Waarom opnames maar 1 jaar in de cloud? Alleen-lezen Opgelost
Ik weet dat de opnames maar 1 jaar in de cloud blijven staan , maar wat is de gedachte hierachter want sommige opnames wil ik eigenlijk langer bewaren . ...
Ik weet dat de opnames maar 1 jaar in de cloud blijven staan , maar wat is de gedachte hierachter want sommige opnames wil ik eigenlijk langer bewaren . ...
waarom communiceert mijn modem met de mediabox iedere nacht , ik snap dat hij af en toe moet updaten , maar toch niet iedere nacht.
Het zou aardig zijn als je de stappen bij het vooruitspoelen , van een opname stapsgewijs, kan instellen naar 15 seconden, anders mis ik net te veel bij ...
Beste,Ik heb een Samsung tv (UE50JU6400K) en een Sony soundbar (HT-CT381).Sinds ik de Mediabox Next ontvangen heb, duurt het 20 sec voordat het geluid ov...
Sinds gisteren krijg ik geen HDMIverbinding meer via mijn Mediabox Next. Als ik de box reset Krijg ik het wekomsscherm in alle talen en daarna "Even gedu...
Kun je op de M-XL een favorietenlijst samenstellen voor de radio zenders.Indien ja, hoe do ik dat dan? Alvast bedankt voor jullie hulp
Hallo allemaal, weet of heeft iemand ervaring met het feit dat de spraaksturing van de afstandsbediening van de Next plots 'doof' is geworden. De next me...
Kan ik nog een digitale ontvanger in bruikleen krijgen van Ziggo
Beste lezer, Kan ik met de Mediabox Next ook Internet radio beluisteren? Dus niet zoveel digitale radiozenders, want daar staan vast niet mijn favoriete ...
Ik heb een Philips TV in de keuken met Quantis CI module (in eigen beheer, 1 jaar geleden gekocht bij BBC Lisse) en een Ziggo smartcard uit een eerdere v...
Ik heb de nieuwe versie van de Connect box. Als het knopje aan de voorkant blauw is dan is hij aan en wit dat is hij in stand-by. Nu heb ik een aantal ke...
Goedemorgen, Vanochtend kregen wij de melding dat de mediabox ging updaten, maar sprong vervolgens in de foutmelding ERR SP 0.1.6. De mediabox doet nu ni...
Ziggo stopt met analoge radio. Ik heb een Bose Wave Music System. Hoe sluit ik dat aan op de Ziggo Mediabox? Hier een afbeelding van de beschikbare aansl...
Goedemorgen, Wij hebben sinds vorige week de mediabox Next, sindsdien kan ik mijn hoofdtelefoon, die gaat via Blue tooth niet meer aangemeld krijgen, hij...
Goedenavond. Ik mis kanaal 19 en 50. Heb de Samsung (UE49MU6120) al een paar keer opnieuw de zenders laten zoeken, maar mis steeds de kanalen 19 en 50. H...
Gekoppelde TV en versterker werden voorheen door de AB van de Next bediend.Na batterij wissel van de AB had deze geen effect meer op de apparatuur, en zi...
Mijn C1+ module kan geen zenders meer updaten. als ik het updaten opstart gaat hij wel zoeken, en geeft daarna aan dat de zenders zijn geupdate. Ook heb ...
Hallo, wanneer krijgen wij de discovery plus app op de media box?
Goedemiddag,Heb de community al uitgeplozen, en ook online zie ik diverse opties ( maar de juiste....)Ik hoop dat iemand mij hier in de juiste richting k...
Goedemorgen, Het gaat om de aansluiting bij mn schoonouders, 2 ouwe mensjes van in de tachtig maar gaan lekker met de tijd mee. Pc-tje met printer om te ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.