Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11.6KOplossingen
  • 16.2KDiscussies
  • 168KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

CI+ Smartcard Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe (en enige) televisie en wil mijn Horizon mediabox vervangen door een CI+ module met smartcard. Hoe kom ik aan die smartcard?

CJ57 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tweede mediabox next Onopgelost

Mijn tweede Mediabox Next op mijn slaapkamer geeft op sommige dagen wel live-TV weer en andere dagen niet. Ik heb hem 3 weken geleden (coax via een 2-weg splitter op de tv-uitgang van de AOP van Ziggo...

LuukDb52 door Stamgast
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

cs1010 Opgelost

Sinds ik de nextbox voor de tv heb is het mis, code cs1010. De box staat inmiddels wel in mijn ziggo, maar ik denk dat men vergeten is mijn tv max abbo over te zetten naar deze box zelfs de afstand be...

cs1010 op mediabox next Opgelost

Nadat ik al een maand aan het lijntje wordt gehouden door de support chat hoop ik dat iemand mij hier eindelijk eens duidelijkheid kan geven over wat er precies op de achtergrond gebeurt en moet gebeu...

Mikevonk door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

amazon fire stick Onopgelost

Ik gebruik al een tijdje de amazon fire stick voor mijn tv boven omdat ik daar geen kabel heb (dat heeft ziggo verwijderd omdat dat nergens meer voor nodig was). Ik ben dus aangewezen op die stick maa...

schiep door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E-100-4 foutmelding Onopgelost

Ik heb m'n Samsung SMT-C7140 aangesloten op de tv. Deze is na een verhuizing minimaal 1.5 jaar niet gebruikt.Hij heeft de laatste update binnen gehaald maar laat nu alleen nl 1, 2 en 3 en ziggo pagina...

Damay door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen