Opgenomen afleveringen van een serie achter elkaar bekijken via de Mediabox Next Opgelost
Wij kijken achter afleveringen achter elkaar en vinden het huidige systeem erg tijdrovend. Kijken wij ergens overheen?Als wij nu serie X willen bekijken,...
Wij kijken achter afleveringen achter elkaar en vinden het huidige systeem erg tijdrovend. Kijken wij ergens overheen?Als wij nu serie X willen bekijken,...
Beste……,Wij hebben sinds september 2020 een Mediabox XL. Van het begin af veel lawaai, echter na een software update werd dit minder.Nu komt het lawaai w...
Goedenavond, een paar dagen gelen kon ik gewoon op mijn slaapkamer met een nieuwe tv de meeste tv zenders (genoeg voor mij) ontvangen via een coaxkabel (...
Na een korte stroomstoring startte de Mediabox Next weer op en kon ik ook weer tv kijken. Echter, de afstandsbediening deed het niet meer. Ik heb een paa...
Bij het opstarten van een film,heb ik in t begin dat de film wat schokkerig is en dan ff enkele sec op zwart gaat,gebeurt alleen in HD formaat en niet in...
Op onze slaapkamer hebben we een televie staan , deze willen we aan de muur hangen, 2x stopcontact (voor tv en ziggo next) en antenneaansluiting vallen d...
Sinds een tijdje heb ik de Next. Vanaf het begin heb ik problemen, wat betreft het opnemen en kijken van films, docu's en F1. F1 bijv. neem ik op een DVD...
Beste Ziggo, Helaas lukt het niet in te loggen op mijn ziggo account.ik wordt eerst geacht mijn Vodafone en ziggo account samen te voegen, maar dit lukt ...
Ik heb tijdelijk een Quantis QE 317 in gebruik voor mijn audioinstallatie. De ontvangst is prima. Ik wil een nieuwe audioset kopen, Teufel KB 11 CR 19 CD...
Hallo, Sinds een week ben ik overgestapt naar een mediabox xl. Het installeren (incl update) is prima verlopen het probleem zit in het warm worden van he...
Hi, I moved from Maastricht to Herten one month ago. I used Ziggo Moving Service web site and it worked nice at the begining. My internet is working well...
Hallo, Ik bedien nu mijn LG tv, Mediabox XL en Bose Solo 5 Soundbar met mijn Bose afstandsbediening. Toch vind ik de Ziggo afstandsbediening fijner en wi...
Hallo, ik hoop op een slim idee.....de monteur komt donderdag maar ik blijf het niet begrijpen..en hoop op een oplossing via deze weg. Heb nu de digitale...
Goedemiddag, Mijn Bose soundbar 700 zojuist volledig geïnstalleerd. Echter krijg ik de bijgeleverde universele afstandsbediening niet gekoppeld aan de zi...
Ik heb een ziggo abonnement. Nu wil ik een tweede tv aansluiten in mijn tuinhuisje. Ik heb echter alleen één UTP ethernetkabel liggen. Kan ik dan via dez...
Beste moderators Intussen heb ik me al aardig ingelezen het boven genoemde topic betreft de foutcode err sp 0.1.6 betreft de een slechte kabelvebinding.A...
Ik heb twee verschillende kwesties. Probleem 1. Sinds kort ervaar ik problemen met de weergave van ondertiteling.Als ik live tv kijk met ondertiteling da...
Hoi,ik heb mn huidige Horizonbox XL achter een deurtje staan, wat prima gaat ivm de RF afstandsbediening.Hoe zit dit met de nieuwe mediabox next? werkt d...
Mijn next en afstandbediening doet het normaal, echter als ik op de voice knop druk zie je op het scherm de knop, maar op inspreken reageert deze niet. I...
Ik heb een Sennheiser om via de koptelefoon naar de tv te luisteren. De zenders hoger dan 925 geven geluid maar de lagere zenders zoals 1 NPO tm 9 SBS ge...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.