Beeld hapert en gaat kort op zwart na installatie update 4.36 Opgelost
Sinds vanochtend na de update van mijn ziggo mediabox next hapert het beeld en gaat korte tijd op zwart. Ook geeft hij aan dat er geen servers te bereike...
Sinds vanochtend na de update van mijn ziggo mediabox next hapert het beeld en gaat korte tijd op zwart. Ook geeft hij aan dat er geen servers te bereike...
Ik hoop dat 1 van jullie dit weet. De tv van mijn schoonouders gaat na uitzetten elke keer naar av1 ipv hdmi1. Hij onthoud dus niet waar de Mediabox next...
Sinds augustus heb ik de Quantis aangeschaft zodat mijn vrouw gewoon (digitale) radio kan blijven luisteren via onze receiver.De schat, die niet technisc...
Ik heb een JVC th-a75 systeem. Sinds kort geen analoog signaal meer beschikbaar via Ziggo.Ik heb daarnaast een humax 5200c voor decodering van het (TV) s...
Ik kan een opname maken door op de opnameknop te drukken. Dan lees ik dat ik iets moet regelen op ziggo.nl/upgrade-tv. En daar lees ik dat ik op de opnam...
Hallo,Sedert een dag of twee, lukte het met moeite nog geluid te verhogen of te verlagen. Vandaag plots totaal niet meer aan de praat te krijgen. De ande...
Hallo, onze Mediabox xl wordt de laatste tijd zo heet dat hij zichzelf uitschakelt. Hiervoor hebben we reeds contact gehad met een chat medewerkster. Zij...
Wat kan ik doen om beeld weer normaal te krijgen? Gister avond nog tv gekeken, niks aan de hand. Vandaag aan het einde van de middag wil ik de tv aanzett...
Na herinstallatie zegt die onjuiste 47400 code Het vreemde voorheen werkte die wel . Ik kan ook nergens 4444 of 5555 I invullen . Ik bedoelde eigenlijk z...
stekker los, halve minuut wachten , opstarten - dan is het er weer.maar naar een andere app zappen of op standby zetten doet NPO Plus niets meerbehalve d...
De Mediabox Next geeft in Netflix, bij veel series / films nadat de aflevering begonnen is, 2 tot 3 seconden zwart beeld; vrij consequent bij bijv Friend...
Binnen 1 week tijd twee Mediaboxen gekregen. Eerst had ik een mediabox XL, maar die stortte na zes in elkaar. Probleem voorgelegd aan de klantenservice e...
Goedendag, Sinds enkele weken klant bij Ziggo en nieuwe Samsung Qled tv gekocht bij Expert. Het TV beeld valt een paar keer per avond gedurende 1 a 2 sec...
Kan iemand me vertellen waar mijn bewaard map is gebleven? De kijklijst? 4 opties bij het menu en de map bewaard is niet te vinden!
Hoi Welk abonnement heb ik nodigVoor 1 extra next box voor 2e tv Heb nu tv complete next Mvg
is er bij discovery Een storing? 202 sci discovery science er geen dolby is maar stereo. ook animal planet 208 geen dolby maar stereo alle instelling sta...
Hoe kan ik een printscreen toevoegen?
Wij krijgen sinds afgelopen week steeds de melding: "We hebben enkele verduidelijkingen aangebracht in onze privacyverklaring om meer transparantie en in...
Het beeld van NPO politiek is altijd ontzettend slecht. Ik weet niet of je het zo mag noemen, maar het lijkt een te lage resolutie te hebben. Als ik deze...
Ik heb een nieuwe Tv Qled 55Q80A Ultra HD 4 K , mijn huidige Recorder IRHD-5300C ondersteund Ultra HD 4K niet ,daarom heb ik de Media box next van Ziggo ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.