Signaal valt weg en geluid blijft hangen Opgelost
Bij TV kijken valt steeds vaker het signaal weg. Herstart modem helpt niet nu blijft ook zeer regelmatig het geluid hangen. Lijkt op een ouderwetse plate...
Bij TV kijken valt steeds vaker het signaal weg. Herstart modem helpt niet nu blijft ook zeer regelmatig het geluid hangen. Lijkt op een ouderwetse plate...
Hallo, ik heb een LG OLED55B16LA met twee HDMI-in (1 en 2) en twee HDNI-in (4k 120Hz) (3 en 4). Ik gebruik een Humax 5200C met 1 HDMI-uit en een Samsung ...
Zoals het onderwerp al aangeeft, krijg ik bij alle TV zenders geluid, behalve bij BBC 1 en BBC 2.Kanaal 800 al 3x geprobeerd, geen vooruitgang.
Hoi Ik probeer met mijn dochter haar telefoon de note 8 de Ziggo go app te streamen naar haar tv haar telefoon kan alleen via een HDMI kabel aangesloten ...
Mijn horizonbox is met een optische kabel verbonden met mijn tuner. Ik kan nu digitale radio via mijn tuner ontvangen en afspelen. Het geluidsniveau kan ...
Help, kan iemand mij helpe. Ik probeer de mediablog xl te installeren. Steeds krijg ik een foutmelding cs1004. Alle kabels heb ik nagekeken, WiFi opnieuw...
Is de Humax IRHD 5500c te gebruiken in postcodegebied 8471?
Ik ben al vanaf 1977 klant van Ziggo. Nu mijn Humax box geen HD kwaliteit ondersteund moet ik voor 2 euro per maand een insteekmofule aanschaffen. op int...
Hallo, sinds 2 dagen krijg ik de meldcode ‘ err sp 0.1.35’ op mijn horizon box, weet eland wat ik hieraan kan doen?
Vaak zien we de vraag of men de Humax in oud, ofwel, fUPC gebied kan gebruiken. Nee, en ja: Nee, niet voor het gebruik met een smartcard. Ja, daar de Hum...
Zie de lijst op :https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/radioVanaf kanaal 863 tm kanaal 902 zijn deze niet meer te ontvangen met de Ziggo ontvage...
Er loopt een balk door mijn beeld dat vanaf 7 december ik mijn Humax 5200 niet kan gebruiken. Kan iemand me daar meer over vertellen?
Sinds update kan ik 'mijn lijst' niet meer vinden. Alle opgeslagen series/films zijn nergens meer te vinden. Heeft iemand een suggestie/oplossing?
Onze Samsung TV was stuk en we hebben een nieuwe LG 32LM6370PLA aangeschaft.Volgens de aanwijzingen van Ziggo:- TV-installatie doorlopen zonder CI+ modul...
Sinds de laatste update krijg ik bij elke opstart de onterechte foutmelding "u bent niet verbonden met internet". Terwijl de MB wel degelijk bedraad verb...
Mijn mediabox valt sinds maandag steeds uit. Heb al teruggezet naar fabrieks instellingen. Staat al 1.5 jaar op dezelfde plek zonder problemen. Box is oo...
Sinds gisteren een code ERR SP 0.1.6 op de mediabox. Zegt de klanten service, naar eigen zeggen hoog opgeleide ICT-er, dat het komt omdat de coaxkabel is...
Hoi, Ik zou f1tvpro gratis moeten hebben tot eind van het jaar. Nu is dat blijkbaar gestopt omdat er niet betaald is dat klopt uiteraard want het zou gra...
Ik heb nog een vraag voor Willem-A1. Het lukt mij niet om met de optische kabel verbinding te leggen tussen de Cisco en de Bose321. Bose herkent Cisco ni...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.