Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 21.5KOplossingen
  • 42.8KDiscussies
  • 148KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Ziggo Replay TV werkt niet Opgelost

Sinds gistermiddag slechte ontvangst tv zenders. Gekeken of er een storing was in de buurt, was niet het geval. Replay tv werkt helemaal niet. Nu niet thuis en ook op de tablet werkt Replay niet.

Snoop door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL is een stroomvreter of slow starter Opgelost

Sinds eind augustus heb ik een Ziggo Horizon box ter vervanging van een problematische Samsung mediabox. De Horizon is op zich een aardig apparaat. Omdat ik maandelijks mijn verbruik controleer, kwam ...

Grijsje door Liefhebber
  • 38 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Ik wil e-mail synchronisatie tussen iPhone en iMac uitzetten Opgelost

Hallo,Als ik op mijn I-Phone mijn mail verwijder gebeurd dit ook op mijn I-Mac. Ik gebruik Outlook als mail programma. Waar kan ik dit uitzetten want ik ben op deze manier al meerdere mails kwijt gera...

Pauze balk Mediabox XL Opgelost

Lees zojuist in de krant dat er maandelijks meer klanten bij jullie opzeggen dan er bij komen en ik denk daar ook aan.Waarom??? Omdat ik mij dagelijks erger aan de belachelijke grote balk onder in het...

Yaap door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Foutcode 6010 wanneer TV wordt aangezet Opgelost

Ik word sinds enkele weken, elke keer als ik de TV aanzet, getrakteerd op foutcode-scherm 6010. Voorheen was dit een zwart scherm. Het maakt op zich weinig verschil, want praktisch het hele scherm wor...

Hunty door Stamgast
  • 83 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 1 Likes

Terugsturen mediabox/apparatuur Ziggo Opgelost

Heb een nieuwe Horizon mediabox ontvangen maar geen info voor het terugsturen. Hoe doe ik dat als nog?

Marco17 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mediabox XL verbinden met mijn netwerk Onopgelost

Beste,Wanneer ik mijn Ziggo Mediabox XL wil verbinden met mijn Connect box (bekabeld) lukt dit niet. Wanneer ik op instellen mijn thuisnetwerk druk komt er een balk in beeld met de voortgang direct en...

Hoe installeer ik mijn Chromecast Opgelost

Ik wil chromecast installeren op de tv via ziggo maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik ziggo bel lijkt het wel of ze het niet eens kennen.De installatie via app op telefoon vraagt om hem op kanaa...

CI+ 1.3 beschikbaarheid Opgelost

Is het mogelijk om op postcode 6843XK een CI+ 1.3 module te gebruiken?Icm. Interactive en On-demand?Zo niet, wanneer komt deze wel beschikbaar?Mijn huidige TV heeft ieder geval de ondersteuning van 1....

QtoH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

COAX over UTP? Het kan al is de oplossing vrij kostbaar. Onopgelost

Hoewel de meeste klanten van Ziggo wel een COAX-kabel naar één of meerdere kamers hebben lopen zijn er genoeg die wel een AOP hebben waar in de woonkamer een TV op staat maar geen COAX-kabel naar ande...

DeGebruiker door Gedreven Raadgever
  • 157 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 37 Likes

Soundbar op Horizon Opgelost

een vraag ik heb de soundbar nu aan tv aan gesloten voor geluidmaar kan ik de soundbaar ook via de horizonbox aan sluiten voor digital geluid

sisi door Gedreven Meedenker
  • 40 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opname Mediabox XL overzetten Opgelost

Onlangs is mijn mediabox XL vervangen door een identiek exemplaar. Ik wil de opnamen op de oude box overzetten op de nieuwe. Ziggo geeft aan dit niet te (willen) ondersteunen. Heeft iemand hier ervari...

Jehk door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Horizon mediabox en vreemd beeld. Opgelost

Vorige week konden we Netflix niet openen via de mediabox. Het bleek een flinke storing. Toen deze voorbij was, was het nog steeds niet mogelijk te zijn om Netflix te openen. Ziggo gebeld. Vanuit Zigg...

