quantis qe317 geen signaal maar wel tv achter de lus Alleen-lezen Opgelost
aangesloten volgens instructie met de goede splitter.geeft melding geen signaal, zelfs ook als rechtreeks 1 op 1 aangesloten op tv-signaal ingang. maar t...
aangesloten volgens instructie met de goede splitter.geeft melding geen signaal, zelfs ook als rechtreeks 1 op 1 aangesloten op tv-signaal ingang. maar t...
Goedenacht allemaal, Ik stap over naar ziggo en volgende week komt er een monteur van ziggo om een aop te plaatsen. Er steekt nu namelijk een klein stukj...
Beste community deelnemers, Ik kom (onvermijdelijk) veel berichten tegen over het einde van analoge radio en hoe nu verder met bestaande apparatuur.Maar ...
Beste, ik zie dat je nu een 2de Next kan bestellen voor 5 euro extra p/mnd. Hoe kan je die aansluiten? het zou mooi zijn alleen via Ethernet? Is dit moge...
Ik zie de oplossing even niet meer......Blokken in beeld en dan alleen bij RTL4 en 5. Vorig jaar ook maandenlang hetzelfde probleem gehad en ineens was h...
Vorige week overleed mijn UPC mediabox (may in rest in peace). Ik kreeg zaterdag een nieuwe opgestuurd, waarvoor mijn dank. ‘s Avonds TV gekeken. Zondag ...
Sinds een week heb ik twee media boxen Next geprobeerd , wat is mijn probleem. Ik heb de Next via een optische kabeltje verbonden met mijn Bose , via de ...
Ik heb Ziggo Sport 4K UHD op mijn TV als favoriet ingesteld onder een persoonlijk profiel om de F1 in 4K te kijken. Dat lukt ook, het wordt in het scherm...
Waarom worden de aanvangstijden van de race (echte starttijd) niet gewoon gecommuniceerd in de gids, een flauwe manier van ziggo om kijkers lang te binde...
Ooit heb ik een bepaalde zender ingesteld die altijd start zodra ik de Mediabox Next aan zet.Ik wil dit nu veranderen maar kan nergens in de settings op ...
Omdat de Quantis QE 317 DVB-C radio tuner voor mij geen optie was heb ik gisteren de TechniSat Cablestar 400 DVB-C radio besteld en deze zojuist heb aang...
Ik heb een digitale decoder voor de radio ontvangen en aangesloten op de CAI. De decoder heeft alle zenders gevonden en is aangesloten op de radio. Echte...
Kan ik op mijn BeoSound 4 (radio cd speler van B&O ) Ziggo digitale zenders ontvangen ? en deze beluisteren op mijn B& O speakers ?
SKV gaat beide Eurosportzenders in aanzienlijke hogere beeldkwaliteit doorgeven van maar liefst 25 Mbps!Logisch ook want de televisie schermen worden ste...
Er is geen signaal meer op de tv/radio contactdoos in de muur. Zowel de router als de tv ontvangen geen signaal.Mijn woonplaats is Puttershoek, maar op i...
Ben een nieuwe klant,maar ik zit al een week zonder TV.Rest werkt goed,internet,telefoon.monteur komt maandag voor de 2e keer.Klacht:medianextbox staat i...
Waarom worden de uitzending van RtvZaanstreek niet in de best mogelijke kwaliteit doorgegeven via Ziggo? Ik maak daar een wekelijkse kookrubriek en zie e...
Humax 5300 neemt programma niet op. Externe schijf zit aangekoppeld.
Ik heb de media box next. Ook heb een bose soundtouch 300. Al die tijd kan ik het geluid harder en zachter zetten met de afstandsbediening van de next bo...
Ik ben al twee dagen aan het proberen om mijn Mediabox next te koppelen aan de nieuwe NAD Amp1 versterker.Het koppelen lijkt goed te gaan, maar het werkt...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.