Ziggo Complete Alleen-lezen Opgelost
Gedachte forumleden, Weet iemand wat de reden is dat ik een gewonen mediabox xl lawaaiapparaat heb en geen mediabox next terwijl ik ziggo Complete heb??
Gedachte forumleden, Weet iemand wat de reden is dat ik een gewonen mediabox xl lawaaiapparaat heb en geen mediabox next terwijl ik ziggo Complete heb??
@Ziggo Help! Er is door een aannemer een buitenkast, grenzend aan mijn huis, vervangen. Het kastje is 4x de grote van de vorige kast en staat in een door...
Ik wil de digitale radio ontvanger van ZIGGO aanschaffen, maar ik gebruik al ruim 2 jaar de digitale televisie ontvanger. Kan ik deze twee omvormers comb...
Het lukt niet om de Marantz M-CR612 volledig gekoppeld te krijgen aan de mediabox next en afstandsbediening. Ik kan wel volume regelen met de ab, maar de...
Met het schaamrood op de kaken de volgende simpele vraag. Ik heb het Ziggo radiosignaal via een coaxkabel naar mijn Onkyo reciever lopen. Analoog signaal...
Beste lezers ,ik heb een ziggo mediabox 4 k geluid loopt niet synchroon maar heb het menu gevonden hoe ik dat kan bijstellen . Nu is mijn vraag hoe kan i...
In de nieuwe versie 4.33 wordt gewag gemaakt van het feit dat de audio synchronisatie vanaf nu is te beïnvloeden. Dat geldt alleen voor opwaartse getalle...
Geachte.Wij hebben onze radio aangesloten aan de kabel.Nu probeer ik de radiozenders op te zoek, vroeger was er een lijst waar de frequenties zijn.Nu ik ...
Wij hebben niet de mogelijkheid om een coax kabel vanuit de meterkast naar de woonkamer te krijgen.Hoe kan ik toch tv kijken in de woonkamer? We hebben e...
Ik heb een JVC XR 5050 receiver en heb nu een optische kabel van de mediabox naar de receiver optical cd 2 gekoppeld. Hoe ontvang ik nu digitale radio? E...
Beste iedereen, wij hebben sinds kort een harde storing in ons TV signaal. We zien veel blokken en strepen op het beeld. Heel soms komt er een zwart sche...
Hoi , ik heb mijn homecinemaset aangesloten op mijn tv met een optische kabel , het radiosignaal komt uit de muur , daar mijn homecinemaset ook HDMI aans...
I.v.m. het stoppen van analoge radio vroeg ik mij af of ik de Humax 5300C aan mijn oude stereosetje kan aansluiten. Het betreft een JVC Micro Component S...
Het koppelen van de afstandsbediening van de Sony Android TV aan de Next mediabox lukt niet.Heb ingevuld Arris 960, maar dat werkt helaas niet?Weet ieman...
Dag allemaal,sinds gisteren is er bij mijn moeder van 90 jaar geen telefoon en televisie meer.Volgens info is er gisteren bij haar achter door mensen van...
In mijn nieuwe woning is geen coax meer aanwezig, waardoor ik de Ziggo Nextbox niet via de standaard Coaxkabel kan aansluiten. Wel ligt er door het hele ...
Is er een lijst met spraak commando's? Liefst downloadbaar.
Ik heb de mediabox next nu ruim 2 jaar in mijn bezit en de box heeft tot voor kort altijd perfect gewerkt. Sinds kort werkt de lan-poort op de mediabox n...
Ik begrijp dat analoge radio stopt. Aangezien dit extra kosten geeft en de service vermindert, mag ik hopen dat Ziggo de abonnementsprijs verlaagd? Voor ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.