Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.9KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Werkt de mediabox Next met Bluetooth Opgelost

We hebben de mediabox next ontvangen. Onze huidige mediabox XL hebben we in de meterkast gezet omdat deze via bluetooth werkt en we geen mogelijkheid hebben om deze bij de tv te plaatsen. Werkt de med...

famvanson door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next: LG OLED app onderbroken door de Next CEC Opgelost

Hi allemaal,We hebben sinds vanmiddag de Next in huis! Zoals de titel suggereert, we gebruiken liever de Netflix app via onze LG C8 OLED ipv via de Next (of de oude mediabox XL). We hebben een Onkyo r...

ItzSoFluffy door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Update Next: handmatig of automatisch? Opgelost

Hoe update je de mediabox gaat dit automatisch of kan dit ook handmatig Kan het even niet vinden . gisteren gaf ie wel een update aan en starte opnieuw op . maar geen idee hoe of wat .

HDMI resolutie ingesteld op 1080 maar blijft terugspringen naar 4K Opgelost

Ik heb de Mediabox Next aangesloten op een Sony 55AF8 OLED. Omdat ik de HD->4K scaler van de TV wil gebruiken en niet die van de Next, zet ik de Next in Menu->Sound & Image->HDMI resolution op 1080p. ...

Jruys door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitschakelen Mediabox Next, maar niet de tv Opgelost

Hallo Ziggo,Op de afstandsbediening van de mediabox Horizon, zaten bovenop twee knoppen: een om de tv uit te schakelen en een om de mediabox uit te zetten.Op de afstandsbediening van de mediabox Next ...

Teazy door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

HDMI CEC killer werkt niet Opgelost

Ik heb een HDMI CEC gekocht maar het werkt niet.elke keer als ik de mediabox next uitzet gaat mijn tv ook uit en dat wil ik NIET!ik wil streamen via mijn ipad en dus de mediabox next apart uit kunnen ...

Sijtske door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox Next en modem werken beide nog niet CS1010 Opgelost

Hi,Vandaag heb ik 2 pakketten ontvangen. Eén met een nieuw modem en één met de mediabox-next.Beiden krijg ik niet werkend. De mediabox-next geeft foutcode CS2020 (zenderlijst ophalen) en de modem geef...

Polleke68 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Next, maar wil de Mediabox XL behouden Opgelost

Ik heb nu een next box daar voor de media box xl nu wil ik eigenlijk deze houden ook vanwege wat ik heb opgenomen om deze in de slaapkamer aan te sluiten en te kunnen bekijken is er een mogelijkheid d...

Jamie1989 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geluid is slecht met soundbar van Philips Opgelost

Ik heb een lg tv 4k en een soundbar van philips.hij heeft het goed gedaan het geluid.nu zit de optische kabel in de tv en de soundbar en het geluid is erg slecht!!! Alle opties uitgeprobeerd op tv en ...

Freek 123 door Gedreven Meedenker
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Welke switch gebruiken voor de Mediabox Next? Opgelost

Ik heb al wat gezocht op het forum maar niet een echt antwoord gevonden dus toch maar een topic aangemaakt.Ik heb lang geleden een UTP kabel vanuit mijn Connectbox naar mijn PC getrokken en nu ik kome...

Jacques54 door Raadgever
  • 105 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 30 Likes

coax naar DAB Onopgelost

Hoe sluit in de coax kabel aan op een DAB+ connector,in wil een Yamaha RX-A1080 kopen maar deze heeft geen gewone coax radio aansluiting maar een Dap+

acpullen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next - mijn ervaring Onopgelost

Sinds een paar dagen de nieuwe Mediabox Next. Het lijkt wel of ik een nieuwe tv heb. Ik heb 4K dus kan het nu ook echt gebruiken. Het is een geweldig mooie kleine box. Hij verstaat ook je stem. BV naa...

Paul de K door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

EPG 24 Kitchen van de leg Opgelost

Momenteel weergave Epg Kitchen 24 daar staat nu programmering van Rtl 5. Voorlopig zie ik dat de programmering morgen weer juist is. Gebeuren deze vreemde dingen vaker?.

Mediabox Next update Opgelost

Hoi de update 4.17 is vannacht niet geinstalleerd hoe kan dit

Desnor door Gedreven Liefhebber
  • 79 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

Groene kabel gebroken Opgelost

Wij zijn verhuist naar een nieuw huis.Nu zag ik dat de groene kabel is gebroken doordat deze in de wortels van een hoge boom is meegegroeid. De kabel zelf zit/zat maar 20 tot 30cm in de grond.Wat nu t...

Mediabox XL terugsturen bij afsluiten Mediabox Next Opgelost

Momenteel heb ik een horizon box, zojuist heb ik ervoor gekozen om de nieuwe MB next aan te schaffen. Moet ik nu nog iets met die oude horizon en router doen? Zoals terugsturen bijvoorbeeld? Of krijg ...

Sander8008 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opties muur bevestiging Opgelost

Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.Bestaat er ook al een nette oplossing voor de MB Next om dit te d...

Richy door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Opname op mediabox overzetten naar computer Opgelost

Ik heb een mediabox Horizon. Kan ik een opname die hierop staat overzetten naar mijn computer en dus daarna op een schijfje inbranden om te bewaren? Ik heb een Samsung digitale TV met o.a ook een scar...

bovenhein door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
Leden met de meeste oplossingen