Ci+ module: pauzeren en on demand werkt niet Opgelost
Ik heb vandaag een nieuwe Philips android TV gekocht, met daarin mijn ci+module, nu werken alle zenders, maar er is mij door de klantenservice verteld da...
Ik heb vandaag een nieuwe Philips android TV gekocht, met daarin mijn ci+module, nu werken alle zenders, maar er is mij door de klantenservice verteld da...
Hallo! Wij hebben een nieuwe TV gekocht; Samsung The Frame. Nou wil ik niet een kastje met een ziggo box onder de tv hebben staan. Maar lekker weggewerkt...
Hallo, Ik luister radio via mijn radio die aan mijn mediabox is gekoppeld. Nu komt het signaal van de radio veel harder binnen dan het geluid van de tv z...
Hallo, ik gebruik de ZIGGO-GO app tot volle tevredenheid op mijn Iphone-6 en neem op met de HDDVR-CISCO. Wat blijkt nu recent: NPO1-2-3 opnemen lukt niet...
Beste Support, Sinds kort is ons analoge signaal omgezet naar een digitaal signaal, via de aankondiging toegestuurde instructie van ziggo heb ik gekeken ...
Since the last MediaBox Next upgrade I can't use the volume and power on the remote to control my Philips TV. It has worked perfectly so far so I assume ...
Is er al meer bekend of Ziggo het gaat aanbieden en op welke manier ze dat gaan doen?
Ik heb een website, waarvoor ik Google Analytics gebruik om te zien hoeveel mensen er de site bezoeken. Omdat de site ook nog wordt opgebouwd, wil ik de ...
Het bedienen van de Sony Bravia KD-55X89J en de LG Soundbar met de afstandbediening van Ziggo next werkt goed.Het probleem is: na een bepaalde tijd komt ...
L.S. Ik heb problemen met het omzetten van analoge naar digitale radio. Ik heb de volgende apparaten/systemen: - Samsung SMT-C7140 (mediabox) - Bose Life...
Goededag ik heb een vraag ik heb een samsung soundbar HW-A530 en de mediabox van ziggo de next sinds een paar dagen nu is alles geïnstalleerd door een zi...
Er zijn verschillende splitters bij ziggo verkrijgbaar. Wat is het verschil tussen type POA-01 en type POA-1IEC-NL en type POA 01-UPC ?
Kan dat ? Zonder dat ik 4 keer een programma moet starten ?
Sinds een paar dagen heb ik bovenstaande foutcode als ik mijn opnames wil selecteren. Ik heb een horizon mediabox met bijbehorende afstandsbediening. Ik ...
Resetten van Smartcard Id mislukt wegens netwerkproblemen
Hallo Zoals velen heb ook ik vragen n.a.v. 'geen analoge radio meer'. Tot deze melding was het luisteren naar de radio en het kijken naar de TV als volgt...
bij het afspelen van you tube op mijn tv LG UF 850 V 55 inch ,heb ik bijna altijd te maken dat er na de reclame laden komt te staan en niet meer verder l...
wil graag een documentaire over Max Verstappen behouden maar hij is nog maar 2 dagen beschikbaar! Kan ik hem behouden?
nieuwe LG NANO TV , teletekst werkt niet samen met CI+ module. LG geeft Ziggo hiervan de oorzaak dat niet goed getest zou zijn bij autoriseren. werkt wel...
Goedemorgen, Twee weken geleden wilde ik TV gaan kijken en toen viel mij op dat het beeld een roze/rode gloed had, vreemd, ik heb toen de mediabox next e...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.