Nieuwe afstandsbediening - kleuren bij teletekst Opgelost
Hoe kan ik met de nieuwe afstandsbediening bij de kleuren van teletekst komen?
Hoe kan ik met de nieuwe afstandsbediening bij de kleuren van teletekst komen?
Hoi, we hebben een tijd geleden de melding gehad dat alle programma's op de nextbox gewist gaan worden ivm een update wat eraan komt? Weet iemand welke d...
Hoe kan je een uitzending opnemen die 3 gage. Geleden is uitgezonden
Mijn (op leeftijd) ouders zijn over naar digitale radio. Het werkt, maar zenders zoals Arrow en verder in de zenderlijst, beginnen naar verloop van tijd ...
Hallo, ik heb net 2 abonnementen afgesloten en de 1e net 1 dag in gebruik. Bij het kijken naar sommige zenders is het geluid slecht en bij sommige is de ...
Beste allemaal, Sinds vandaag hebben wij geen radio meer via de kabel en zouden wij via een DAB+ verbinding alleen nog radio kunnen ontvangen.Nu heb ik b...
Ik luister regelmatig via de Mediabox Next (radio app) naar digitale radio via een optische verbinding. Hoe is de kwaliteit van deze stations. Kan ik dat...
Ik maak nu gebruik van een TV (nog eentje van voor het 'smart' tijdperk, dus zonder internet) met daarbij als ontvanger een Samsung SMT-C7140. Daarin zit...
Hallo Community, Sinds een maandje of twee hebben wij een nieuwe televisie - een Samsung Frame 65 inch. Alles mooi en wel, maar vanaf het begin zitten we...
Ik heb een zogenaamde mini stereoset (JVC UX-G950V). De enige audio-in ingang gaat via een jack stekker.Ik heb de dab-ontvanger (Quantis QE317) op die ma...
Ziggo heeft geen analoog radiosignaal meer dus we zijn omgeschakeld naar digitaal luisteren via de (oude Samsung horizon) Mediabox. We hebben de mediabox...
Goedemiddag Digitale radio ontvanger reeds aangesloten maar het geluid valt steeds weg . Begrepen dat het door de Mediabox XL komt. Nieuwe splitter aange...
Goed ziggo testbeeld op TV via HDMI van Cisco.Minder testbeeld op TV bij signaal via coax.DE cisco is 11 jaar oud, de TV is nieuw !groet Toon
Ik krijg geen dd 5.1 op mijn Samsung tv vanuit de mediabox next via HDMI.TV blijft PCM aangeven in de instellingen.Mijn Apple tv geeft wel dd 5.1 op de S...
Op basis van de handleiding van ziggo lukt het mij niet om mijn marantz receiver type SR 7005 aan te sluiten op de upc media box zodanig dat ik geluid op...
Sinds vorige week een quantis aangeschaft, zou volgens de ziggo reclame die ik kreeg volledig plug and play zijn, volgens de installatiebeschrijving in d...
In de lijst van ondersteunde tv's staan 3 type Medion tv's, 2 uit 2012 en 1 uit 2021. Toen ik in 2020 mijn tv kocht, MEDION LIFE X15060 (MD 32060), stond...
Ik heb mijn mediabox Next aan mijn tuner/versterker aangesloten met een optische geluidskabel. Nu kan ik alleen radiozenders horen als mijn tv aanstaat. ...
Is het mogelijk mijn mediabox om te ruilen tegen een CI+ module? Op dit moment huur ik al 1 CI+ module en heb ik een mediabox staan waar ik niks mee doe....
@Blokkade na drie uur veranderen van "AAN"naar "UIT"is volgens het display digitale radiobox mogelijk, maar hoe?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.