Waarom is er een limiet op extra digitale ontvangers? Opgelost
Waarom kan de klant van Ziggo maar maximaal 2 extra mediaboxen of 2 extra CI+ modules krijgen?Ik vraag me echt af wat de reden daarvan is.
Waarom kan de klant van Ziggo maar maximaal 2 extra mediaboxen of 2 extra CI+ modules krijgen?Ik vraag me echt af wat de reden daarvan is.
Ik ben op dit moment bezig met het instaleren van een nieuwe TV "Finlux FL5035UHD". Wij hebben hiervoor een CI+ Module dat wij willen gebruiken. Het is n...
Hey Ziggo, nu NPO in SD kwaliteit gaat verdwijnen, waarom niet gewoon standaard HD zenders vrij te ontvangen? Alle klanten moeten straks toch een HD MPEG...
Ik heb een tweedehands tv gekocht en dacht dat deze CI+ gecertificeerd was. Het gaat om de Samsung ue40mu6400. Ik vrees echter gezien de laatste deel van...
Ik vraag me af wanneer er bij een HD zender HD aan de zendernaam toegevoegd wordt? Ik kan daar geen logica in ontdekken. Als ik de standaard zenderlijst ...
Graag wil ik mijn ziggo go van mijn tablet/ of mobile naar mijn tv in de vrachtwagen streamenMet mijn internet onderweg lukt dat niet met een Dongen of G...
Al jaren last van stotterend beeld. Maar nu door wat leukere programma’s wil ik het wel graag gebruiken.heb alle kabels en stekkers vervangen, aop ook ge...
Hi, Wat is de framerate van zenders die ik via een Next mediabox kan krijgen? Ik heb een tv aangeschaft met 100/120 Hz, kan de Next dit ook aan? hoor het...
Ik heb op mijn AppleTV3 de ZiggoGo app geïnstalleerd. Ingelogd met mijn account. Ik kan keurig het zenderoverzicht zien maar ik kan geen TV kijken. Zodra...
Ik heb iets onhandigs gedaan op mijn mediabox Next waardoor de gids nu wordt getoond in grote letters. Hoe kan ik deze instelling weer ongedaan maken?
Ik heb dit beeld op de tv Ziggo next box. Heb wel internet kan op mijn Samsung the frame die verbonden is via wifi wel Netflix kijken en ook via Ziggo go...
Ik heb Ziggo alles in 1. Mijn TV en Internet werken goed. Maar de radio doet het niet. Ik zie wel mijn voorkeurzenders staan maar gee 1 geeft geluid. Ook...
Ik heb een CI module. Als ik op NPO3 kijk krijg ik de melding dat mijn mediabox verouderd is en per 7 dec die zender niet meer wordt weergegeven. Wat nu?
Als ik naar een paar zenders (oa Comedy Central) kijk met 'live uitzending' heb ik vrijwel altijd blokjes in beeld, maar als ik dezelfde uitzending terug...
Hoi allen, Ik heb een LG OLED48CX6LB en de Mediabox Next.De Next is rechtstreeks gekoppeld aan de LG met de meegeleverde HDMI kabel. De LG heb ik gekocht...
sinds gisteren krijg ik bij elke zender de melding ‘geen informatie’ op de tv. Ook geen zender- en programmaoverzicht, geen lijst, en ook geen mogelijkhe...
Voor de zoveelste keer contact gehad met de Ziggo klantenservice, dit omdat de EPG niet naar behoren werkt.Op diverse zenders krijg ik alleen namelijk of...
Ik heb 2 CI+-modules en 2 Ziggo-Smartcards. Beide Smartcards werken in twee televisies goed in één CI+-module en beide Smartcards werken niet in de ander...
Het is niet echt een fijne update, sinds de update 4.35 kan ik met mijn Samsung smart afstandsbediening de media box niet meer besturen. Voor de update w...
Ik heb een max 5 jaar oude Samsung UA40NU7110w TV en afstandsbediening Ziggo Voice gekoppeld aan een Mediabox Next. Enkele maanden, mogelijk een half jaa...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.