Mediabox XL met UTP Opgelost

Hallo,Wij betrekken binnenkort onze nieuwbouw woning. Wij hebben enkel een coax aansluiting in de meterkast liggen. Bij de TV in de woonkamer hebben wij alleen een utp aansluiting met cat6.Nu komen wi...

Zijn de apps op je Ziggo Mediabox XL verdwenen? Onopgelost

Je wilt net een app afspelen op je Ziggo Mediabox XL, maar je ziet helemaal geen apps meer. Dan gaat er dus iets niet goed tussen de Ziggo Mediabox XL en ons netwerk. Om het probleem op te lossen moet...

Ronald Z door Oud Community Moderator
  • 5201 Topics
  • 278 Oplossingen
  • 371 Likes

Mediabox XL schakelt zichzelf spontaan uit. Opgelost

Mijn horizon box heeft de gewoonte om als ik zit te kijken spontaan uit te gaan ( heel vaak als er net gescoord wordt)

Johnfm door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Splitter keuze Opgelost

Goedendag allemaal,Over twee maanden krijg ik de sleutel van een nieuwbouwhuis en ben van plan zelf de coaxkabel te trekken en aan te sluiten (De kabels en connectoren zullen van Hirschmann koka 9ts z...

mikestaaf door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

DVB_c Instellen OK TV (okidoki) van Mediamarkt Onopgelost

Ik heb gemerkt dat instellen van deze tv een beetje ingewikkeld is, zonde want het is een hele deglijke televisie, zeker voor de prijs (rond de 100,-) Maar na een beetje proberen werkte hetvolgende vo...

Zenders opnieuw instellen na onderhoud 13 op 14 juni? Lees mij! Onopgelost

We hebben in dit topic een globale uitleg gegeven over het onderhoud aan ons netwerk. Deze verandering kan ervoor zorgen dat jij je zenders opnieuw moet instellen. Geen zorgen, hier helpen we je bij! ...

Thijs Z door Oud Community Moderator
  • 3070 Topics
  • 318 Oplossingen
  • 236 Likes

Favorietenlijst instellen Opgelost

Hoe gebruik je de favorietenlijst (voorkeurszenders)?

BPCVerhoof door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

How to: Stream video van af je pc naar de Ziggo Mediabox XL Onopgelost

Stream video van af je pc naar de Ziggo Media Box XL:De box moet wel al verbonden zijn met uw thuis netwerk.Stap1 Download de gratis DLNA server. Universal media server :http://www.universalmediaserve...

Andere taal kiezen Opgelost

Op sommige zenders bijv Disney XD kan je in 2 talen kijken: engels en nederlands, op welke knop vd afstandsbediening kan je dat doen?

Samuel01 door Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

"airplay" naar Mediabox XL Opgelost

Dag allen,Is het mogelijk om een soort Airplay verbinding met je Iphone naar de Mediabox te maken? Zo ja, hoe kan ik dat instellen? Op dit moment staat deze mogelijkheid er niet.Alvast bedankt!

Zender van de maand juni: Discovery Science Onopgelost

That's one small step for (a) man, one giant leap for mankind. Bedoelde Neil Armstrong nou een mens of dé mens toen hij de eerste stap op de maan zette? Daarover zijn hete discussies. Ruimtevaart is s...

Kirsty Z door Oud Community Moderator
  • 139 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 83 Likes

Modem en mediabox aansluiten Opgelost

ik had een vraag kan ik modem en mediabox humanx beide aansluiten en tv via de mediabox ontvangen en internet via de modem en hoe moet ik het aanluiten?

Opname niet ingesteld via Ziggo GO Opgelost

Hallo.Ik krijg deze melding terwijl ik thuis niks in de mediabox aan instellingen heb verandert. Hoe kan dit dan?

Gebruikersnaam/Wachtwoord resetten van Mediabox XL Opgelost

Hallo!Ik ben het wachtwoord voor de Horizon Mediabox kwijt.Nu kan ik de WiFi instellingen niet wijzigen. Waar kan ik dit resetten?Alvast bedankt!

BrakeCo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Draadloos tv kijken op het terras Opgelost

Hoe kan ik draadloos TV kijken onder de terrasoverkapping. Ik heb momenteel een Mediabox XL. :?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen