Soundbar Jbl bar2.0 en ziggo horizon Onopgelost
Hoi , Even een vraag . Ik heb een Sony bravia tv met een hdmi arc aansluiting een jbl soundbar met hdmi arc aansluiting en de ziggo horizon box . Ik heb ...
Hoi , Even een vraag . Ik heb een Sony bravia tv met een hdmi arc aansluiting een jbl soundbar met hdmi arc aansluiting en de ziggo horizon box . Ik heb ...
Niet zozeer een vraag, maar hieronder een oplossing voor het koppelen van de afstandsbediening van een Sony TV (2021) met de Ziggo Mediabox Next, die ook...
Als wij naar Netflix kijken via onze smart TV, gebeurt het heel regelmatig dat de weergave stopt, vervolgens komt een bericht in het beeld dat Netflix aa...
Weet iemand misschien waarom sinds 3 a 4 weken de toernooien van de Amerikaanse Tour niet meer live te volgen zijn op Ziggo Golf? Alleen de Europese Tour...
Sinds kort kan ik het volume van mijn Philips 70pus tv niet meer bedienen met de afstandsbediening van de next box…?het heeft sinds enkele maanden perfec...
Ik kreeg een gebruikelijk belletje van Ziggo met de vraag of ik tevreden was met hun diensten. Ik heb toe aangegeven dat tijdens het kijken van opnames h...
Hallo, afgelopen nacht is de stroom van de Next box af geweest en toen ik hem vanmorgen weer aanzette was de 4K resolutie bij insteliingen verdwenen. Gis...
ik heb al twee maanden de foutmelding ERR SP 0.1.6 op mijn mediabox xl en heb er dus niks meer aan???
Over dit onderwerp zijn in het verleden meerdere topics verschenen, maar deze zijn allemaal gesloten.Vandaar dat ik de problematiek opnieuw onder de aand...
Soms springen de tv LG OLED ( ook de vorige Samsung) en de mediabox spontaan aan. Overdag als er iemand thuis is, is dit niet heel erg, maar s'nachts is ...
Zodra de digitale radio-ontvanger Quantis QE317 weer leverbaar is ga ik hem bestellen. Voor het aansluiten ben ik een splitter nodig. Volgens mij de POA ...
Goedemiddag,Mijn Mediabox Xl gaat sinds 4 weken steeds meer herrie produceren. Aan en uit zetten helpt niet. Kan ik een nieuwe krijgen?Groeten Martin.
Hallo, Om mijn media box aan te sluiten heb ik een coax kabel nodig bij de modem en bij mijn mediabox als ik het goed heb. Nu gaan wij binnenkort verhuiz...
Weet iemand of programma’s kijken via Viaplay ook interactief is met Replay mogelijkheden? Maw, kan ik bijvoorbeeld de Formule 1 op een later tijdstip va...
Hoi, Ik wil bestanden op mijn Humax 5200C overzetten op een externe harde schijf. Maar zie niet hoe dat werkt. Kan iemand mij helpen door aan te geven we...
Wat zijn nu de FM frequenties om alle beschikbare FM frequenties te kunnen ontvangen, om te beginnen bij radio 5
Ik heb gisteren een Mediabox Next getest om te kijken of het iets voor mij is, op dit moment kijk ik nog TV via de CI module, via de Samsung One Connect ...
Hallo Allemaal,Ik probeer mijn Neosound Stage 1 soundbar te koppelen aan de Next afstandsbediening maar tot op heden is dat nog niet gelukt.Heb verschill...
Sinds de grote update van de Mediabox werkt de auto-power-link niet meer. Voorheen bij het aanzetten van de Mediabox ging ook gelijk de soundbar aan.Nu d...
Regelmatig komt ,als wij de ziggo mediabox next gebruiken, in de rechterbovenhoek van de televisie een melding : Er is een apparaat gevonden wat we kunne...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.