Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo-kaart voor Samsung SMT-C7140 decoder Opgelost

Beste allen,Het analoge tv-signaal is vervallen. Nu doet mijn videorecorder het niet meer.Toch wil ik nog steeds een gelijktijdig een programma kunnen bekijken en een andere opnemen. Ziggo zou mij dit...

Michalis door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandbediening van Cisco decoder/recorder koppelen aan de TV Opgelost

Ik heb nog een oude cisco decoder/recorder en nu wil ik de afstandbediening van deze decoder koppelen aan mijn tv, weet alleen niet meer hoe dat moet, wie kan mij daar bij helpen?

RuudA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox Next 4.17: Framesnelheid gelijkzetten, voor wie, voor wat ? Opgelost

Goedendag Next-ers,Ik gebruik geen NetFlix. Is de nieuwe optie Framesnelheid in 4.17 nog van invloed op iets anders dan NetFllix ?Gelijkzetten , gelijk met wat ?De framesnelheid van video's , welke vi...

Rene F door Gedreven Raadgever
  • 460 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 124 Likes

Sourceknop afstandsbediening Mediabox XL Opgelost

De sourceknop van de afstandsbediening van de mediabox-xl werkt niet.Ziggo heeft hier geen oplossing voor.

Ke es door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gehoorgestoorden Opgelost

Sinds enkele dagen hebben wij de NEXT box, waar we verder tevreden over zijn. Er is alleen één probleem. Als we programma's opnemen, die standaard voorzien zijn van ondertiteling voor gehoorgestoorden...

gerhardr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuwe HDMI kabel Mediabox Next. Onopgelost

Toch is de stoute schoenen aangetrokken en is een andere hdmi kabel gekocht inplaats vd Ziggo hdmi kabel die best goed is of kan zijn. Vond de Ziggo kabel wel erg dun. Afijn mijn keuze is op deze gewo...

Mediabox next apps blokkeren i.v.m kinderen Opgelost

Is het mogelijk op de Mediabox next de apps te blokkeren d.m.v. een kinderslotDit was namelijk niet mogelijk op de mediabox XLDat vond ik nogal een Misser!

Lokale zenders op next Opgelost

Op de horizon box zijn de radiozenders te vinden op de 800 en 900 (lokale zenders) kanalen. Op de next box werken de 800 en 900 kanalen echter niet. Op de next box werkt het zoeken van de "reguliere" ...

Hoe ingeplande serie verwijderen nadat alle delen zijn opgenomen? Opgelost

In de Mediabox Next lukt het mij niet een serie te verwijderen uit de "geplande opnames' waar geen nieuwe afleveringen meer van komen. Ik zag dat het probleem vorig jaar ook al is aangekaart, maar von...

Marion17 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Geen geluid Next mediabox Opgelost

Media box next geen geluid bij aanzetten TV ook niet nadat box van stroom af is gehaald en aan en uitgezet wordt. Komt dagelijks voor. Graag hulp/adviesBedankt

Akkie103 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Gesproken ondertiteling op Mediabox Next werkt niet Opgelost

Ik kan bij instellingen wel gesproken ondertitels aanvinken en heb dat natuurlijk ook gedaan. Maar al wat ik hoor is niets van de ondertitels. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik meer of anders ...

Transalp door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Van analoog naar digitaal Opgelost

Waar kan ik zo’n gratis humax box bestellen om van analoog digitaal te kijkenkan het niet vinden

Arjan1976 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HDR logo wel bij tv gebruik YouTube app niet bij de Mediabox Next Opgelost

Als ik een hdr film via de next in de app youtube wil afspelen krijg ik geen hdr logo vooraf het afspelen van de video te zien op mijn oled lg tv. Speel ik dezelfde video af via mijn tv app youtube da...

Giuseppe door Raadgever
  • 159 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 54 Likes

TV-zenders uitschakelen Opgelost

ik wil in de nacht de tv zenders uitschakelen aangezien mijn demente moeder anders tot 6 uur ochtend blijft zitten.heb al de smartkaart eruit gehaald maar dan ontvang je even goed Nederland 1 2 en 3 e...

esriroge door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vlekken schittering bij stippen en streepjeskleding Opgelost

Had voor mijn Next de Horizonbox in combinatie met Sony Bravia.. Met Horizon nooit schitteringen en vlekken in de streepjes en stippen kleding. Nu met Next in combinatie met Sony wel. Komt dat door 4k...

Alex Brij door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Een Pluimpje voor Ziggo en de Media Box Next Onopgelost

Hallo iedereen,Voor de verandering even dit. Een vette pluim voor Ziggo en zijn/haar medewerkers(sters) vooral ook voor de inbreng van de Media Box Next. Maandje geleden aangevraagd, best wel weer spa...

Trance door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 5 Likes

ziggo next - opnames ook te streamen? Opgelost

Hallo. Ik heb gelezen dat je met de ziggo next de opgenomen programma’s nu ook op je iPad kan kijken. Is het dan ook mogelijk om deze opnames via AirPlay te streamen naar de tv?ik hoor het graag. Mvg ...

Haan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom is er een limiet op extra digitale ontvangers? Opgelost

Waarom kan de klant van Ziggo maar maximaal 2 extra mediaboxen of 2 extra CI+ modules krijgen?Ik vraag me echt af wat de reden daarvan is.

Anique door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes
Leden met de meeste oplossingen