Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.7KOplossingen
  • 46.6KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Geen Ziggo Sporr Formule 1 Janaal 401 Opgelost

Kon vanmiddag geen formule 1 kijken. Zou hiervoor niet geabonneerd zijn. Dat is de tweede Grove Fout Van Ziggo in Twee weken. Serkan had mij vorige week geholpen maar die is nu op vakantie. Hoor graag...

ZWim door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Stop-and-Go TV Opgelost

Wij zijn in het bezit van een HorizonXL-box en sinds enkele maanden heeft deze de vervelende gewoonte om het beeld in fragmenten uit te zenden. Het geluid loopt door maar het beeld stopt enkele second...

yos door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

hdmi-probleem Opgelost

Ik heb een probleem met HDMIAis ik appel tv aan wil zetten die zit op HDMI 3 dan gaat hij op HDMI 1 dus ik kan HDMI 3 niet aan zetten mij vraag is hoe kan dat met horizon box had ik geen last

Jhduister door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next gaat bij opstarten terug naar standby Opgelost

Mijn next heeft een eigenaardig probleem. Als ik hem aanzet vanuit standby gaat de led voorop via blauw naar wit, hij knippert even en gaat vervolgens weer terug naar blauw. Hij gaat weer terug naar s...

kzin door Gedreven Raadgever
  • 328 Topics
  • 29 Oplossingen
  • 83 Likes

sonos en omruilen ziggo arris router Onopgelost

Het is enorm irritant dat verscheidene malen per dag de verbinding tussen de Arris Router en de Sonos wegvalt. Het schijnt dat de Compal router wel goed samenwerkt met Sonos. Maar omruilen is bij de h...

Hevadeze door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next en Denon X1400H volume regelen Onopgelost

Hoi allen,ik heb sinds kort ook een Next. Awesome apparaat tot nu toe, echter wil 1 ding me niet lukken en wellicht kan 1 van jullie me helpen. Ik heb de Next verbonden met mijn Denon X1400H receiver ...

meerlol door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

blauw/groene kabel aan elkaar verbinden Opgelost

Ik heb van jullie een mediabox next ontvangen maar helaas zit daar een blauw/groene kabel bij die te kort is om hem in de muur te bevestigen (ontvangst). Nu heb ik nog een andere blauw/groene kabel li...

Mediabox Next: krijgt iedereen die box? Opgelost

Ik heb nog de Horizon (Ziggo) box en ook een slaapkamer unit. Krijgt iedereen de Mediabox Next? Zo ja, Wanneer kan ik die verwachten?

Aansluiting mediabox Next met modem in de meterkast Opgelost

Er staat geschreven, dat de nieuwe mediabox next moet worden aangesloten op het modem. Maar mijn modem staat in de meterkast en is daar aangesloten. Wat nu? Kan ik ook een gratis monteur krijgen als i...

bon4479 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanzetten ondertiteling BBC Enterainment en History Channel HD Opgelost

Elke keer als ik naar BBCentertaiment of History chanel kijkt moet ik de ondertiteling activeren.Ik heb de Ziggobox next.Hoe krijg ik het zo dat ondertiteling permanent wordt?

ajbommel door Stamgast
  • 247 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 38 Likes

Resetten van box Onopgelost

De Mediabox is een complex apparaat en kan soms kuren vertonen. De oorzaak is dat de stroom die nooit constant is https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506289 Maar als de Next niet als v...

Universal Remote Device Codes voor Mediabox Next Onopgelost

Ik wil graag mijn nieuwe Next box koppelen aan de afstandsbediening voor mijn Bose Soundbar Solo 5. Wat voor Codec moet ik daarvoor gebruiken? Volgens de handleiding van Bose (https://www.bose.nl/nl_n...

opgenomen programmas op de nextbox beginnen niet vooraan Opgelost

Op de eerste plaats zijn wij zeer tevreden met de nextbox. Alleen 1 probleempje opgenomen programmas op de nextbox beginnen niet vooraan ik moetaltijd een stukje terugspoelen als ik ga kijken.kan ik d...

CarPet door Gedreven Liefhebber
  • 38 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 10 Likes

Ondertiteling niet standaard aan Opgelost

Heb nu een paar weken de Next. Prima apparaatje ipv de Mediabox XL. Goed beeld, geluid, lekker snel en zuinig. Heb wel een puntje. Bij de meeste zenders zit de ondertiteling er netjes ingebakken. Merk...

70ReS door Stamgast
  • 56 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 9 Likes

Geen tv signaal met Samsung Smart tv en CI+ module Opgelost

Hallo,Sinds een aantal weken geeft mijn Samsung smart tv geen tv signaal meer door op alle zenders. De zenders worden wel opgehaald maar niet weergegeven (melding ‘geen signaal’). Acties ondernomen:ni...

WPS door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next met of zonder modem? Opgelost

In de Next zit geen ingebouwd modem, Ziggo levert er volgens mij ook geen los modem bij.Op mijn Mediabox XL heb ik nu 3 apparaten aangesloten met een netwerkkabel: tv, streamer, blu-ray speler.Welke m...

marlobraam door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tv boven met Samsung GMT7140 Opgelost

Ik ben voornemens de Mediabox Next aan te schaffen maar blijft mijn Samsung GMT 7140 boven nog wel werken ?Ik kan dat nergens vinden en klantenservice kon me dat ook niet zeggen.MvgBertil

tasche door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox XL retour bij overstap? Wil opnames behouden Opgelost

Als ik overstap naar een andere provider vragen ze dan je oude mediabox retour omdat ze nu de Next hebben? Ik wil de graag de mijne houden omdat daar opnames opstaan van mijn zoontje in Carre met koni...

Broekpolder door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Google home assistent connecten met Ziggo Mediabox XL Opgelost

Hoi, Ik ben sinds kort in het bezit van een Google home assistent. Mijn vraag is of het mogelijk is om deze te verbinden met de ziggo media box xl zodat ik spraak gestuurd van zender kan wisselen. Gro...

jjeroeeen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
Leden met de meeste oplossingen