Aansluiten digitale radio meterkast. Alleen-lezen Opgelost
Dag.Ik ben voor een Ziggo klant bezig kabels gereed te leggen voor aansluiten digitale radio , de Quantis (moet nog komen).Echter de aansluitingen zijn ...
Dag.Ik ben voor een Ziggo klant bezig kabels gereed te leggen voor aansluiten digitale radio , de Quantis (moet nog komen).Echter de aansluitingen zijn ...
Ik probeer digitale radio te luisteren. Heb de instructies gevolg van de website van Ziggo maar het werkt niet. Ik heb een Marantz SR6005 versterker. Daa...
Wij zijn 3 weken geleden verhuisd. Internet doet het, maar de tv niet. Er is geen signaal.
Heb ik een nieuwe CI+ module en/of smartcard nodig bij aanschaf nieuwe TV? De huidige is ongeveer 15 jaar oud.
Ik ontvang geen beeld en geluid op kanaal 14 en kanaal 999. alle mogelijke oplossingsstappen doorlopen en ook klantenservice komt er niet uit. hij laat w...
Waarom geeft Ziggo nooit inhoudelijke antwoorden maar proberen ze er met simpele verkooppraatjes, waarin vaak wordt gezegd dat het niet aan Ziggo ligt, z...
https://www.expert.nl/technisat-cablestar-400 Nu heb je bij de QE317 altijd een versterker of actieve speakers nodig om radio te beluisteren, maar ik heb...
Na veel onderzoeken, lezen en contact met Ziggo het advies gekregen om hier de vraag te stellen. Wij krijgen beneden op de Next geen 4K optie. Slaapkamer...
Het geluidsvolume van mijn Sharp-televisie reageert niet via mijn Ziggo-afstandsbediening, maar wel via deafstandsbediening van mijn Sharp-televisie. Hie...
Hi, Ik ben hier al meerdere topics over tegengekomen, maar het verlossende antwoord heb ik helaas niet kunnen vinden. Bij UHD HDR zenders, krijg ik een g...
Goedemiddag. Wij hebben sinds enkele weken de digitale radio "Quantis QE 317" in gebruik nadat het analoge signaal werd afgesloten. In eerste instantie w...
Ik heb traag internet op mijn tv, is bekabeld, herstart modem en verplaatsen van stekker al geprobeerd, heb dus geen 4 K. Wie weet de oplossing?
ik heb een camper gekocht, daarin zit een tv met antenne, kan ik mijn smartcard van mijn thuis tv gebruiken om de tv in de camper te gebruiken?
Ziggo heeft het analoge radiosignaal gestopt. Ziggo beveelt zelf aan om een Qantis QE317 te bestellen en te installeren. Dit apparaat is echter uitverkoc...
Ik ben noodgedwongen overgestapt van analoog naar digitaal. De Quantis ontvanger geplaatst. Alles werkt maar ik heb 2 vragen. Als ik de ontvanger aanzet ...
Het opnemen van sportzenders en vooral op kanaal 14 ( Ziggo sport ) is geen mogelijkheid meer om aan te geven dat je heel de serie op wilt nemen van de F...
In de Ziggogo app op ipad kan ik programma’s van RTL8 terugkijken. Via de mediabox kan dit niet.kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is?
Mijn mediabox wordt zo heet dat hij om het kwartier uitvalt. Horizon
Replay tv werkt vaker wel dan niet. Soms werkt herstarten van de Next, herstarten/resetten wifi netwerk of terugzetten naar fabrieksinstellingen even, ma...
Waarom is het niet meer mogelijk voor simpele mensen om gewoon radio te luisteren?Ik heb nu dat Quantis ding maar daar wordt je niet vrolijk van.Als je d...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.