Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 20.3KOplossingen
  • 40.5KDiscussies
  • 146KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Activeringscodes mediabox Opgelost

De lijst van steden voor de mediabox is incompleet.Wat is deze code bv voor de regio Venlo?

Geen geluid via HDMI Pace mediabox Opgelost

We hebben een nieuwe Panasonic 4K LED TV.Aangesloten op de standaard mediabox Pace via een nieuwe AudioQuest Pearl HDMI kabel.Beeld is prima maar geluid wordt niet overgebracht naar de TV via de HDMI....

Eddy67 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Logitech Harmony one icm Horizon mediabox Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb gisteren een logitech harmony one gekocht.Klopt het dat je de knoppen Guide, DVR en Info als een macro moet programmeren om het werkend te krijgen ?Dit heb ik ergens gelezen op een ...

maze00 door Liefhebber
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Samsung UE40D5003BWXXN SMIT CI+ module, rode knop werkt niet? Opgelost

Hallo Ik heb een samsung UE40D5003BWXXN met een smt ci+ module en een ziggo smart card Ik heb firmware T-MSU4DEUC_1011.0 Ik wil uitzending gemist zien met de rode knop zoals ziggo het uitlegt op hun s...

renen1 door Liefhebber
  • 21 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Digitale HDTV op Xbox One zonder decoder? Opgelost

Om digitale TV te kijken heb je een decoder nodig waar je smartcard in kan, om via de Xbox One te kijken moet je deze decodere aansluiten op je Xbox One.Ik heb mijn stroom vretende decoder een tijd in...

Geen coax als spdif? Opgelost

Beste mensen,Bestaat er ook een versie met zowel een optische als een coax aansluiting met betrekking tot spdif?Heb namelijk dure bekabeling gekocht na het zien van afbeeldingen op internet waarbij de...

Jurgen83 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitzending gemist versus Replay TV (Horizon) Opgelost

Mij is opgevallen dat als je een programma wil terug kijken dan moet je dit doen via de TV Gids en dan een dag terug, of meerdere dagen terug. Dan pak je het programma wat je wil bekijken en druk je o...

EnergieBoy door Super Expert
  • 10719 Topics
  • 523 Oplossingen
  • 2503 Likes

Extra apps installeren op de Mediabox XL Opgelost

Hoe kan ik extra apps installeren op mijn Horizon Mediabox ? Ik ben onder andere op zoek naar een internet browser.

Idso door Stamgast
  • 42 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Is radio luisteren (via Humax) zonder televisie aan te zetten mogelijk? Onopgelost

Ik wil graag radio luisteren via mijn digitale Humax iHRD-5200C ontvanger. Dit werkt nu op zich prima, alleen moet ik altijd mijn televisie aanzetten om het geluid door te krijgen. Geluid gaat via ext...

R-S-V door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5.1. Surround sound op TV zenders? Opgelost

Kan iemand me vertellen of het wel of niet mogelijk is om surround sound te ontvangen van TV zenders?Wordt er uberhaupt uitgezonden in 5.1? Welke zenders?Geeft Ziggo dat signaal door? Zo ja, bij welk ...

Hirschmann HMV41 LED voor interactiviteit Opgelost

Hoi, ik heb sinds vorige week een HMV41 in gebruik in combinatie met horizon box. Alles werkt (denk ik) naar behoren, maar aan 1 ding erger ik me een beetje. De HMV heeft 3 led lampjes, waarvan er 2 b...

Jackflash door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2e (of meedere) extra mediabox XL's aansluiten via switch(es) werkt! Onopgelost

Hierbij wil ik jullie laten weten dat het gebruik maken van switch(es) werkt tussen de hoofd horizon box en de mini box.Aller eerst het verhaal:Ok 2e media box besteld en wilde gebruik maken van de (o...

Nog sneller terug/vooruit-spoelen Opgelost

Je kunt in de replaymode en opnames met de normale terug- en vooruitspoelknoppen verder kunt springen met stappen van 2, 6, 12 en maximaal 30 seconden (een halve seconde is ook mogelijk). Echter door ...

welhallo door Raadgever
  • 520 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 3 Likes

DRM code bij opnames? Opgelost

Goedendag,Recent heb ik de mediabox retour gestuurd en ben overgestapt op een CI+ modulevolgens uw collega kon er gewoon worden opgenomen met een externe harde schijf, deze is aangeschaft en aangeslot...

Hlu door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beeldhoogte en breedte te groot (Horizon met LG tv) Opgelost

Hoe kan ik de beeldbreedte en hoogte van de Horizon instellen?Met het 'gewone' beeld is het probleem niet zo groot, maar met b.v. de TV-gids, zie ik een deel van de informatie aan de linkerkant van he...

