Afstandsbediening met spraakbesturing: Teletekst? Opgelost
Ik heb zojuist de afstandbediening met spraakbesturing ontvangen. Kan ik hier ook mee maar teletekst en hoe doe ik dat?
Ik heb zojuist de afstandbediening met spraakbesturing ontvangen. Kan ik hier ook mee maar teletekst en hoe doe ik dat?
Sinds ik een nieuwe Samsung 8k tv, model maart 2021 heb, valt paar keer per dag beeld kort weg, 2 of 3 seconden zwart beeld daarna gewoon weer beeld. Nie...
ik ben op zoek naar een Hummax 5500c kasje voor de tv boven waar kan ik deze vinden??
Mijn man is niet zo van de voice control, en ik zou dus willen weten of de afstandsbediening met VC ook gewoon knoppen heeft?
Reclame doorspoelen op tv is in België binnenkort niet meer mogelijk.Reclame doorspoelen op tv is in België binnenkort niet meer mogelijk - Beeld en gelu...
hoi wij hebben deze dgitale radio ontvanger (quantis qe317) Alleen lukt het niet om het geluid via de tulp kabels op onze harmon kadon set te krijgen. Op...
Hallo allemaal. Omdat Ziggo geen deal heeft voor een 2e 4k box voor 5 euro ipv een compleet 2e abonnement wegens een tekort aan 4k boxen als alternatief ...
Beste community, Ik heb al enkele weken last wat betreft mijn mediabox die continu offline is. Ik zal mijn thuisnetwerk zo duidelijk mogelijk uit probere...
Als ik wissel van zender blijft de ziggo next box hangen. Dan kan ik dus niet verder zappen en blijft de balk met info staan, zonder info alleen als grij...
Hallo. In mijn nieuwe woning zit de aansluiting voor tv aan de andere kant van waar ik hem zou willen. Maar kabels doortrekken - of sowieso gedoe met kab...
Na het installeren van de nieuwe voice controles afstandsbediening , krijg ik de source melding niet meer van m’n tv. Hij blijft nu maar aangeven op welk...
Hallo, Graag zou ik willen weten of het mogelijk is een Ziggo straatkast te verplaatsen van mijn eigen perceel naar gemeentegrond. Dit huis heb ik niet l...
Misschien een oneigenlijke vraag om in dit forum te stellen, maar ik heb niet echt een clou. Kan ik met een 5050c UHD programma's opnemen en weergeven op...
Geen beeld. Controleer antenne aansluiting.
hoe kan ik het geluid horen van de homecinemaset via de next.nu hoor ik alleen geluid via de tv en niet over de boxenals ik dat wil moet ik het geluid vi...
Ik heb mijn HUMAX afgekoppeld en kijk direct digitaal. Ik weet dat hierdoor de kwaliteit van diverse kanalen niet meer in HD is Maar ik kan ook kanaal 50...
Het geluid niveau is niet gelijk in verschillende situaties en moet ik steeds het niveau aanpassen en maakt in de volgende dag de verkeerde keuze dat sta...
Hoe zeg ik mijn CI+ Module op en hoe kan ik het daarna terugsturen?
YouTube kids stopt na elke serie zwart scherm. Voorheen ging hij door met volgende filmpje
Omdat digitale radio via de mediabox xl alleen kan met de tv aan (en dus met beeld aan) heb ik de digitale radio ontvanger QE317 via Ziggo aangeschaft. H...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.