Digitale Radio Quantis QE 317 Slaat Kanalen Over Opgelost
Hallo,Onlangs kocht ik een Quantis QE 317 digitale radio van Ziggo. Nadat ik deze had aangesloten (opde correcte manier!) constateerde ik dat ik lang nie...
Hallo,Onlangs kocht ik een Quantis QE 317 digitale radio van Ziggo. Nadat ik deze had aangesloten (opde correcte manier!) constateerde ik dat ik lang nie...
Ik kon altijd 2 afstandsbedieningen tegelijk gebruiken. Nu kan dat niet meer. Alles geprobeerd. Is daar een oplossing voor?
Mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ineens houdt hij er mee op. Na alle stappen te hebben doorlopen lijkt het er op dat ik hier mijn vraag te stellen...
Quantis valt soms uit,alle bedrading ,stekkers en splinters nagelopen,teruggezet naar de fabrieksinstellingen,maar zender is soms ineens weg en komt na k...
Hoi een vraag krijgen de mediabox xl net als mediabox next versie 4,35 groetjes van Sjors Hoens
Een tip : check bij de instellingen onder beeld en geluid de optie 'bepaal je geluid'. Staat hier het juiste apparaat ingesteld? Sinds kort werkt het ge...
Beeld hapert voortdurend op alle zenders.na aansluiten radio tuner.Deze problemen krijg ik overigens niet bij Netflix en Amazon Prime. Radio werkt oerige...
Hoi,Een vraagje als ik mijn Samsung Galaxy A51 aansluit via de mini jack hoofdtelefoon naar mijn Receiver(Harman Kardon HK3490)RCA Tulp Tape aansluiting ...
Hallo, Sinds een paar dagen ben ik overgestapt van de Mediabox XL naar een CI+ 1.3 module. Nu merk ik dat het zappen naar een andere zender zeker 4 a 5 s...
Dag community, heeft iemand een tip? De meeste zenders werken prima, maar onder andere rtl4, rtl5, FOX en TLC geven helemaal geen signaal, zie onderstaan...
Goedendag, Ouders van een kameraad van mij hebben sinds vorige week een Mediabox XL gekregen, deze heb ik voor hen geinstalleerd.Nu hebben ze sinds woens...
Ik ben nu al een uur of 2 aan het afwachten tot err SP 0.1.6 verdwijnt, maar ik verwacht er niet al te veel van Mijn wandaansluiting is nog een CTU-01 , ...
ik heb een nieuwe afstandsbediening (voice ) ontvangen en geinstalleerd.Ik kan naar youtude maar bij het beginscherm bevriest het beeld.Dit gaat ook zo b...
Ik heb een Humax kastje voor tv te kijken nu wil ik digitale radio installeren maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ook de installateur niet...
de horizon box geeft melding err.esp0.1.6
Ik heb met de next het probleem dat de tijd rechts boven correct is, maar de programmagids tijdlijn loopt een uur achter. (Zomer/wintertijd ?)Met mijn CI...
Ik heb tv complete en internet max. Ik kan dus mijn mediabox omruilen voor een mediabox next. Maar ik heb nog heel veel opnames staan van het laatste jaa...
Videoland wordt bekeken via de mediabox kanaal 151. Het beeld bevriest, het geluid loopt door. Na een korte periode, loopt het beeld versnelt door, tot h...
Sinds het aansluiten van de digitale radio ontvanger Quantis QE317 alleen maar problemen.De ontvangst valt regelmatig tot zaak uit, weliswaar maar een te...
Vandaag 11.45 mediabox opgestart. Zenders met geluid. Na enkele minuten was het geluid op alle zenders weg. Na enkele minuten herstelde het geluid weer.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.