Alleen maar Netflix titels beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost
Sinds september/oktober hebben wij problemen met Netflix kijken. Wij kunnen alleen maar (overwegend) titels van Netflix kijken. Hoewel daar best goede se...
Sinds september/oktober hebben wij problemen met Netflix kijken. Wij kunnen alleen maar (overwegend) titels van Netflix kijken. Hoewel daar best goede se...
Ik bezit 4 smartcard waarvan ik er na mijn verhuizing vorig jaar drie in gebruik heb genomen in mijn nieuwe woning. Nu wilde ik de 4e smartcard na ruim e...
Ik heb een Bose stereo installatie met een optische aansluiting en daarnaast een Phillips stereo met een tulp-aansluiting.Voor beide installaties heb ik ...
Goedenavond, ik heb onlangs een Philips tv aangeschaft 550oled855/12. Toen ik deze eergisteren voor de 1e keer aansloot, werkte de volledige afstandsbedi...
Hi, Op mijn mediabox next staat de YouTube app. Helaas heeft mijn zoon deze ondertussen ook ontdekt en krijgt hierdoor allerlei ongeschikte content voorg...
Ik beschik over een Philips tv (47PKF7109/12), Denon AVRx2600H en de Next met een ziggo voice afstandsbediening.Alles functioneert prima. Slechts één kle...
Vanaf vandaag geen analoge radio dus maar overgeschakeld op radio via de horizon box.Heel vervelend maar radio valt zo om te zoveel tijd 'even' weg (<1 s...
Op de website van TV Totaal verscheen vanmorgen een artikel met als onderwerp:Ziggo plaatst ESPN met Eredivisie voetbal in digitaal basispakketIk heb al ...
Hoi, ik heb een converter gekocht own optische kabel om de mediabox te verbinden met mijn oude versterker. Tulpkabels. maar ik krijg alleen een gebrom!
Zoals anderen al hebben aangegeven, is het buitengewoon lastig om de CI+ module op te zeggen. Ik heb hem niet meer nodig vanwege een nieuwe tv die zelf d...
Ik luister elke dag met plezier naar de radio via mijn Yamaha B043 micro component system. Op 8 februari wordt het analoge signaal afgekoppeld. De mogeli...
Goedemiddag, Vorig jaar in de winter heb ik een nieuwe smart tv (samsung) gekocht en behoorlijk wat problemen met de C+ module. Toen eerst instanden uitg...
Hallo,vrijdagmiddag een nieuwe Toshiba LA3B63DG gekocht.Nu is het zondagnacht en heb ik inmiddels 2 psychiaters bezocht en een nieuwe ci+ 1.3 module geko...
Het geluid op tv begint later dan de mond van de nieuwslezer beweegt. Dit is alleen als ik Dolby aan heb staan. Bij Dolby uit loopt het weer synchroon.
Hoe kan ik vanuit de Appstore in de Mediabox XL de f1tvPro app toevoegen?
Ik wil mijn ziggo mediabox next verbinden met mijn soundbar en TV. Resultaat moet ook zijn dat ik alles met de ziggo afstandsbediening kan bedienen. Soun...
Hallo…. Ik heb sinds kort een nieuwe tv (LGnano) die 4K ondersteunt. Daarom overgestapt naar Ziggo Next met de bijbehorende box. Alles netjes ingesteld (...
Op twee slaapkamers gebruik ik Humax 5300C mediaboxen voor de ontvangst van de vrije kanalen. Met een externe harddisk (max 500 GB) kan ik ook tv-program...
Weet iemand waarom ik de aflevering van Flikken Maastricht afgelopen vrijdag niet terug kan kijken? Staat ook niet het tekentje achter van terugkijken..
Mijn zoon heeft een internetabonnement bij Ziggo, die werkt prima, maar daarbij worden de standaard tv zenders gratis mee geleverd. Maar bij het aansluit...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.