Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.8KOplossingen
  • 46.8KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Opnemen niet meer mogelijk - Mediabox XL Opgelost

Opnemen lukt niet meer. Laat wel rood opname lichtje zien, maar programma wordt niet opgenomen. Raar, heeft altijd gedaan. Wat kan ik doen? Is een ziggo mediabox xl.

Timme door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is de Extra Mediabox Next al te bestellen? Opgelost

Is het al mogelijk om een extra next te hebben waarmee je boven kunt kijken wat je beneden hebt opgenomen

Delfincio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Langere HDMI-kabel Next Opgelost

Ik heb mijn TV aan de muur gemonteerd, zonder een audiomeubel in de buurt. Om de Mediabox Next netjes (onzichtbaar) weg te werken heb ik deze achter de TV gemonteerd met tiewraps. Dit werkt prima, ech...

RickNL door Stamgast
  • 77 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 17 Likes

Netflix via Apple TV 4K beter dan via de Mediabox Next Opgelost

Bij mij is Netflix een stuk duidelijker via mijn Apple TV 4K dan via de Media Next box.Bij de oude Mediabox XL was dit ook het geval. Het beeld werd soms erg wazig, dit is nu beter met de Next maar to...

Ziggo next 2 TV's bedienen? Opgelost

Kan de next in de meterkast geplaatst worden?. Kan dan op alletwee de tv's de next afgespeeld worden?

Wim1958 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox next 4.17 zet nog steeds tv uit Opgelost

Ondanks de belofte dat het in 4.17 opgelost zou zijn heb ik helaas nog geen mogelijkheid om mijn tv en de mediaboxnext van elkaar te ontkoppelen. Als ik de box uitzet gaat de tv ook uit en dat wil ik ...

Guust69 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummerknoppen Next werken niet Opgelost

Halloik heb sinds de 4.17 update van de next een probleem met de nummer knoppen,die werken niet meer,kan geen andere zendernummer meer kiezen maar als ik met de zappknop kies dan komt de zender info o...

Rene0876 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nas op de Mediabox Next Opgelost

Ik heb sinds gisteren de next mediabox ontvangen met router. Daar heb ik ook een Nas ingeplugd maar kan de Nas niet vinden op de laptop of telefoon. Iemand ervaring mee

Jfenne door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koppeling Sony Soundbar en Samsung TV Opgelost

Ik ben in het bezit van een Samsung TV Model UE55KU66100 welke via HDMI aansluiting 1 gekoppeld is aan de Mediabox Next. Aan de TV is via HDMI2 (ARC) een Sony soundbar model HTCT390 aangesloten.Koppel...

NPO Start plus Opgelost

Ik heb een Samsung Smart tv uit 2014. ik heb wel belangstelling voor de nieuwe NPO Start Plus dienst. Maar die is niet te vinden op mijn tv. Dan lees ik dat dat ingewikkeld is met oudere smart tv's en...

mcleaver door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next box flink in de war! Opgelost

Na eindelijk af te zijn van die vreselijke Horizon box kreeg ik de fantastische Next box wat door de monteur van ziggo zelf is aangesloten en ingesteld naar alle tevredenheid.Dus daar kan het niet aan...

hukem016 door Liefhebber
  • 24 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Update afstandbediening Philips OLED Opgelost

Beste allen, al enkele weken maak ik gebruik van de Next box in combinatie met een gekoppelde afstandsbediening van de Philips OLED903 TV. Op zich ging dat prima, tot er een firmware update voor de Ne...

Pyro door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Diverse problemen Mediabox Next Opgelost

Hallo, ik heb diverse problemen met de mediabox next. Probleem 1. De mediabox is niet los uit te zetten is. Super eeritant als je even naar de playstation wil en hij kan dan niet uitgezet worden.Probl...

Gerard112 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox Next in combinatie met Samsung soundbar Opgelost

Als ik de mediabox inschakel dan zet deze ook mijn samsung soundbar aan, dit is niet de bedoeling. Als ik naar Apple TV schakel moet de soundbar aangezet worden maar wordt juist uitgeschakeld door de ...

Birkhoff door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Probleem met CI+ Module Opgelost

Ik ben doof en ik logeer bij mijn vriendin in Groningen.Ze hebt een digitaal decodeer SMT-C7140 in haar woonkamer.de kanaal 14 zie ik wel ziggo sport.ik druk op menu ( checken ) 1e Installeren > code ...

dulken door Gedreven Meedenker
  • 146 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 12 Likes

Flickr app inloggen Opgelost

Mooi dat er ook een Flickr app op de Mediabox Next zit. Alleen, hoe kan ik met mijn Flickr gegevens inloggen?

Mediabox Next: geluid vertraging Opgelost

Ik heb met mijn mediabox next een kleinne vertraging het het geluid. In de mediabox xl kon ik bij instelling dat aanpassen. Maar bij de Next zie ik nergens deze optie.Is het mogelijk om bij de Next oo...

Madmaus door Gedreven Liefhebber
  • 33 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Replay Duitse zender(RTL) Opgelost

Hi,Ik kijk regelmatig series en programma's op de Duitse zender RTL. Omdat ik helaas geen Mediabox heb (heb een Humax) en niet kan opnemen, wil ik graag gebruik maken van replay tv. Bij RTL staat er e...

T_ab door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
Leden met de meeste oplossingen