Opname van Next streamen met Chromecast Alleen-lezen Opgelost
We overwegen om over te stappen naar de media box next. Echter hadden we altijd een tweede media box, alleen die werkt niet meer omdat ziggo zonder ons t...
We overwegen om over te stappen naar de media box next. Echter hadden we altijd een tweede media box, alleen die werkt niet meer omdat ziggo zonder ons t...
ik kan geen ziggo sport kijken. waarom niet?
Ik heb mijn mediabox next via een optische kabel aangesloten op mijn NAD T 744 receiver om radio te kunnen ontvangen zonder de tv in te schakelen. Echter...
F1 Ziggo geluid vertraagd met 2 a 3 seconden op kanaal 14. Voor de rest alle kanalen met de Next werken prima. Meer mensen hier last van?
Vraagje voor expert Willem-A Is deze decoder geschikt voor fUpc gebied voor de vrije zenders ???
Op mijn LG Magic Remote afstandsbediening zou de groene knop de pauzeknop moeten zijn. Maar die werkt niet. Doet niets. Kan dit liggen aan het feit dat i...
I.v.m. de overgang van analoge naar digitale radio heb ik mijn mediabox via een optische kabel verbonden met de audioset. Omdat je via spraakbesturing va...
Sinds gisteren worden beide modules niet meer door de tv's herkent van alles geprobeerd.E06 melding blijft terugkomen wie helpt
Via Mediabox Next en een DAC-adapter mijn Stereo aangesloten.De radio werkt alleen via de TV helaas! Mijn Stereo-installatie is analoog. De FM met attenn...
Kan je ook op 1 mediabox gebruik maken van spraakherkenning op meer dan 1 device/ afstandsbediening? En werkt het ook als je via Chromecast televisie kij...
Kan ik ook voor 1 dag een espn zender huren?
Vraag komt er nog radio data (RDS)Op de digitale radio ontvanger..omdat het via de kabel nog wel is.is het wel wenselijk dat het daar ook op komt.Alvast ...
Ik kan voor de zoveelste keer sinds 6 sep. niets terug kijken van kijk app. Ik krijg steeds geen informatie beschikbaar. Dit is een tijdje goed gegaan ma...
Mijn ouders (93 en 90) hebben een simpele analoge radio set met een kabel aangesloten op Ziggo.Nu het analoge straks (in Alkmaar) uitgeschakeld gaat word...
Kan ik mijn Heos soundbar beter aansluiten op de mediabox next of rechtstreeks op de tv?
Enige tijd geleden is er een upgrade van mijn Horizon box uitgevoerd.Voor de upgrade kon ik de erotische zenders gewoon opnemen, maar na de upgrade niet ...
Probleem met radio-ontvangst via de TV. Aanwezig 2 TV's welke via de SmartWifi modem van signaal worden voorzien.. Een wordt direct aangestuurd en geeft ...
ik wil mijn humax 5200c media box bedienen met een Ziggo afstandsbediening ...Kan dit ?? en zo niet waarom niet een Cisco media box kan dit wel
Het is nu alweer een hele poos geleden dat ik het sync probleem heb aangekaart. Tot nu toe geen oplossing. Sync via TV is goed maar met gebruik van een r...
De geleverde coaxkabel is te kort?Voordat ik naar de een winkel ren....welke is het beste voor de lg 4 k ultra tv en de box next??En...De afstandsbedieni...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.