Digitale radio op Humax installeren lukt niet Opgelost
Ik heb een Humax kastje voor tv te kijken nu wil ik digitale radio installeren maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ook de installateur niet...
Ik heb een Humax kastje voor tv te kijken nu wil ik digitale radio installeren maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Ook de installateur niet...
Ik heb met de next het probleem dat de tijd rechts boven correct is, maar de programmagids tijdlijn loopt een uur achter. (Zomer/wintertijd ?)Met mijn CI...
Videoland wordt bekeken via de mediabox kanaal 151. Het beeld bevriest, het geluid loopt door. Na een korte periode, loopt het beeld versnelt door, tot h...
Sinds het aansluiten van de digitale radio ontvanger Quantis QE317 alleen maar problemen.De ontvangst valt regelmatig tot zaak uit, weliswaar maar een te...
Heb recentelijk een Sony XR-55A84JAEP6 aangeschaft.Ontdekte dat CI+ module NEOTION niet werkte.Uw helpdesk adviseerde om een QUANTIS CI+ CAM 1.3 Interact...
In de mail die betrekking heeft op het vervallen van het analoge radio signaal, wordt mensen (o.a.) gesuggereerd om radio te gaan luisteren via het tv-to...
Heb de ziggo mediabox via Bose sound systeem lopen. De voice afstandsbediening wil ik ook koppelen met dit sound systeem - de tv is al gekoppeld. Hoe dit...
Hallo, ben sinds vandaag met de Next bezig. Voor mensen die erover nadenken misschien een Next te bestellen ( met duurder abonnement ), hieronder allerle...
Mijn panasonic TU-DC40RD geeft nog steeds de zomertijd aan. Ik heb een paar keer de fabrieksinstellingen teruggezet maar zonder resultaat. Mijn smartcard...
Wie kan mij helpen.Ik wil graag mijn ouders naar Ziggo omzetten.Maar belangrijk is dat eigen hardware gebruikt kan worden.Krijg je in FZiggo gebied bij e...
Sinds 1 week hebben we problemen met de Mediabox XL: - vorige week zaterdag (30-10) konden we geen Netflix kijken via de Mediabox. Code CS9097. En rode l...
Vanaf 1 november 2021 worden de regionale zenders in HD uitgezonden door Ziggo, een welkome wijziging.(Het liefste zie ik trouwens dat ook het Kabel TV a...
In 2022 gaat AT&T Warner in Nederland HBO Max lanceren. Hierop komt ook HBO content, WB content, DC, CartoonNetwork content, Boomerang Content en al het ...
Om 4K te krijgen en dus ook dat logo in beeld te zien moet is steeds de HDMI kabel er even uithalen en weer in doen. Heb al getest met verschillende kabe...
Hallo, Ik heb een Mediabox Next die via een coaxkabel aangesloten is op de wandcontactdoos.Nu wil ik ivm het herinrichten van de woonkamer de TV en dus o...
Ik ben een vrouw alleen en weet niet hoe ik het moet doen om over te stappen op digitale radio. Snap er niks van. Graag advies. Ik stuur foto's mee van m...
Hallo, Wie kan mij helpen met het volgende probleem: Ik heb mijn (oudere) Bose radio gekoppeld via een optische kabel aan mijn media nextbox om zo digita...
Heb ik mei j.l. een nieuwe Philips tv aangeschaft, ( type 58PUS 7555/12) die prima werkte met de RTLXL app , bijv. uitzending gemist. Nu is de APP vernie...
Ik heb een mediabox next aangesloten op mijn nieuwe TV boven in mijn kamer. Als ik de box aanzet, zie ik UNIT staan, maar er komt geen beeld uit de tv. W...
Ik heb een tuner die analoog en digitaal radiosignaal kan verwerken Hij zit nu op de radiouitgang met een coaxkabel. Hij zal nu aan de tv uitgang moeten ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.