Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24KOplossingen
  • 47KDiscussies
  • 154KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Met hoeveel accounts kun je kijken met de Mediabox Next Opgelost

Misschien is dit niet helemaal gerelateerd aan de Next zelf maar... hoeveel mensen kunnen op één account tegelijk naar Ziggo via Next kijken? Volgens mij was dat met de Horizon box drie: is dat hetzel...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

Mediabox Next Radio bug(?) Opgelost

Wanneer ik een radiozender aanzet via stembesturing en verder niets doe, dan schakelt de box na ongeveer een vijftal uren automatisch naar NPO 1 televisiekanaal. Waar kan dat aan liggen?

Aad1267 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo sport totaal vs Movies and Series Opgelost

Vanuit combi Ziggo/Vodafone keuze tussen Sport Totaal of Movies and Series. Vind Sport Totaal NU 29/07/2019 niet boeiend. Veel herhalingen en eenzijdig. Ligt dit aan de vakantieperiode?Mijn interesse ...

marlobraam door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HUMAX 5200/5400 koppelen aan DVD recorder Opgelost

Heeft het met de ZIGGO Mediabox etc. nog zin om bijvoorbeeld op Marktplaats een HUMAX 5200/5400 te kopen om daarmee alsnog opnamen te kunnen en te koppelen aan de DVD recorder etc.? Dit geïnspireerd d...

Boszee door Gedreven Liefhebber
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Ci + module op 47pfl9664 /12 Opgelost

Tv is uit de toprange van philips en voorbereid voor ci+. Niet zo de kaart r in steken als bij mijn andere tv maar met een module waar de kaart in gaat en deze samen in het ci+slot. Het ci+ menu is op...

Hanzle door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Sneltoets Opnames beschikbaar voor Next? Opgelost

Weet iemand of het mogelijk is om met gebruik van de afstandbieding en een sneltoets de Opnames te openen? Bij de XL zat er een apart toets voor op de afstandbedieing: DVR. Maar op de Next moet je daa...

K_Hlo door Gedreven Raadgever
  • 215 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 92 Likes

Coax kabel 10 meter: groene en blauwe connector verplicht? Opgelost

De meegeleverde kabel bij mijn nieuwe Next is veel te kort: ik moet dus een kabel kopen van 10 meter. Nu heb ik de plaatselijke Expert gebeld maar die zegt ‘in al die jaren’ nog nooit gehoord te hebbe...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

IR oog Ziggo Mediabox Next Opgelost

Waar zit het in infrarood oog op de nieuwe Ziggo next box? Ik heb mijn box in een kastje staan en wil deze bedienen met een infrarood verlenger samen met mijn Logitech Harmony afstandsbediening.

Brambulance door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Next uit(zetten) tijdens opnemen: geen probleem? Opgelost

Klopt het dat je zodra een opname is ingepland de Next eigenlijk gewoon kan uitzetten (met het knopje achterop)? En dat je dat zelfs kan doen terwijl er een opname plaatsvindt? Met de Horizon kan dat ...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes

Logitech hub koppelen met een nieuwe Connectbox Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuw modem ontvangen van ziggo. Nu wil ik mijn logitech hub koppelen aan het modem, maar deze ziet de wifi-code niet.Ik heb beide apparaten al eens gereset, maar het levert geen...

Mijn Ziggo geeft aan dat het extra pakket 27-07 ingaat Opgelost

Wij mogen elke maand een gratis extra pakket kiezen of de keuze houden natuurlijk, maar nu zou gister het sport totaal pakket in gaan. Maar als ik naar de sportzenders ga staat er dat ik een abonnemen...

kruijf door Raadgever
  • 296 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 72 Likes

Is opnemen met een CI+ module mogelijk? Opgelost

heb voor buiten in de tv een kaart besteld en aangesloten door uw monteur alleen kan ik er geen programma's mee opnemen

Geen limiet meer bij de opslagcapaciteit van de Mediabox Next? Opgelost

Gewoon nieuwsgierig hoor!Als ik bij mijn producten kijk op Mijn Ziggo bij mijn televisie staat er nu "alles opnemen". Voorheen stond er "recordings 400 hours". Zit er nu geen limiet meer op en kun je ...

Movies en series, film Aanbod is erg karig Opgelost

Ik ben zeer tevreden over ziggo alleen er is wel iets wat me verbaasd. Wat een belabberd aanbod van films wordt er aangeboden. Het zijn vooral films die je bij menig drogist voor een euro uit een bak ...

Mediabox Next met Connect Box of Technicolor TC7200 Opgelost

Goedemorgen, als het goed is ontvang ik vandaag de Next met bijbehorende Connect Box. Mijn huidige modem (Technicolor TC7200) staat in bridge en werkt naar tevredenheid.Nu vraag ik mij of ik mijn huid...

morettie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Mediabox Next: traag internet via wifibooster Opgelost

Mediabox next installatie door monteur en alle aansluitingen prima.Ondanks dit regelmatig onderbreken van afspelen content on demand, en ik zie bij diagnostiek wisselend, traag internet ,of alles groe...

Mediabox Next geluid radio Opgelost

wanneer word het probleem opgelost met het geluid van de radio en elke keer als je radio luistert dat die over springt naar een tv zender?

Zenders verdwenen Mediabox XL Opgelost

***Je zenders opnieuw ophalen? Check dan deze video. Van klanten, voor klanten.*** Wij hebben al jaren een horizon (media box XL) box, sings enkele dagen zijn er zenders verdwenen. Ik dacht eerst dat ...

Miranda11 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verder kijken op ander apparaat Opgelost

Heb net de Next geïnstalleerd. Werkt allemaal prima tot zover. Die profielen zijn erg handig. Teletekst sucks. Maar goed, wat ik wilde vragen: ik had begrepen dat als ik op mijn tv bijvoorbeeld NPO 1 ...

J van E door Stamgast
  • 85 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 14 Likes
Leden met de meeste oplossingen