Soms traag ladende minidumps Alleen-lezen Onopgelost
Sinds een dag of 10 de Next in gebruik. Vanavond viel me op dat sommige mini afbeeldingen onderin (van uitzendingen, bewaard, apps, etc.) soms wat traag ...
Sinds een dag of 10 de Next in gebruik. Vanavond viel me op dat sommige mini afbeeldingen onderin (van uitzendingen, bewaard, apps, etc.) soms wat traag ...
Sinds kort hapert mijn HUMAX iHDR-5200C. Na een tijdje te hebben aangestaan blijkt de afstandsbediening geen vat te hebben op de HUMAX. Ook de knoppen op...
Graag advies over DAB plus signaal via de kabel en QE317 kastje. Het geluid via dit kastje en mijn stereo installatie is ontzettend dof en slecht. Geen n...
Ik heb sinds vandaag een Mediabox Next ontvangen en deze lijkt het helemaal goed te doen (was bang dat HDCP/HDMI roet in het eten zou gooien met mijn oud...
Sinds een paar weken krijg ik geregeld bij het inschakelen van de Media Next op de tv geen beeld en komt de opmerking geen HDMI signaal. Als ik de mediab...
Ik heb een Sony Bravia KD 55A89 in combinatie met een Onkyo TX NR 609 en Mediabox Next. Op zich prima combinatie. Bij TV kijken via CI+ module schakelt v...
Ik kan blijkbaar geen mailtje meer naar de klantenservice sturen, dus dan maar zo; Hallo Ziggo, Er zat bij mijn gids een kaartje van ziggo, over een grat...
heb een nieuwe tv en soundbar gekocht en laten instaleren door de winkelketen EXPERT, tot zover alles goed maar op aanraden heb ik de mediabox next er op...
iemand enig idee waarom mijn media box niet meer in in enrgie zuinige modus gaat. moet nu de box en tv af sluiten dan weer opnieuw aan zetten en dan pas ...
Kan iemand mij vertellen of er goede (en betaalbare) alternatieven zijn voor de Quantis ontvanger? Want opmerkelijk genoeg maakt Ziggo wel haast met het ...
Goedemiddag, Ik ben blijkbaar niet de enige met een Mediabox Next die lawaai maakt. Nu de radio ook via de TV gaat is dat des te vervelender. Alle tips a...
Ik vraag mij af wat het nut is om bij de QUANTIS QE317‚ Eco-Standby functie AAN of UIT te zetten.?Is daar een reden voor?Wat zou het nadeel zijn om altij...
Ik ben overgezet van analoge naar digitale radio ontvangst.De radio vertelt bij aanzetten dat ik nog luister naar analoge radio.We hebben een nieuwe (wit...
Automatische Standby via Menu en "Instellingen" verkregen en staat automatisch op "aan" maar welke knop op de afstandsbediening moet ik bedienen om deze ...
Tot mijn verrassing ontving ik vandaag (12-10-2021) het bericht dat Ziggo gaat stoppen met het aanbieden van de analoge radio. Ik ben n het bezit van een...
Al vanaf 19.30 uur zijn er problemen met de ziggo verbinding. Niet alleen bij mij maar bij meerdere adressen in de straat. De verbinding valt weg en komt...
Hallo! Weet iemand een oplossing? Als ik een film kijk met hogere kwaliteit geluid( dolby atmos, dts) dan valt het soms een paar seconden weg. Het gebeur...
Sinds eind 2020 heb ik een Sony KD-55xh9299 (4K UHD) een uitstekende TV waar ik heel blij mee ben. Alle Apps ook de Ziggo App werken perfect en snel. Sin...
Goedemiddag, Sinds een paar dagen heb ik weer een Ziggo abonnement na een jaar een uitstapje bij KPN te hebben gemaakt. Nu is het zo dat de ventilator va...
aangesloten volgens instructie met de goede splitter.geeft melding geen signaal, zelfs ook als rechtreeks 1 op 1 aangesloten op tv-signaal ingang. maar t...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.