Viaplay op XL box Opgelost
Weet iemand of er een Vialpay app op de XL box komt? Of moet je dan een nieuwe smart tv kopen?
Weet iemand of er een Vialpay app op de XL box komt? Of moet je dan een nieuwe smart tv kopen?
Waarom kan ik geen nfl met Amerikaanse commentaar kijken? Wat is dat voor BS man! Dat nederlands commentaar IS NIET OM AAN TE HOREN. Please Ziggo maakt d...
wat zijn eigenlijk de voordelen van een media box next ten opzichte van alle voorafgaande boxen en modules? scheelt het ook in energiekosten? en wat kun ...
Heb sinds een week een nieuwe tv (Samsung 50QN92A) maar helaas merk ik dat de de ziggo voice afstandsbediening niet helemaal goed werkt. Met name het pau...
hallo mede gebruikers. ik heb al lange tijd veel plezier van mijn 2 humax 5050c decoders. en ook nooit problemen gehad. tot afgelopen vrijdag 07 januari ...
Sinds een paar weken heb ik de digitale radio ( apparaat ) van Ziggo. Op zich erg tevreden, alleen het display ( menu ) is niet fijn. Is er een mogelijkh...
Na geweldige ervaringen in het verleden met dit forum, gooi ik dit ook maar even hier neer:Sinds een tijd heb ik het probleem dat Prime Video niet alleen...
Hoe krijg ik voor elkaar dat ik met de rode knop op mijn voice afstandsbediening zowel mijn tv als de box aan en uit kan zetten.
Wij zijn pas verhuisd naar een nieuwbouwwijk. Wij hebben een Cai kast van Ziggo naast ons huis gekregen. Graag zou ik willen dat die een meter naar recht...
ik heb een mediabox XL, nu wil ik een switch gebruiken om ook mijn apple tv op de zelfde HDMI poort op tv aansluiten zodat ik niet hoef om te pluggen. is...
We hebben het volgende probleem: Sinds twee weken is een serie van Netflix niet meer zichtbaar te bekijken via de medianextbox van ziggo. Het ziet er zo ...
Ik moet mijn Humax IRHD-5300C vervangen. Waar en hoe waar en hoe kan ik dat doen?Ik heb alle stappen doorlopen en krijg hem niet aan de praat.Ik kijk nu ...
Hoi.Sinds kort de Next box aangesloten op een Philips Hue sync box. Werkt uitstekend.Alleen, mijn TV is een LG en met de afstandsbediening van de Next ze...
Ik heb de mediabox middels optical verbonden met mijn digitaal TV-luistersysteem Introson 2.4.Zenders 1 t/m 10,12,17,19 geven geen geluid, ook niet met h...
Terwijl in de lijst van mijn opnames ik zie de serie met (18 afleveringen) als ik op de serie klik zijn er geen opnames van 2022. Eentje van 2021 wel. Li...
Als ik het geluid via mijn next box via hdmi kabel naar het soundsysteem koppel en van het soundsysteem naar de tv met hdmi valt het geluid na een paar s...
Ik kijk al vele jaren digitale TV (Kabel TV) van Ziggo met een (eigen) CI+ module en smartcard van Ziggo naar volle tevredenheid. Vorige maand ben ik ing...
Bij mijn schoonmoeder werkt de on demand niet (meer) . Zij krijgt de bovengemelde code. Ik heb ook via kanaal 997 een test gedaan. Daar komt geen enkel r...
Goedenavond, onze frameTV geeft terugkerend een bericht dat de mediabox oververhit is en schakelt vervolgens zichzelf uit. Het apparaat is schoon en stof...
Mijn mediabox next geeft steeds de melding dat ik mijn tv aan de afstandsbediening kan koppelen. Als ik dat gedaan heb werkt de ab weer prima. Kort daarn...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.