Radio heeft onderbrekingen Alleen-lezen Onopgelost
Heb omdat analoog er niet meer is de digitale ontvanger QE317 aangeschaft en volgens de instructie aangesloten. Nu heb ik twee vragen. Vraag 1, waarom on...
Heb omdat analoog er niet meer is de digitale ontvanger QE317 aangeschaft en volgens de instructie aangesloten. Nu heb ik twee vragen. Vraag 1, waarom on...
Analoge radio is voorbij bij Ziggo. Dus nu via Humax aangesloten op audioketen luisteren, ok. Dus kan de kabel nu uit de radiotuner én wandkontaktdoos. M...
Hallo Allemaal,Ik heb ook op m'n slaapkamer een SONY 40EX710 TV (uitgerust met een Netwerkaansluiting) Leveringsdatum: 07-Oktober 2010Die Netwerk aanslui...
Hallo, Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe TV, LG OLED55A13LA en problemen met de CI+ module (Smit volgens mij 1.2, staat er niet op en bij de CI+ i...
Goedendag, Wij hebben geen interactieve tv en onze extra zenders doen het ook niet op Mediabox,Wij blijven hiervoor de melding krijgen dat de box niet on...
ftv fashion tv balk onderaan in beeld geeft aan dat fashion tv is verhuisd naar nieuwe frequency eutelsat/hotbird 13c tp91 frequency 12539h @Ziggo kanaal...
Goedenavond, Ik heb een Mediabox Next en van de ene op de andere dag kan ik met de afstandsbediening het geluid niet meer regelen van mijn Sonos Beam. He...
Beste, Sinds een aantal dagen hebben wij een Mediabox gekregen voor bij het Ziggo Complete pakket. De kwaliteit van de TV is er flink op vooruitgegaan en...
Hallo, Ziggo Ik heb de volgende probleem Digitale uitgang next werkt niet goed. Geeft veel storingen ingeluid hikt, stopt helemaal. Nieuwe digitale kabel...
Lees meer (Markeren om te lezen)
Sinds gisteren slaat mijn Mediabox Next om de 15-30 minuten af. Het scherm wordt wit en ik krijg een storingsmelding. Zie bijlage. Iemand enig idee wat e...
In de Ziggo instructie wordt alleen de mediabox genoemd, maar ik heb slechts een Ziggo digitale radio-ontvanger. Nadat het kabelsignaal voor radio gestop...
Hallo, de buurvrouw wil de digitale radio ontvanger aansluiten op haar stereo. Die staat alleen aan de andere kant van de kamer van de Next. Is er een ma...
ik gebruik voor zowel radio als tv het technicolor modem die gekoppeld is via een versterker aan 6 tv 's /tuners , hetgeen prima beviel. Nu Ziggo niet me...
Ik heb de Quantis QE317 aangeschaft en aangesloten op mijn Onkyo TX-NR626. Dit werkt prima. Nu vraag is het ook mogelijk met de afstandsbediening van de ...
Ik merk dat serieopnames steeds vaker misgaan op de mediabox Next. Ik had dit al eens ergens gereageerd en kreeg toen een hint dat niet elke zender een p...
Ik heb een digitaal radio kastje van Ziggo aangesloten maar hij vindt maar 28zenders van de beloofde 61,en het signaal valt om de paar min voor een paar ...
Waarom zit er geen screensaver in wanneer ik een programma kijk en deze op pauze zet.
Hallo, I.v.m. gezinsuitbreiding afgelopen voorjaar, gebruiken wij de Next box nu anders dan voorheen. Wij kijken momenteel minder tv en als de tv aan sta...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.