Terugkijken programma’s Onopgelost
In de Ziggogo app op ipad kan ik programma’s van RTL8 terugkijken. Via de mediabox kan dit niet.kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is?
In de Ziggogo app op ipad kan ik programma’s van RTL8 terugkijken. Via de mediabox kan dit niet.kan iemand mij uitleggen waarom dit zo is?
Mijn mediabox wordt zo heet dat hij om het kwartier uitvalt. Horizon
Replay tv werkt vaker wel dan niet. Soms werkt herstarten van de Next, herstarten/resetten wifi netwerk of terugzetten naar fabrieksinstellingen even, ma...
Waarom is het niet meer mogelijk voor simpele mensen om gewoon radio te luisteren?Ik heb nu dat Quantis ding maar daar wordt je niet vrolijk van.Als je d...
Leuk dat Ziggo stopt met analoge radio.Alleen het volgende probleem. Wij luisteren dagelijks radio via een losse stereoset. Nu was ik aan het kijken op d...
Op mijn slaapkamer heb ik de mediabox Humax 5100c. Als ik de tv activeer krijg ik de NPO zenders 1, 2 en 3 haarscherp in beeld (met geluid). Van de ander...
cisco 8485 aangesloten op nieuw aangeschafte tv hisense 43a7500f: tv geeft prima beeld maar GEEN geluid.ter vergelijking humax 5000c en samsung smt c7140...
Als ik op de afstandsbediening bijvoorbeeld op de 4 klik dan verwacht ik dat de Mediabox direct naar kanaal 4 schakelt. Tenminste dat lijkt me de meest l...
Hallo ik heb vandaag de ziggo digitale radio ontvangen en aangesloten. Alles werkt goed behalve het ingestelde volume onthoudt de radio niet wanneer hij ...
I have both Ziggo internet and TV subscription. But I want to cancel only the TV subscription and keep the Internet subscription. Can you please advise t...
S20 Op mijn stereo van Philips zijn de volgende 'ingangen' te vinden:- Audio out L en R (tweemaal tulp rood/wit) - Digital out coaxial (eenmaal tulp zwar...
Hallo. Ik heb sinds vorige week een DAB+ radio. Als de next box aanstaat stoort deze de DAB zenders. Ik moet de DAB bij de tv houden omdat deze is aanges...
Goedemiddag, Ik heb sinds gisteren een nieuwe LG G1 televisie opgehangen, maar nu heb ik op de Next geen 4k (en ook geen optie voor 4k) meer. Op mijn oud...
Sinds gisteren is de nieuwe 4.34 software uitgekomen voor de Next. De Bt.2020 is nu gelukkig overal uitgeschakeld, maar ik ben nog niet helemaal tevreden...
de antenne die toegestuurd is geeft alleen ruis. wij hebben een Bose 321radio
Nu de radiosignalen worden afgekoppeld vraag ik mij af of ik de einddoos kan verwijderen van mijn Tratec versterker en de mediabox direct met een f conne...
All,ik heb vandaag geprobeerd de afstandsbediening (nezt box) aan me nieuwe hyundai boom soundbox te koppelen.maar helaas, de next box herkent de soundba...
Hallo, Sinds kort is ons radiosignaal van analoog naar digitaal overgegaan. Heb optische SPDIF kabel vanaf ZIggo mediabox XL op optische uitgang van mijn...
Na de upgrade van de horizonbox xl kan ik geen teletekst meer inschakelen bij opgenomen programma’s van bv. NPO 1. Voor de upgrade kon dit wel. Doe ik ie...
hallo hier even een vraag van een dummie. Ik heb een optische kabel geplaatst van de mediabox xl naar m’n samsung ht-f 5500. Heb de stappen doorlopen via...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.