Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.8KOplossingen
  • 20KDiscussies
  • 183KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Blokkendoos Alleen-lezen Opgelost

Ik zie de oplossing even niet meer......Blokken in beeld en dan alleen bij RTL4 en 5. Vorig jaar ook maandenlang hetzelfde probleem gehad en ineens was het weg! Nu is het sinds een paar weken ineens w...

HKR door
Level 2
  • 6 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

Verhitte Mediabox XL Alleen-lezen Opgelost

Goededag, Helaas schakelt mijn mediabox telkens na ongeveer 20/25 minuten uit vanwege een verhitte mediabox. Ik weet niet wanneer dit gestart is, want de gehele zomerperiode heb ik hem niet aan gehad....

Next box Onopgelost

Hallo, ik heb recentelijk mijn Mediabox XL vervangen door de next box.ik deed mee aan de test voor de nieuwe software voor de Mediabox XL.door het vervangen kan ik natuurlijk niet meer meedoen in het ...

GeBu door
Level 4
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 18 Likes

DVB-C Radio Opgelost

Omdat de Quantis QE 317 DVB-C radio tuner voor mij geen optie was heb ik gisteren de TechniSat Cablestar 400 DVB-C radio besteld en deze zojuist heb aangesloten. Het is een 2 x 10 watt stereo tafelmod...

Buurman door
Level 12
  • 628 Topics
  • 38 Oplossingen
  • 504 Likes

Ik heb geen signaal meer Alleen-lezen Opgelost

Er is geen signaal meer op de tv/radio contactdoos in de muur. Zowel de router als de tv ontvangen geen signaal.Mijn woonplaats is Puttershoek, maar op internet (via 4G) lees ik niet dat daar momentee...

BN door
Level 2
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen