berichten die ik zie inmiddels 30 da...

oalammers door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Harman Kardon geluid gaat niet aan of uit Opgelost

Heb mediabox next gekoppeld aan mijn Harman Kardon AVR245 geluid gaat goed alleen gaan niet aan of uit ???

Keesjeb door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Films en sterren niet herkend voor serie opnemen Opgelost

Ik neem elke week Films en sterren op van RTL5, elke zaterdag rond 16:00 uur, en ik heb dit ingesteld als in Serie opnemen. Alleen die van vandaag, 10 augustus, staat er niet tussen en wordt niet herk...

MiVo door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes

2e Mediabox Next boven, hoe sluit ik dat aan? Onopgelost

had boven een analoge tv aansluiten,sinds de analoge doorgave gestopt is heb ik een humaxkastje zodat ik boven toch tv kan kijken. nu is mijn vraag werkt de tv ook als ik een tweede Extra Mediabox Nex...

CarPet door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

YouTube werkt niet meer via de Mediabox XL Opgelost

Hallo zins een paar weken werkt YouTube op mijn media box xl niet meer hij weigert bijna alle muziek hoe kan ik dit oplossen

Mediabox next alles werkt geen ontvangst van TV zenders Opgelost

Hallo,Sinds vorige week heb ik mijn Mediabox XL vervangen door een Mediabox Next. Ik had goede hoop dat alles in 1x werkte; de MB Next was zeer snel in huis en het aansluiten ging erg simpel. Na de ge...

Sietsel door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Kan niet kijken via live tv, ik kan alleen terugkijken via Replay TV Opgelost

Hallo heb alles aangesloten en geïnstalleerd. Internet verbinding is hoog geeft hij aan. Kan alle zenders en apps gebruiken gebruiken alleen niet via live tv kijken dan krijg ik het volgende. Sorry de...

EricTony door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Scandal verdwenen? Opgelost

Was bezig in serie Scandal seizoen 2, maar kan de serie niet meer vinden en in de Ziggo go app op mijn iPad krijg ik de melding: you can rent this item on a TV box.Maar ik heb abo movies en series.Waa...

Esther75 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Update 4.17 Netflix instellingen Opgelost

Goedenavond,In de changelog staat het volgende..Had je eerst last van kleine haperingen bij Netflix? Stel de framesnelheid voor Netflix gelijk in bij Instellingen en voorkom dit.Waar moet je dit inste...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen