Vragen iz CI+ Opgelost
Hi Ziggo, ik heb enkele vragen Ik heb op dit moment 2 tv's 1 HD tv LED van Samsung uit 2009, met CI+ niet interactief (40")1x LED van Samsung uit UE22H56...
Hi Ziggo, ik heb enkele vragen Ik heb op dit moment 2 tv's 1 HD tv LED van Samsung uit 2009, met CI+ niet interactief (40")1x LED van Samsung uit UE22H56...
Beste, Ik heb een tweede Horizon box gekregen van bekende. Deze wil ik aansluiten op zolder voor een tweede tv. Ik krijg echter een foutmelding, Er sp 0....
Ik wil geen radio luisteren via de mediabox. Ik heb een fm kabel van ziggo ontvangen om deze aan mijn radio aan te sluiten (Samsung f5500). Echter ik ont...
Enige tijd geleden sprong mijn beeld wel eens op rood. Vervolgens langere tijd dit probleem niet gehad. Maar nu is het beeld constant rood en niet meer o...
Sinds ik een nieuwe televisie heb, heb ik wat problemen met mijn ziggo next. Zodra de televisie ingeschakeld wordt, gaat binnen 10 minuten de tv 1 a 2 ke...
Kan ik met een ziggo gecertificeerde tv ook in het buitenland kijken.. we hebben ook een schotel op de camper…maar geen idee of dit ook samen kan…
Over het algemeen ben ik erg tevreden met Ziggo, maar afgelopen week kreeg ik een email dat Ziggo stopt met analoge radio. Ik heb al jaren een mooie radi...
Op de horizon box zijn de radiozenders te vinden op de 800 en 900 (lokale zenders) kanalen. Op de next box werken de 800 en 900 kanalen echter niet. Op d...
Waar bevindt zich het IR-oog aan de voorkant van de Quantis QE317 digitale radio ontvanger?Dit ivm gebruik infrarood verlenger.
Sinds vorige week hapert terugkijken of bekijken van opnames met de horizon mediaboxXLdiagnostiek zegt dat de verbinding traag is. M4 pods zorgen voor de...
Hallo allemaal, Sinds enkele dagen een mediabox Next in huis ter vervanging van de oude XL. De wifi verbinding van de Next en de Wifi (viaTP-Link Deco M4...
Hallo, Bij het luisteren naar radio, via de Next en de home cinema set, springt de TV met een onregelmatigheid steeds aan. Soms na 10 minuten, soms na 1 ...
Hallo, Nadat het niet meer mogelijk was om radio analoog te beluisteren was moest ik radio gaan beluisteren via de Mediabox (Horizon). Echter de radio va...
Eerst een Sonos Beam gehad maar toch maar de Arc aangeschaftAls geluid in de next staat op dolby altijd aan of volg het signaal dan is bij praatprogramma...
Sinds september/oktober hebben wij problemen met Netflix kijken. Wij kunnen alleen maar (overwegend) titels van Netflix kijken. Hoewel daar best goede se...
Ik bezit 4 smartcard waarvan ik er na mijn verhuizing vorig jaar drie in gebruik heb genomen in mijn nieuwe woning. Nu wilde ik de 4e smartcard na ruim e...
Ik heb een Bose stereo installatie met een optische aansluiting en daarnaast een Phillips stereo met een tulp-aansluiting.Voor beide installaties heb ik ...
Goedenavond, ik heb onlangs een Philips tv aangeschaft 550oled855/12. Toen ik deze eergisteren voor de 1e keer aansloot, werkte de volledige afstandsbedi...
Hi, Op mijn mediabox next staat de YouTube app. Helaas heeft mijn zoon deze ondertussen ook ontdekt en krijgt hierdoor allerlei ongeschikte content voorg...
Ik beschik over een Philips tv (47PKF7109/12), Denon AVRx2600H en de Next met een ziggo voice afstandsbediening.Alles functioneert prima. Slechts één kle...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.