Gaat Ziggo BBC3 doorgeven? Alleen-lezen Opgelost
Begin 2022 start de BBC met de televisiezender BBC3. Gaat Ziggo deze zender ook doorgeven en gaat Ziggo deze doorgeven in HD?
Begin 2022 start de BBC met de televisiezender BBC3. Gaat Ziggo deze zender ook doorgeven en gaat Ziggo deze doorgeven in HD?
Mediabox reageert pas na 5 minuten en daarna duurt het steeds na 15 tot 20 seconden ??? Elke dag moet ik ook de stekker eruit halen om de mediabox te kun...
Beste, Met het vorige mediabox next kastje ging het allemaal perfect. nieuw kasje ontvangen vanwege verhuizing. nu wilt de jbl soundbar niet meer samenwe...
Goedemiddag, onze afstandsbediening van de ziggo mediabox is kapot. Kunnen we via hier een nieuwe krijgen? groetjes Valesca
Twee weken geleden een Next geinstalleerd. Het geluid dat via de aux uitgang naar de versterker gaat loopt VOOR op het geluid dat via een hdmi kabel uit ...
Met de kerstdag wilde ik de Quantis aansluiten die ik al een paar weken in huis heb.Precies de stappen gevolgd, echter bij de laatste stap werkte de box ...
Sinds enkele weken/maanden schakelt de decoder zich vanzelf even uit en start daarna weer op. Dit herhaalt zich keer op keer. Wel zit er verschil in tijd...
Kun je de coaxkabel welke naar de mediabox next gaat gebruiken om daar tussen een splitter te plaatsen om ook de digitale radio ontvanger op aan te sluit...
Gisteren ging éen van mijn kinderen volgens mij op de afstandsbediening zitten want er kwam een soort menu in beeld (dat menu kan ik nu nergens meer teru...
De TV viel ineens uit. Na poging om de Mediabox te herstarten blijft deze op het eerste scherm (Welkom in alle talen) hangen. Kabels gecontroleerd, niets...
Ik heb op de slaapkamer een oude model TV met CI+ module: Loewe XELOS A32 DR+Nederland 1, 2 en 3 werken niet meer.Eerst gaf de TV aan dat SD kwaliteit ni...
Recent bij onze nieuwe tv een CI+ module geplaatst. Ik krijg een melding dat de pas verlopen is. Het pasnummer staat nog als actief in Mijn Ziggo. Ik heb...
Afgelopen november kregen wij het bericht dat op 30 november de analoge radio van Ziggo zou stoppen. Inmiddels, ruim drie weken later, werkt onze analoge...
Hallo, ik had op Ziggo Go APP in Kijklijst een Programma ingesteld. Ik wilde op TV het ingestelde Programma uit Kijklijst willen kijken.Ik zag geen Kijkl...
elke keer als ik de humax opstart komt er een melding in beeld dat ik hem moet updaten, maar in de instellingen is het updaten grijs ipv wit en kan daar ...
Reset mediabox next blijft hangen op 10 seconden 2 knoppen indrukken op ab.Iemand oplossing ?
Ik gebruik de Next inmiddels bijna 3 maanden zonder enig probleem.Vandaag loop ik bij het afspelen van een opname tegen foutcode CS2200 aan.Bij het afspe...
Dit is mijn laatste poging na chatten, bellen, mailen in meervoud. Communicatie wordt door Ziggo volkomen onmogelijk gemaakt, maar even gezegd zijnde !La...
Ik heb een Cisco Mediabox. Het lukt mij niet op BBC 1 en 2 HD de Engelse ondertitels aan te zetten. Tot voor kort kon ik voor uitzending met ondertitels ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.