Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.9KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Update afstandbediening Philips OLED Opgelost

Beste allen, al enkele weken maak ik gebruik van de Next box in combinatie met een gekoppelde afstandsbediening van de Philips OLED903 TV. Op zich ging dat prima, tot er een firmware update voor de Ne...

Pyro door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Diverse problemen Mediabox Next Opgelost

Hallo, ik heb diverse problemen met de mediabox next. Probleem 1. De mediabox is niet los uit te zetten is. Super eeritant als je even naar de playstation wil en hij kan dan niet uitgezet worden.Probl...

Gerard112 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next in combinatie met Samsung soundbar Opgelost

Als ik de mediabox inschakel dan zet deze ook mijn samsung soundbar aan, dit is niet de bedoeling. Als ik naar Apple TV schakel moet de soundbar aangezet worden maar wordt juist uitgeschakeld door de ...

Birkhoff door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Probleem met CI+ Module Opgelost

Ik ben doof en ik logeer bij mijn vriendin in Groningen.Ze hebt een digitaal decodeer SMT-C7140 in haar woonkamer.de kanaal 14 zie ik wel ziggo sport.ik druk op menu ( checken ) 1e Installeren > code ...

dulken door Gedreven Meedenker
  • 146 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 12 Likes

Flickr app inloggen Opgelost

Mooi dat er ook een Flickr app op de Mediabox Next zit. Alleen, hoe kan ik met mijn Flickr gegevens inloggen?

Mediabox Next: geluid vertraging Opgelost

Ik heb met mijn mediabox next een kleinne vertraging het het geluid. In de mediabox xl kon ik bij instelling dat aanpassen. Maar bij de Next zie ik nergens deze optie.Is het mogelijk om bij de Next oo...

Madmaus door Gedreven Liefhebber
  • 33 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Replay Duitse zender(RTL) Opgelost

Hi,Ik kijk regelmatig series en programma's op de Duitse zender RTL. Omdat ik helaas geen Mediabox heb (heb een Humax) en niet kan opnemen, wil ik graag gebruik maken van replay tv. Bij RTL staat er e...

T_ab door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Afstandsbediening koppelen aan Logitech harmony ab. Opgelost

Ik probeer al een paar dagen om de next te bedienen met een Logitech harmony ab. Helaas lukt dit nog steeds niet.is dit een probleem van de next al, of van de ( oude) harmony ab?

job66 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

HDMI handshake probleem Opgelost

Ik heb een hdmi handshake probleem met mijn ziggo next box. Wij hebben een nieuwe sony KD-65XF9005 aangesloten op een nieuwe denon receiver. Alles gloedje nieuw. Sinds we de next box hebben gebeurt he...

Verbeterpuntjes Mediabox Next Opgelost

Vanmorgen gebeld door een medewerker van Ziggo met de vraag hoe de next box bevalt. En hierop mijn verbeterpuntjes doorgegeven, en werd er gevraagd of ik hier een topic wilde maken met dit lijstje.Het...

Toonen door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 11 Likes

Energie Stand Ziggo Next - problemen na opstarten Onopgelost

Zojuist een bug tegen gekomen in de Next BoxAls je de engergie stand op normaal zet en je vervolgens de box in stand-by zet en vervolgens later weer aan.Dan begint start de box netjes op maar het beel...

Verbeterpuntje Mediabox Next Opgelost

Door de webcare medewerker verwezen naar deze plek om een verbeterpuntje door te geven voor de Mediabox Next.Allereerst complimenten dat er nu eindelijk een apparaat is waar ik echt blij van wordt!Lek...

A3aan79 door Raadgever
  • 71 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 34 Likes

Werkt de mediabox Next met Bluetooth Opgelost

We hebben de mediabox next ontvangen. Onze huidige mediabox XL hebben we in de meterkast gezet omdat deze via bluetooth werkt en we geen mogelijkheid hebben om deze bij de tv te plaatsen. Werkt de med...

famvanson door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next: LG OLED app onderbroken door de Next CEC Opgelost

Hi allemaal,We hebben sinds vanmiddag de Next in huis! Zoals de titel suggereert, we gebruiken liever de Netflix app via onze LG C8 OLED ipv via de Next (of de oude mediabox XL). We hebben een Onkyo r...

ItzSoFluffy door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Update Next: handmatig of automatisch? Opgelost

Hoe update je de mediabox gaat dit automatisch of kan dit ook handmatig Kan het even niet vinden . gisteren gaf ie wel een update aan en starte opnieuw op . maar geen idee hoe of wat .

HDMI resolutie ingesteld op 1080 maar blijft terugspringen naar 4K Opgelost

Ik heb de Mediabox Next aangesloten op een Sony 55AF8 OLED. Omdat ik de HD->4K scaler van de TV wil gebruiken en niet die van de Next, zet ik de Next in Menu->Sound & Image->HDMI resolution op 1080p. ...

Jruys door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitschakelen Mediabox Next, maar niet de tv Opgelost

Hallo Ziggo,Op de afstandsbediening van de mediabox Horizon, zaten bovenop twee knoppen: een om de tv uit te schakelen en een om de mediabox uit te zetten.Op de afstandsbediening van de mediabox Next ...

Teazy door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

HDMI CEC killer werkt niet Opgelost

Ik heb een HDMI CEC gekocht maar het werkt niet.elke keer als ik de mediabox next uitzet gaat mijn tv ook uit en dat wil ik NIET!ik wil streamen via mijn ipad en dus de mediabox next apart uit kunnen ...

Sijtske door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes
Leden met de meeste oplossingen