Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11.1KOplossingen
  • 15.9KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Kan ik de Mediabox XL zonder coax installeren? Opgelost

hallo, ik ben sinds kort verhuisd en ben bezig met het installeren van de “Ziggo-Apparaten”. Het installeren van de modem ging prima.Nu is de tv aan de beurt. Ik vroeg me af of het mogelijk is de medi...

MSn27 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kleuren flets in 4k upscaling nieuwe Mediabox Next Onopgelost

Hoi,Net de nieuwe mediabox in gebruik. Werkt vlot, maar met de 4k upscaling gaat iets mis. De kleuren zijn wat flets. Vooral rood is fletser. Brightness lijkt ook iets af te wijken. Als ik de resoluti...

Jkoeners door Stamgast
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Next software update 4.30 Opgelost

​​"Om de update 4.30 goed te monitoren wordt deze gefaseerd uitgerold. In de nacht van 2 op 3 maart zijn Noord-Brabant en Limburg eerst aan de beurt. Het kan maximaal drie dagen duren voordat de box d...

Ziggo Tennis Opgelost

Eindelijk een tennis zender! Ziggo Tennis, helemaal prima deluxe, dat meen ik. Wat ik ook meen is... Alsjeblieft, echt alsje**bleep**ingblieft, haal commentator Mariëtte Pakker daar heel snel weg! Het...

Movies & Series L werkt nog niet Alleen-lezen Opgelost

We mochten een extra zender uitkiezen ivm combinatie Ziggo en Vodafone en hebben gekozen voor Movies en Series L op 8 maart. Ook een bevestiging op de mail gekregen dat het was "aangezet". Nu willen w...

Joke1977 door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Externe harde schijf installeren op een Humax 5300 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb twee vragen over de installatie van een externe harde schijf op de Humax box.Ik heb een Mediabox XL op de hoofdaansluiting TV, en een Humax box IRHD-5300C voor de 2e TV aansluiting.Nu wil ik ee...

Quantis QE317 ontvangstproblemen Alleen-lezen Opgelost

Heb sinds ong. 3 weken een Quantis QE317 en vanaf het begin problemen met de ontvangst. Al van alles geprobeerd, maar stabiel wil het niet werken, terwijl analoge radio nooit problemen heeft gegeven. ...

romeinen door Raadgever
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ kaart verlopen melding E100-4 : Ziggo helpdesk weigert reactivatie Alleen-lezen Opgelost

Een van mijn tv's werkt met een CI+ kaart en heb ik al een tijdje niet gebruikt, maar wil ik weer in gebruik nemen. Ik heb die kaart jaren leden gekocht zonder maandelijkse kosten.Nu heb ik zojuist co...

JLoBoZ door Gedreven Raadgever
  • 17 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 6 Likes

Apps van de tv over speakers Opgelost

Ik wil graag de apps van mijn tv over de speakers hebben. Ik heb Onkyo versterker/receiver model TX-NR 609, en de Ziggo media box Ik heb al diverse dingen geprobeerd maar kom er niet uit. Kan iemand m...

Ron1961 door Raadgever
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Interactieve TV met humax box werkt niet/storing ITV150 Alleen-lezen Opgelost

HELP! Sinds december 2020 geeft de mediabox de foutmelding itv150 en werkt interactieve TV niet. Inmiddels meerdere keren contact met Ziggo gehad, met als resultaat een nieuwe mediabox en dongel, maar...

Peteritv150 door Gedreven Raadgever
  • 22 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Een 2e mediabox XL of Next als ik op Sl-kamer maar Netflix kan kijken, Opgelost

Ik ben op zoek naar een 2e mediabox als vervanger voor de Humax 5200, deze werkt prima maar geen Netflix. Als je geen zakelijke klant ben kun je bij Ziggo geen 2e box huren of kopen[wat een service vo...

amitex door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Radio luisteren via Mediabox XL via Harman Kardon Opgelost

Hallo, Ik heb een harman kardon 2.1 set waarbij ik nu nog via de kabel naar de radio kan luisteren, nu ziggo deze optie verwijderd, wil ik graag via de Mediabox naar de radio luisteren. Nu werkt dit o...

Loislane door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Netflix Dolby Vision via TV of HDR via de Next? Alleen-lezen Onopgelost

Een raar verschijnsel: met mijn nieuwe Sony TV KD-43XH8599, aangesloten met HDMI 2.1 krijg ik met behulp van de Netflix app op de Next weliswaar een HDR signaal aangeboden maar dat resulteert op de TV...

RuudM door Raadgever
  • 52 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 19 Likes

Streamen Ziggo Replay naar TV Alleen-lezen Opgelost

Beste Ziggo, hoe lang mag het nog duren voordat wij wel kunnen streamen met Replay? “Het is op dit moment nog niet mogelijk om Ziggo Replay naar je tv te streamen.”

EdwinL door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Horizon HD PVR ; wordt deze ook meegenomen met de cloud operatie? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog een oude Horizon HD PVR (die met de scartaansluiting) en die wil ik graag zo vanwege die scart graag nog behouden. Wordt deze ook gereset zoals dit is aangekondigd door Ziggo voor de Mediab...

trebor49 door Stamgast
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Fan alarm horizon Opgelost

Onze horizon box geeft om de haverklap een fan alarm. Vaak meerdere keren per avond. In de stand-by modus regelmatig een rammelend geluid. Stofzuigen heeft geen effect meer. Kunnen jullie dit voor ons...

Martin3 door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Alle opnames (next box) per ongeluk gewist via de AndroidTV Ziggo Go app Alleen-lezen Opgelost

Ik heb laatst per ongeluk al mijn opnames die ik via mijn Next account gemaakt had gewist in de Ziggo Go app.. Is dit op de een of andere manier nog terug te halen misschien? Alvast bedankt, Groetjes ...

dennax door Stamgast
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen