Storing van 1 digitaal radiokanaal, te weten kanaal 851 = WDR3 Alleen-lezen Opgelost
Ik heb sinds 2 weken digitale radio.Geïnstalleerd volgens het boekje met een nieuwe QuantisQe317, nieuwe dure coax-kabels Ziggo approved, afsluitweerstan...
Ik heb sinds 2 weken digitale radio.Geïnstalleerd volgens het boekje met een nieuwe QuantisQe317, nieuwe dure coax-kabels Ziggo approved, afsluitweerstan...
Met terugspoelen box next , krijg ik eerst zwart beeld en dan zie ik de pijltjes , heeft ie nooit gehad , vooruit is wel goed .
Wanneer wordt sport compleet pakket online gezet om kunnen bestellen Er staat heletijd binnenkort op
sinds vanavond heb ik geen tv ontvangst via mijn Humax 5300C; ik ben de hele riedel doorlopen via Ziggo’s website, maar zonder effect; op kanaal 14 Ziggo...
beste mensen, ik heb een ci plus smartdtv besteld bij ziggo voor mijn JTC S55U5516MMC tv, helaasik krijgt het niet geinstaleerd. Graag kunnen jullie mijn...
Hallo, Mijn Next raakt om de haverklap zijn netwerkverbinding kwijt. Ik heb hem aangesloten met een kabel op mijn modem (Technicolor TC7210). De ene keer...
Hallo,Mijn mediabox next maakt sinds een paar wekeneen irritant hoog piepend geluid.Pieptoon komt boven tv geluid uit.Wat ik allemaal geprobeerd heb na m...
Dag,ik zou graag mijn abonnement "Volop bellen" opzeggen. Dat lukt mij niet direct via een andere route, vandaar via de community.Alvast vriendelijk dank...
Ik heb nu meerdere mensen gesproken maar niemand weet het, ik krijg ongewenst en heb het niet opgenomen een programma die bewaard word en die ik niet zom...
Na installatie Quantis digitale radio box valt het geluid weg als er gesproken wordt ? Bij muziek wordt het weer luider enz enz, box zit goed aangesloten...
Hallo weet iemand hoe je alle TV zenders op je scherm krijgt, ik zag dit laatst op een Ziggo foto, het zelfde idee als de radiozenders. Vast bedankt.
Sinds vandaag ben ik in het bezit van de Mediabox Next, voorheen had ik de Horizon Box XL. Ik luister regelmatig naar de radio (met name Radio 10) en wat...
Oude situatie:ik heb een LG blu-ray speler met tuner waarmee ik altijd separaat radio kon luisteren tot het analoge signaal verdween.Op zowel de mediabox...
Hoe zeg ik mijn CI+ module op?
Goedemiddag, Na de updates die vereist waren, wordt onze Mediabox extreem warm en schakelt zelf uit, ongeveer elk kwartier. Eerder stond ie in een tv kas...
Kan echt niet dat ik tijdens de F1 naar iets van voetbal voorgeschoteld krijg. Wat dachten jullie, F1 fan ook automatisch geïntresseerd in voetbal. Nou e...
Is de coax label vereist om tv signaal te ontvangen of kan dit ook via utp ?
Hallo ik "kijk" graag radio via de npo start app. Nu er meer apps zijn op de next probeer ik dit op de npo plus, maar helaas krijg ik zoals de app op And...
Ik gebruik zelf aangeschafte mediaboxen met een harde schijf voor opnames.Werkt voor mij prima. (zonder extra abonnementskosten....)Ik heb ooit eens een ...
Via de website heb ik de nieuwe voice afstandsbediening aangevraagd die gebruikt kan worden met de nieuwe update voor de XL mediabox. Is dit een regulier...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.