RMB24 door Raadgever
  • 321 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 19 Likes

Chromecast 2 werkt niet goed via OSX apps op 5hz (maar wel op 2,4ghz) Opgelost

Hi,Ik heb mijn oude chromecast verkocht, omdat de nieuwe 5ghz ondersteund. Mijn internet is op 2,4ghz op elk kanaal traag en instabiel en op 5ghz werkt het perferct. Van Ziggo heb ik een Horizon media...

js09 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instellen Mediabox XL SMT-G7400 i.c.m. andere apparaten Opgelost

Hallo,Weet iemand hoe ik het e.e.a instel op de Horizon mediabox. Dolby Digital Output - Aan/uitAnaloog-Output -Aan/uitHDMI-Output -Aan/uitHDMI-Audio Synchronisatie- +0 msS/PDIF-Audio synchronisatie -...

Connectie Mediabox XL met Samsung Smartphone? Opgelost

Weet iemand of je via de Horizon Box ook media van je Samsung Smartphone kunt afspelen?Onder "Menu"-"Mijn Media"-"Mijn Apparaten" vind ik namelijk alleen mijn PC.

jjohnism door Gedreven Liefhebber
  • 33 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koptelefoon werkt wel en niet Opgelost

Beste community gebruikers, ik heb een vraag:Sinds gisteren heb ik een draadloze koptelefoon (Sony MDR RF865RK) aangesloten op mijn panasonic tv (TX-L55DT50E). Het geluid van de tv loopt via mijn deno...

bladeren door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Kan de Mediabox XL op één TV i.c.m. CI+ Module? Opgelost

Vandaag is bij mij een Horizon mediabox geplaatst.Ik heb een Sony Tv waarmee ik PIP (picture in picture) kon kijken.Dit kon door de CI+ module te combineren met analoog TV of met een extra Digitale on...

Marben door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra mediabox aansluiten via router Opgelost

Hallo allen,Ik overweeg een extra mediabox aan te schaffen, ik heb bij een kennis wat ervaring opgedaan.Via Mocca is de ervaring gewoonweg slecht, te traag, beelduitval etc.Hij heeft nu een directe ka...

Paulpit door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgebreide uitleg: Mediabox XL in bestaand LAN netwerk zetten. Onopgelost

Heb gisteren geprobeerd om de Horizon in mijn thuis netwerk op te nemen. Uit het aantal dorummeldingen blijkt wel hoeveel mensen hiermee liggen te stoeien. Eigen vreemd voor iets dat zo simpel moet zi...

Guy1968 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Analoge radio frequentie Opgelost

'Hoe en/of waar kan ik classic-fm op mijn radio vinden. Heb zowel automatisch als handmatig gezocht maar kan hem niet vinden. Weet iemand misschien de frequentie?'.

Tijs H door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterijen afstandsbediening Horizon Mediabox vervangen, hoe? Opgelost

Sinds een paar dagen gebruik ik deze mediabox, maar het is mij niet duidelijk hoe ik de batterijen kan vervangen als dit nodig is. Ook niet wat voor batterijen dit wordt niet vermeld. Ook hoe ik de af...

Coaster40 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

schijfruimte Horizon-Box + controleren vrije ruimte Onopgelost

Beste Community,Soms wordt er gevraagd hoeveel schijfruimte de Horizon-Box heeft dit is 500 GB Om te controleren hoeveel schijfruimte u nog heeft gaat u als volgt naar :-Menu-Opties-DiagnostiekIn deze...

Takwan door Expert
  • 1023 Topics
  • 50 Oplossingen
  • 51 Likes

Internet van Ziggo nodig voor On Demand via de Mediabox XL? Opgelost

Nu heb ik Ziggo met het extra pakket. Nu kan ik zonder internet abonnement toch gebruik maken van de on demand service. Nu wil ik heel misschien de Horizon Mediabox nemen als deze beschikbaar komt voo...

PeterNL070 door Gedreven Liefhebber
  • 195 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 0 Likes

Harde schijf benaderen van de samsung SMT7140 Opgelost

Weet iemand of er een mogelijkheid is om via het thuis netwerk de harde schijf te benaderen van de SMT7140?Zijn er mogelijkheden om op een pc elders in huis een opgenomen tv programma te bekijken?Dank...

Ronald door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Humax 5300C AB installeren op Samsung tv Opgelost

Ik heb een Humax 5300C geïnstalleerd en gekoppeld aan een Samsung tv. Het installeren van de afstandsbediening bij de Humax lukt niet erg.Ik wil met die afstandsbediening de Humax èn de tv aan- en uit...

dvveen door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen