Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.4KOplossingen
  • 45.9KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Radio luisteren via chromecast en adapter hdmi2RCA Sticky Opgelost

Ik heb een vraag of anderen dit al geprobeerd hebben.Mijn oude receiver heeft geen DAB+Nu wil ik op de receiver een chromecast aansluiten, zodat ik hiermee naar de radio kan luisteren.Echter heeft de ...

depronk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom hebben we geen Hallmark Opgelost

Ik vraag me af waarom de zender Hallmark er niet meer is ? Zoveel leuke films ... kan de zender niet weer terugkomen bij Ziggo

Angel0909 door Meedenker
  • 14 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 9 Likes

Draadloos tv kijken op 2e tv Opgelost

Hoe kan ik met Ziggo draadloos tv kijken op 2e tv. Ik wil geen coach kabel doortrekken.

BrigitteG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kinderfilms - waarom steeds hetzelfde op Film1 on demand? Opgelost

Allen, ik vraag me af waarom er al meer als een jaar bepaalde kinderfilms op film1 on-demand staan... brammetje baas, dolfje weerwolfje, etc... deze worden ook steeds met een dusdanige frequentie uitg...

noah2008 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

HbbTV, hoe zit het nu echt met het totaal niet functioneren in Nederland. Onopgelost

Ik heb een nieuwe Philips UHD TV met de HbbTV optie. HbbTv bestaat al minstens 4 jaar.Het blijkt dat, ondanks alle positieve berichten van zowel Ziggo als de NPO, HbbTV momenteel via Ziggo totaal niet...

timsg door Gedreven Meedenker
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4K Media box en of 4K Horizon box - hoe kan ik testen? Onopgelost

Wanneer wordt er meer bekend over de of een test en wie worden daar voor uitgenodigd en of wanneer komt e.e.a beschikbaar? Eerder meegedaan aan een digitale test m.b.t. tot Ultra HD direct via je TV. ...

ANTIGUA98 door Gedreven Meedenker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Analoog naar Digitaal - hoe opnemen met DVD-speler? Onopgelost

Na overgang analoog naar digitaal kan ik geen programma ,s meer opnemenmet mijn Panasonic DVD recorder DMR-EH 53 . Ziggo kan mij niet helpen en verwijst mij naar de community. Als 85 jarige is het moe...

DIGIBETER door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Ziggo zender van de maand oktober: Investigation Discovery Onopgelost

Deze maand is het griezelen geblazen voor de abonnees van Ziggo. De Ziggo Zender van de maand oktober, Investigation Discovery, staat namelijk de hele maand in het teken van Ghostober met een extra pa...

Lycke door Community Moderator
  • 11329 Topics
  • 870 Oplossingen
  • 3963 Likes

Dvd recorder laten werken na wegvallen analoog signaal Opgelost

Sinds vorige week is ons analoge signaal verdwenen.Alles werkt......behalve de Panasonic DMR-EH55 dvd recorder.Die ontvangt geen kanalen meer en kan dus niet meer opnemen.We hebben de UPC standaard me...

Omzetten analoog naar digiaal - opnemen nog mogelijk? Opgelost

Op 23-10 wordt de doorgifte van het analoge tv-signaal bij ons stopgezet.V.w.b. TV geen probleem. Ik heb echter analoge dvd-speler waarmee ik regelmatig films ed opneem. Apparaat werkt prima, dus wil ...

WH0904 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Drs open Vettel Opgelost

Hoi hoi, kan mij iemand uitleggen waarom Vettel na de inhaalaktie op Hamilton zijn DRS gebruikt? Er zit toch niemand voor hem? Gr. RobIk had de vraag onder de race, had gehoopt dat van Gameren dit op ...

100% ziggo klanten is voetbalfan? Onopgelost

Hoi,tot mijn verbazing waren gisteren alle extra sportzenders 401 t/m 406 gevuld met....kan het haast niet uit me mond krijgen....voetbal, serieus? Ik heb extra sportzenders omdat ik wil genieten van ...

paparichard door Gedreven Meedenker
  • 28 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 0 Likes

Formule 1 GP Mexico live op Ziggo Sport: 3 podiumplekken op rij voor Max? Onopgelost

De Formule 1 GP van de Mexico staat dit weekend op het programma. Let op: in de nacht van zaterdag op zondag gaat de wintertijd in. De vrije trainingen van de GP van de Mexico zijn live te volgen op Z...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 520 Likes

HD zenders ontvangen zonder smarcard Opgelost

Ik kijk analoge TV op een Philips 32PFT5603/12. Ik heb daarbij geen mediabox of CI+ Module. Ik ontvang geen HD zenders, ook de NPO zenders zijn niet in HD. Dan nog zou het mogelijk moeten zijn om Kabe...

CI+module interactief Opgelost

Wie kan mij vertellen of de ci+module in oud upc gebied ooit nog eens interactief wordt? Klanten in oud ziggo gebied en oud upc gebied worden niet gelijkwaardig behandeld. Een mediabox wil ik beslist ...

Paul S door Liefhebber
  • 110 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 13 Likes

2e digitale kastje + extra zenders Opgelost

Ik heb een fox sports abonnement en ik had nog een analoge verbinding naar zolder. Met een nieuwe kast kan ik nu digitaal kijken, maar kan ik ook fox sport kijken. Ik heb een abonnement op fox sports.

Sting1970 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kabel tv gaat van analoog naar digitaal, maar ik heb nog een oude extra tv! Opgelost

Er komt een schakeling van kabel naar digitaal vanaf as maandag maar ik heb een extra tv die daar niet geschikt voor is. Wat is dit allemaal ik heb hier niet om gevraagd. Ik wil gewoon op de huidige m...

burg door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Stoelendans Formule 1 2019 Onopgelost

Eind dit jaar lopen veel contracten af. Vettel heeft een langdurig contact bij Ferrari en Verstappen bij RedBull. En wat gaat de rest doen? Wat denken jullie? Het is nog vroeg in het seizoen 2018, maa...

MeindertF1 door Raadgever
  • 175 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 42 Likes

Geluid problemen in combinatie met Samsung C7140 - Zacht volume Onopgelost

gebruik een samsung set c 7140sinds gisteren moet ik bij een aantal zender volume helemaal open zetten om wat te horen, iemand bekend met dit probleem, en wat is de oplossing? gaat bij reset alle opna...

Formule 1 GP Verenigde Staten live op Ziggo Sport: Blijft Max pushen? Onopgelost

De Formule 1 GP van de Verenigde Staten staat dit weekend op het programma. Let op: de race is 's avonds om 20:10 uur, dus niet in de middag. De vrije trainingen van de GP van de Verenigde Staten zijn...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 520 Likes

Upgrade @Smit CI+ module in combinatie met een Sony Bravia TV Onopgelost

Ik heb een @smit module met software versie 1.0 en een Sony TV KD-49XD8305. TV raakt af en toe de authenticatie kwijt en werkt dan weer als ik de stroom er af heb gehaald. Zou dit kunnen liggen aan de...

Coen NL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Humax 5500c Digitale ontvanger blijft rebooten voor installatie Onopgelost

Hallo,Ik heb een Humax 5500c digitale tuner binnen gekregen voor mijn tv boven die geen dvb-c tuner heeft.Op de doos staat: "90% van de klanten sluit dit binnen 10 minuten aan" ofzo iets. En zeker een...

Jobson1980 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Aop vervangen - wanneer is dit nodig? Opgelost

Wanneer moet je een Aop vervangen. Mijn woning is van 1986.YS de Jong

ysdejong door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Problemen met WiFi booster op Ziggo Mediabox XL Opgelost

Sinds een klein jaar tijd heb ik een mediabox XL, deze doet tevens dienst als modem/router. Na installatie van de mediabox (mediabox wilde niet installeren) is een monteur geweest om de wanddoos te ve...

Buccaneer55 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperend Veronica Opgelost

Heel vreemd, alles werk perfect, alleen zeer regelmatig hapert beeld en geluid maar alleen op Veronica. Zelfs als ik dan terugspoel of pauzeer, zit dezelfde hapering er in.Iemand enig idee?

Frank4u2 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperend en stilstaand beeld bij afspelen opnames. Opgelost

Heb dat bij het bekijken van een opname het beeld regelmatig even stopt. Soms gaat de opname dan na een paar seconden weer verder en soms moet ik de opname iets doorspoelen voordat deze verder gaat.Da...

Sashan65 door Liefhebber
  • 27 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Ondertiteling bij gehuurde film Opgelost

We hebben een film gehuurd via media XL. Volgens de info knop zit er Nederlandse ondertiteling bij, maar deze doet het niet. Uitzetten van de mediabox ( met de knop achterop) helpt niet en via de info...

Wiegel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe snel wordt een bij-besteld video on demand kanaal actief? Opgelost

Omdat de eergisteren overleden Mediabox XL alle opgenomen films en series mee de kist in heeft genomen ben ik langdurig op zoek geweest naar een VOD dienst op Ziggo die Brimstone kon leveren: Film 1. ...

TV gids (wederom) van slag. Onopgelost

Voor de zoveelste keer is de TV gids van slag, en kan ik geen opnames inplannen van programma's welke volgens de ZIGGO GO app wel uitgezonden gaan worden.In de TV gids via de horizon box, zijn deze pr...

RMB24 door Raadgever
  • 350 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 31 Likes

Fox Kanaal 11 - alleen nog maar voetbal? Opgelost

Is het juist dat vanaf 15 oktober alleen nog maar voetbal te zien is op kanaal 11 en geen series meer?**Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid**

Grootjna door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zenderwijzigingen per 1 oktober 2018 Onopgelost

Per 1 oktober 2018 Vier extra radiozenders We breiden het radiopakket dat onder TV Standard valt, uit met vier zenders:Qmusic Nonstop (kan. 823) Non-stop de beste muziek van Qmusic, zonder programma's...

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 317 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 112 Likes
Leden met de meeste oplossingen