Optische kabel verbinden met Next naar soundbar Alleen-lezen Opgelost
Hallo, is het mogelijk om de Next met mijn soundbar te verbinden doormiddel van een optische kabel. Het gaat mij alleen om radio te horen zonder daarbij ...
Hallo, is het mogelijk om de Next met mijn soundbar te verbinden doormiddel van een optische kabel. Het gaat mij alleen om radio te horen zonder daarbij ...
Is er een overzicht van digitale surround versterker/ontvangers die direct geschikt zijn voor het doorgeven van de digitale zenders van Ziggo?
Waarom moeten we nog steeds op de erotische zenders een pincode invoeren terwijl hij bij mij uitstaat ??????? mensen met kleine kinderen kunnen deze zend...
kanalen CI+ 19-22-24-25-26-28-58-59-60-63-64-65 zijn weg. wat kan ik doen
De mediabox next voor mijn tweede tv die op de slaapkamer staat, maakt erg veel geluid, ruis en piep en fluit etc.Het neemt dusdanige vormen aan dat we e...
Dag community, sinds vandaag blijft de donkere balk met tekst HDMI1 en resolutie in beeld bovenin staan en verdwijnt niet met de terugtoets. Dit op alle ...
Ik heb een vraag of anderen dit al geprobeerd hebben.Mijn oude receiver heeft geen DAB+Nu wil ik op de receiver een chromecast aansluiten, zodat ik hierm...
Waarom moet er een coax kabel naar de mediabox 4K . Kan de sound bar gewoon aan de televisie blijven zitten ARC of moet dat met optische kabel ? Gr Frits
Wat mij al begin van de week opgevallen was, dat Replay TV is uitgebreid bij ongeveer 28 TV zenders (even snel geteld).Dat is goed nieuws, zeker als je e...
Als ik een programma van RTL wil terugkijken vis smarthub zie ik alles staan. Ik klik programma aan, krijg reclame en vervolgens een melding (zie afbeeld...
Vorige week heeft de Mediabox Next een update gehad. Sindsdien: - valt YouTube op de tv uit en gaat terug naar de tv zenders - valt Netflix uit en gaat t...
Vraagje , wil een mediabox 4k aansluiten nu is mijn vraag moet daar de coax kabel in er gaat toch een netwerkkabel in de mediabox ? Moet ik er ook een sp...
Geachte heer/mevrouw, Ik heb zojuist me account gekoppeld met de nieuwe ESPN watch maar als ik deze via me Chromecast wil kijken krijg ik de melding dit ...
Eind 2020 Ziggo Horizon box ingewisseld voor Next box en naar tevredenheid. Deze maand Arc van Sonos via HDMI op TV aangesloten. Next box ook via HDMI aa...
Gisteren heb ik de Quantis QE317 digitale radio ontvanger precies volgens de handleiding aangesloten op de 'TV' uitgang van de Ziggo-wandcontactdoos m.b....
Als ik een lokale omroep via het tv-scherm probeer in te schakelen staat daar geen naam van de omroep bij. Vind ik zeer hinderlijk. Is daar een oplossing...
Hallo, sinds enkele weken heb ik op kanaal 502 in plaats van NPO politiek de herhaling van het journaal.
Mijn dure nieuwe 65" OLED TV is al bijna ingebrand doordat Mediabox Next geen screensaver lijkt te hebben in TV guide en andere modes met een statisch be...
Nu kan ik alleen nog maar digitaal radio via tv luisteren. Kan ik mijn dure installatie hiervoor wegdoen. Belachelijk en tijd voor een andere provider
Goede avond. Gisteren geprobeerd de Radio-ontvanger te installeren. Zie op de ontvanger zendernummer en radiostation weergegeven. Maar geen geluid uit te...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.