Mediabox XL i.p.v. Pace Mediabox Opgelost
Bij het afsluiten van mijn "Alles in 1 Start" zou ik een Mediabox XL ontvangen, maar volgens de klantenservice, 2x gebeld voor de info in mei 2021, zou d...
Bij het afsluiten van mijn "Alles in 1 Start" zou ik een Mediabox XL ontvangen, maar volgens de klantenservice, 2x gebeld voor de info in mei 2021, zou d...
Er zijn verschillende splitters bij ziggo verkrijgbaar. Wat is het verschil tussen type POA-01 en type POA-1IEC-NL en type POA 01-UPC ?
Kan dat ? Zonder dat ik 4 keer een programma moet starten ?
Nadat de monteur van Ziggo in mijn huis een nieuwe splitter heeft geinstalleerd, meldt de mediabox op de display Ziggo Zenderoverzicht, en maakt geen con...
Ik heb een mediabox XL. Als ik programma's terugkijk of opnames terugkijk, reageert alleen het volume. Doorspoelen, pauzeren, terug: je ziet dat de media...
Sinds een paar dagen heb ik bovenstaande foutcode als ik mijn opnames wil selecteren. Ik heb een horizon mediabox met bijbehorende afstandsbediening. Ik ...
Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Bij deze heb ik een vraag over de mediabox xl, ik heb denk ik iets meer dan een jaar geleden een andere mediabox xl gekregen, tot nu toe werkte hij perfe...
Hallo Zoals velen heb ook ik vragen n.a.v. 'geen analoge radio meer'. Tot deze melding was het luisteren naar de radio en het kijken naar de TV als volgt...
Beste Ziggo, Sinds enkele weken hebben we een ziggo modem en Mediabox XL. Regelmatig geeft diagnostiek aan dat de internetsnelheid TRAAG! is. Daardoor ...
bij het afspelen van you tube op mijn tv LG UF 850 V 55 inch ,heb ik bijna altijd te maken dat er na de reclame laden komt te staan en niet meer verder l...
Beste Ziggo, Al een paar maanden heb ik nu op hetzelfde adres Ziggo + Vodafone en daar zou gratis het pakket Movies & Series L bij gekozen kunnen worden....
wil graag een documentaire over Max Verstappen behouden maar hij is nog maar 2 dagen beschikbaar! Kan ik hem behouden?
nieuwe LG NANO TV , teletekst werkt niet samen met CI+ module. LG geeft Ziggo hiervan de oorzaak dat niet goed getest zou zijn bij autoriseren. werkt wel...
mijn mediabox xl blijft terugspringen op bewerken en dan weer naar ERR SP 0.1.6 en op de tv melding CS1004Ik heb in de bijlage mijn aansluitingen in de m...
Goedemorgen, Twee weken geleden wilde ik TV gaan kijken en toen viel mij op dat het beeld een roze/rode gloed had, vreemd, ik heb toen de mediabox next e...
Goedemorgen, Samsung tv en Samsung soundbar gekoppeld met ab Connectbox aan de Connectbox. Gaat een paar keer goed en dan wordt de koppeling weer verbrok...
Sinds kort heb ik een LG OLED C1 TV en nu wil ik de Mediabox Next kunnen bedienen met de LG afstandsbediening via HDMI-CEC. Dit werkt prima met andere ap...
Hoe koppel je deze afstandsbediening met een Recorder?
Zojuist, tijdens het kijken naar P3 op kanaal 401(!) komt de volgendewlding op mijn tv: "deze titel is naar je tv gestuurd vanaf mijn computer-safari" De...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.