Digitale radio - Scherm op TV gaat telkens aan Opgelost
Sinds afgelopen week heb ik mijn nextbox aangesloten op mn harman kardon radio ,alles doet t prima maar na 10 minuten gaat mn radio scherm op tv aan ,zig...
Sinds afgelopen week heb ik mijn nextbox aangesloten op mn harman kardon radio ,alles doet t prima maar na 10 minuten gaat mn radio scherm op tv aan ,zig...
Op mijn upc mediabox zit een rode en witte tulp aansluiting,echter mijn stereoset heeft alleen een rode,blauwe en groene tulp aansluiting. Is het toch no...
Welke aansluiting op de achterzijde van de mediabox Next moet ik gebruiken voor de aansluiting van de tuner/versterker? Is van belang voor het type kabel...
De tv 1 2 en 3 doen het goed, maar bij de overige zenders krijg ik telkens een soort trilling op het beeld. Wat kan ik daarmee doen, want het is erg stor...
Beste mensen, ik heb alles geprobeerd om digitaal radio te gaan luisteren maar dat wil niet lukken en wel om de volgende reden: Ik heb een Sony Blu-ray D...
Beste Community-leden. Ik heb onlangs een digitale radio-ontvanger geïnstalleerd. Ik wil graag de radio spelen via de tv. Dit gaat goed, maar ik vind het...
Na laatste update dagelijk de melding vervang batterijen. ( die niet weg gaat uit tv beeld) Box totaal in de reset gedaan , maar de melding blijft terug ...
Vanaf gisteren werkt opeens de koppeling van de AB niet meer. Heb het eerder na een firmware update mediabox ook al eens gehad. Na een paar dagen werkte ...
Er staat een kapotte straat kast tegenover mn huis, staat zo schuin dat deze bijna omvalt, de onderkant deur is opengeklapt . Ik vind dit zeer onveilig
Beste mede forumleden, Vraag, mijn buurman heeft alleen digitale TV en sinds kort geen radio meer, gebruikt geen internet maar heeft wel modem voor telef...
TV vanavond paar keer uitgevallen tijdens voetbal in 4k op espn 5 , komt melding in beeld , titel is naar uw tv gestuurd met code SM-T 720 , en sprong oo...
Het display van de Quantis QE317 is 's-avonds en 's-nachts erg fel.Ik heb geen instelling kunnen vinden om deze te kunnen dimmen.Is dit mogelijk of kan d...
Goedemorgen. De voice control voor NPO Radio 2 Soul & Jazz werkt niet. graag toevoegen. Hoe kan ik de nummers van de "Radiozenderoverzicht Digitaal" gebr...
Mijn vraag is, om dadelijk digitaal radio te kunnen beluisteren via mijn gewone stereo set (versterker) kan ik de mediabox next verbinden kan met mijn ve...
Ik wil graag gebruik blijven maken van mijn Denon versterker/tuner. Is het mogelijk om een omvormer te gaan gebruiken om het digitale signaal van de Medi...
Kan ik mijn tuner JVC Th-P3 aansluiten op de ziggo box? Ik zie achterop geen andere mogelijkheid dan coax of een hele brede stekker. beide kunnen niet aa...
Hoi allen, Om over te schakelen naar digitale radio wil ik mijn humax 5500C direct aansluiten op mijn stereo (we hebben en willen geen TV daar). Op de st...
Ik heb een JBL 2.0 soundbar met 1 optische aansluiting en 1 HDMI aansluiting. Nu wil ik radio luisteren zonder dat de tv aan moet staan. Ik heb nu vanuit...
Beste, Ik wil mijn stereo installatie aansluiten op de humax IRHD-5300C.Op deze Humax is 'n aansluiting met de specificatie SPDIF (optisch)Volgens Ziggo ...
hoe kom ik aan een afstand spraak bediening? ik kan geen analoog radio meer kan ontvangen alleen als ik een spraak afstand bediening heb? maar hoe kom ik...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.