Coaxkabel te kort Opgelost
Goedemorgen, Wij zijn net nieuw bij Ziggo,en hebben gisteren alles binnen gekregen. Alleen is onze coaxkabel die we erbij hebben gekregen veel te kort,wa...
Goedemorgen, Wij zijn net nieuw bij Ziggo,en hebben gisteren alles binnen gekregen. Alleen is onze coaxkabel die we erbij hebben gekregen veel te kort,wa...
Word een beetje moe van onze luidruchtige Mediabox. Nee, hij staat niet in een kleine of afgesloten ruimte, nee, de monteur kon niks geks vinden en nee, ...
Ik had ooit voor 2e tv een extra mediabox, dat werkte goed, maar die ging eruit. Ik kreeg toen een CI+ module en dat werkte niet. Ziggo monteur kon het n...
Viaplay, NENT, gaat Formule 1 uitzenden i.p.v. Ziggo. Nu ik Ziggo heb met 5 smartcards en maar 1x smarttv (4 andere zijn "normale" tv's, ja die bestaan o...
Ls ik heb een Samsung tv waarmee ik tv programma’s kan opnemen. Dit gaat goed wanneer ik bv ned. 1 opneem en kijk naar ned.2 of ned. 3. Wil ik naar RTL 4...
Net een nieuwe Philips tv, krijg allen de zenders Ned. 1,2 en 3. Heel vervelend, maar als de CI+ module erin zit krijg ik de melding “your host is not fu...
Heb een nieuwe Humax maar krijg elke keer dat de smarcard niet gevonden kan worden (04-4). Nu zit er in de Humax geen smart card dus hoe los ik dat op. S...
Goedemorgen community, Wat ik graag zou willen weten is, als je bijv. een update op je pc hebt geinstalleerd wordt er meestal gevraagd `` U moet uw pc op...
Ik heb een ziggo mediabox next en een Sony oled Brava. na het aanzetten van de tv heb ik wel beeld maar geen geluid! Als ik vervolgens de tv uitzet en da...
@Lycke Hoe kan ik ziggo bewegen om naar een storing te zoeken of moet ik maar wachten tot het vanzelf oplost.
Als ik naar bed ga sluit ik beneden in de woonkamer mijn next box mijn geluidsinstallatie en tv af zodat alles in sluimerstand staat. Daarna ga ik in de ...
Mijn tv opstelling is nu: Muurkabel - Mediabox next - tv - soundbar. Nu er geen analoge radiozenders meer doorgegeven worden wil ik graag digitale radio ...
Toegevoegd door moderator: HBO lanceert in 2022 haar eigen streamingdienst ‘HBO Max’. Daarom zijn de meeste HBO-series en films vanaf 1 januari 2022 niet...
kan door installatie wifi versterkers van TP link tv beeld gaan storen.
Afgelopen week kreeg ik een mail met de aanbieiding om het extra zenderpakket af te nemen met 3 maanden gratis. Ik dacht een leuke aanbieding omdat hier ...
onlangs zijn de sd zenders omgezet naar HD. Vreemd genoeg geeft mijn soundbar nu geen geluid op deze nieuwe zenders, te weten npo 1,2,3 en bbc. Ik moet d...
Goedenavond, Wij hebben al een paar dagen geen verbinding meer met Ziggo on de mand. Er komt een melding van geen signaal en even later de foutcode iTV_5...
Op de website vind je een zenderoverzicht. Alle zenders hebben een nummer. Radiozenders vanaf 800. Wil je een televisiezender kiezen, dan kan dat blindel...
Hoi , sinds de update 4.35 werkt de volumeregeling niet meer met mijn denon versterker .Wat ik al heb geprobeerd : alles opnieuw proberen te koppelen de ...
Heb zenders gezocht. Iets verkeerds aangeklikt? Krijg nu bericht: Closing all Switch ports. Hoe weer normaal? wil straks graag Ajax zien.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.