Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.5KOplossingen
  • 46.1KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Groene kabel gebroken Opgelost

Wij zijn verhuist naar een nieuw huis.Nu zag ik dat de groene kabel is gebroken doordat deze in de wortels van een hoge boom is meegegroeid. De kabel zelf zit/zat maar 20 tot 30cm in de grond.Wat nu t...

Mediabox XL terugsturen bij afsluiten Mediabox Next Opgelost

Momenteel heb ik een horizon box, zojuist heb ik ervoor gekozen om de nieuwe MB next aan te schaffen. Moet ik nu nog iets met die oude horizon en router doen? Zoals terugsturen bijvoorbeeld? Of krijg ...

Opties muur bevestiging Opgelost

Voor de slaapkamer wil ik de MB Next graag plat aan de muur bevestigen.Voor oa PS4 en Switch zijn daar oplossingen voor van bijv Vebos.Bestaat er ook al een nette oplossing voor de MB Next om dit te d...

Richy door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Opname op mediabox overzetten naar computer Opgelost

Ik heb een mediabox Horizon. Kan ik een opname die hierop staat overzetten naar mijn computer en dus daarna op een schijfje inbranden om te bewaren? Ik heb een Samsung digitale TV met o.a ook een scar...

bovenhein door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox Next (4K), modelnummer en fabrikant Opgelost

Wat is het modelnummer en fabrikant van de nieuwe Mediabox Next (4K).Heb dit nodig zodat ik met de universele afstandbediening van een Samsung TV uit de QE serie de Mediabox Next ook kan bedienen. Min...

Willitsj door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

YouTube geblokkeerd Opgelost

hoi ziggo ik zit met een groot probleem als ik youtube wil gaan kijken dan laad hij niet maar ik kan wel gewoon filmpjes zoeken maar niet afspelen hebben jullie dat geblokeerd zullen jullie snel het p...

Mediabox XL / Marantz receiver / zappen Onopgelost

Hoi.Ik ben sinds gisteren in het trotse bezit van een zwarte Marantz 7013 receiver.Vraag: wie is het al gelukt om met de afstandsbediening van de Marantz, te zappen op de Mediabox XL d.m.v. de code in...

Haander door Gedreven Raadgever
  • 296 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 76 Likes

Mediabox Next installatie lukt niet Opgelost

Probleem met de installatie van de Mediabox Next die Ziggo nog niet kent en online ook geen oplossing voor heeft.Mediabox Next aangesloten met coax en internetkabel. Via de scartuitgang is een analoge...

mienziggo13 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Movies en series actie van Hollands Nieuwe niet voor mij Opgelost

Vandaag contact gehad met ziggowebcare omdat ik volgens de regels met mijn abonnement geen recht had op een jaar gratis movies en series , de reden was dat ik geen 30mb snelheid had en mijn abonnement...

john61 door Stamgast
  • 77 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 11 Likes

Ziggo-kaart voor Samsung SMT-C7140 decoder Opgelost

Beste allen,Het analoge tv-signaal is vervallen. Nu doet mijn videorecorder het niet meer.Toch wil ik nog steeds een gelijktijdig een programma kunnen bekijken en een andere opnemen. Ziggo zou mij dit...

Michalis door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandbediening van Cisco decoder/recorder koppelen aan de TV Opgelost

Ik heb nog een oude cisco decoder/recorder en nu wil ik de afstandbediening van deze decoder koppelen aan mijn tv, weet alleen niet meer hoe dat moet, wie kan mij daar bij helpen?

RuudA door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Mediabox Next 4.17: Framesnelheid gelijkzetten, voor wie, voor wat ? Opgelost

Goedendag Next-ers,Ik gebruik geen NetFlix. Is de nieuwe optie Framesnelheid in 4.17 nog van invloed op iets anders dan NetFllix ?Gelijkzetten , gelijk met wat ?De framesnelheid van video's , welke vi...

Rene F door Gedreven Raadgever
  • 460 Topics
  • 33 Oplossingen
  • 124 Likes

Geen Ziggo Replay en ondemand meer Opgelost

Sinds vandaag op de.horizon xl box de babybox en op de humax 5200c geen ondemand of replay meer foutcode 8230...Alles geprobeerd gereset alle kabels opnieuw nagelopen...als laatste de tv rechtstreeks ...

Sourceknop afstandsbediening Mediabox XL Opgelost

De sourceknop van de afstandsbediening van de mediabox-xl werkt niet.Ziggo heeft hier geen oplossing voor.

Ke es door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gehoorgestoorden Opgelost

Sinds enkele dagen hebben wij de NEXT box, waar we verder tevreden over zijn. Er is alleen één probleem. Als we programma's opnemen, die standaard voorzien zijn van ondertiteling voor gehoorgestoorden...

gerhardr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nieuwe HDMI kabel Mediabox Next. Onopgelost

Toch is de stoute schoenen aangetrokken en is een andere hdmi kabel gekocht inplaats vd Ziggo hdmi kabel die best goed is of kan zijn. Vond de Ziggo kabel wel erg dun. Afijn mijn keuze is op deze gewo...

Leden met de meeste oplossingen