Kom vaak laat thuis, wil dan 3 of 4 op één volgende programma's op NPO1 zien .... Opgelost
Kan dat ? Zonder dat ik 4 keer een programma moet starten ?
Kan dat ? Zonder dat ik 4 keer een programma moet starten ?
Sinds een paar dagen heb ik bovenstaande foutcode als ik mijn opnames wil selecteren. Ik heb een horizon mediabox met bijbehorende afstandsbediening. Ik ...
Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Hallo Zoals velen heb ook ik vragen n.a.v. 'geen analoge radio meer'. Tot deze melding was het luisteren naar de radio en het kijken naar de TV als volgt...
bij het afspelen van you tube op mijn tv LG UF 850 V 55 inch ,heb ik bijna altijd te maken dat er na de reclame laden komt te staan en niet meer verder l...
wil graag een documentaire over Max Verstappen behouden maar hij is nog maar 2 dagen beschikbaar! Kan ik hem behouden?
nieuwe LG NANO TV , teletekst werkt niet samen met CI+ module. LG geeft Ziggo hiervan de oorzaak dat niet goed getest zou zijn bij autoriseren. werkt wel...
Goedemorgen, Twee weken geleden wilde ik TV gaan kijken en toen viel mij op dat het beeld een roze/rode gloed had, vreemd, ik heb toen de mediabox next e...
Goedemorgen, Samsung tv en Samsung soundbar gekoppeld met ab Connectbox aan de Connectbox. Gaat een paar keer goed en dan wordt de koppeling weer verbrok...
Sinds kort heb ik een LG OLED C1 TV en nu wil ik de Mediabox Next kunnen bedienen met de LG afstandsbediening via HDMI-CEC. Dit werkt prima met andere ap...
Hoe koppel je deze afstandsbediening met een Recorder?
Zojuist, tijdens het kijken naar P3 op kanaal 401(!) komt de volgendewlding op mijn tv: "deze titel is naar je tv gestuurd vanaf mijn computer-safari" De...
Hallo Mede forummers!! Mijn vraag ik af wat er allemaal gaande is bij Ziggo, eerst alle TV zenders Analoog er uit getrokken met als gevolg dat er enorm v...
Hoe start je het gratis tv pakket movies & series L in op je tv? Ik heb een philips tv en een CI module. Ik heb dit vandaag geactiveerd en de bevestiging...
Bij het terugkijken van programma’s via de NPO plus-app krijgen we vaak het volgende schermpje te zien: “Common interface. De TV heeft geen toegang tot d...
Wij hebben een oude Loewe Individual met mooi beeld en prima geluid. Kan ik die aansluiten op een Mediabox Next? Gister geprobeerd met HDMI maar kreeg al...
Op de Ziggo afstandbediening gebruiken wij spraakcommando's. Werkt prima. Alleen sinds gisteren 'luistert' de Mediabox niet meer naar het commando "100%N...
Hoe kan ik deze aansluiten naar mijn next. Heb al reeds geprobeerd met een optische kabel dan is er geen geluid. Hij staat nu aangesloten aan mijn Samsun...
Goedemorgen, Wij zijn net nieuw bij Ziggo,en hebben gisteren alles binnen gekregen. Alleen is onze coaxkabel die we erbij hebben gekregen veel te kort,wa...
Word een beetje moe van onze luidruchtige Mediabox. Nee, hij staat niet in een kleine of afgesloten ruimte, nee, de monteur kon niks geks vinden en nee, ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.