Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 20.7KOplossingen
  • 41.3KDiscussies
  • 147KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Nieuw digitale tv kastje, welke kabels zitten daarbij? Opgelost

zitten daar kabels bij zo ja welke somige van mijn analoge tv,s hebben geen scart maar 2 tulp stekertjes heeft ziggo die ook wat kost dat dan

basco door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Voorbeschouwing seizoen 2018 Formule 1 Onopgelost

Welkom in het voorbeschouwingstopic van de Formule 1 2018! In het weekend van 23 maart gaan de lampen voor het eerst sinds een aantal maanden weer uit en barst het nieuwe seizoen los. Hier vind je de ...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 520 Likes

Energieverbruik van de Digitale Ontvanger. Onopgelost

Digitale Ontvanger aan: 6.1 watt.Na uitzetten via de afstandsbediening met diverse Energiebeheer instellingen:Energie instellingen: Menu > Instellingen > Systeem > Energiebeheer:Snel opstarten nog mog...

Bert! door Super Expert
  • 42172 Topics
  • 2416 Oplossingen
  • 8874 Likes

Formule 1-teams 2018 Onopgelost

Op deze pagina vind je alle informatie over de teams, de nieuwe wagens en de coureurs. Klik onder de teamnaam op 'Lees meer' om de inhoud te weergeven.Mercedes AMG Petronas Motorsport #44 Lewis Hamilt...

Michael Z1 door Oud Community Moderator
  • 2609 Topics
  • 346 Oplossingen
  • 520 Likes

LG 42SL9500 toestel stappenplan wijkt af Onopgelost

Bij het controleren of mijn extra tv's gereed zijn voor digitale tv krijg ik alleen maar de antenne te zien en geen kabel.Het betreft een LG tv.Wat gaat hier mis?

wimpie26 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tv gemist/opnemen/ziggo go app Opgelost

Waarom mag ik een tv programma opnemen en net zo vaak kijken als ik wil en gratis. En moet ik betalen voor programma’s die op RTL4 zijn als ze er al zijn. En kan ik ze gratis kijken op de ziggo go app...

dukster door Stamgast
  • 46 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 14 Likes

Dect telefoons aansluiten en fax Opgelost

We hebben een ziggo abonnement, alles via één kabel naar het modem, maar nu willen we naast de aangesloten decr telefoons ook een fax aansluiten. Ziggo zegt dat het moet kunnen maar we hebben geen ide...

HP1972 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tijdelijke kleuren tijdens tv-kijken Horizon Mediabox Opgelost

Hallo,Mijn vraag heeft betrekking tot een storing in de kleuren tijdens het kijken van tv via de Horizon box.Sinds enkele dagen heb ik Horizon (kom van UPC af, zonder Horizon) aan mijn televisie geslo...

JJR door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Installatie extra Mediabox XL, afstandbediening koppelt niet Opgelost

Ik ben de extra box aan het installeren. dit gaat goed tot 6b in het boekje. Ik krijg het scherm land selecteren en dan komt het gedonder. Daar kan ik niet met de pijl naar beneden, dus kom ik niet ve...

depluijmkes door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vervanging afstandsbediening Opgelost

Ik heb een horizon pakket, de afstandsbediening doet het echt niet meer. Is deze gratis te vervangen?

Koptelefoon Horizon Opgelost

Kan ik een koptelefoon rechtstreeks op de Horizon aansluiten?

Maandabonnement Opgelost

Wat betekent de melding maandabonnement als ik on demand zoek?

fluiter16 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Pace DCR-7111 instellen op Dolby 5.1 Opgelost

Het viel me laatst op dat bij TV kijken via de Pace DCR-7111 het geluid in stereo is. Dat vind ik zonde, want dan staan er 4 speakers niets te doen...Via het info menu kan ik de soundtrack omzetten va...

Mantlet door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Streamen van TV geluid Opgelost

Hoi is het mogelijk om alleen het geluid van een tv zender te streamen naar je box (bijv. Sonos).

jvanuden door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kastje reageert niet op rode knop... Opgelost

Hallo,Al sinds een tijdje wil ik bepaalde programma's terug kijken. Door drukte mis ik die en kijk deze een paar dagen later terug. Veelal via www.ziggogo.tv maar het komt wel eens voor dat ik deze vi...

Info: Wat moet je weten over smartcards Onopgelost

Hallo Ziggo Community, Smartcards is een groot onderwerp op de Community en hier willen we graag wat meer uitleg over geven. We hebben gemerkt dat het erg onduidelijk is en daarom hebben we wat punten...

Minke Z door Oud Community Moderator
  • 1526 Topics
  • 78 Oplossingen
  • 21 Likes

De Ziggo zender van de maand februari: Eurosport - Home of the Olympics! Onopgelost

Wil je volledig op de hoogte blijven van de Olympische Winterspelen 2018, dan ben je bij Eurosport aan het juiste adres. Laat dit nou net de gratis zender van de maand februari zijn! Eurosport 2 is on...

Marianne Z door Community Developer
  • 1317 Topics
  • 122 Oplossingen
  • 677 Likes

Mediabox XL installeren zonder coax kabel Opgelost

Hallo,Ik heb zojuist al mijn Alles in 1 spullen binnengekregen en wil mijn mediabox XL gaan aansluiten.Nu heb ik wel een Coax aansluiting maar die ligt te ver van de tv zodat ik weer een lelijke kabel...

CI+ module en interactieve tv on demand op lg tv Opgelost

Hallo, Al twee jaar een smart tv LG 55UF950v en een CI+ module van het merk quantis 1.3.Vandaag een medewerker van ziggo gesproken en die wou mij een movie xl pakket verkopen.Toen ik bij hem neerlegde...

macwikki door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Canon mx925 printen via wifi werkt niet meer Opgelost

Allen,ik heb sinds SW update van de connect box op 8-01-2018 problemen om via wifi te printen naar mijn canon mx925.Ik heb geconnect via de WPS knop en printer maakt ook netjes verbinding met de conne...

Gjklasens door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Rode knop voor on demand werkt niet. Opgelost

We hebben een extra tv type Salora 32HSB5002. Postcode gebied 5144. CI+ module 1.3. van QuantisNetflix, Youtube en internet werken. TV heeft IP nummer en is verbonden met internet.Als ik op de rode kn...

ReneQ door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Humax signaal controle reset na upgrade thuisnetwerk Onopgelost

Beste allemaal, Na eerdere blokken en strepen storingen op HD Discovery, Nat Geo en Fox die achteraf gewoon aan een storing bij Ziggo lagen binnen die Ziggo transportstroom en niet aan mijn huisinstal...

Nieuwe tv kopen, refresh rate Opgelost

Misschien niet de beste plaats voor dit topic, maar ik moet het toch ergens kwijt.Mijn analoge tv is al aardig oud. Hoewel deze nog zonder problemen werkt, zal deze vroeger of later toch vervangen moe...

Brax door Raadgever
  • 318 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 14 Likes

Mediabox XL op surround versterker aansluiten Opgelost

beste mensen, ik heb een vraagje over hoe ik t het beste mijn Horizo Box op mijn surround versterker aan kan sluiten:kan op meerdere manieren via digitaal coax of optisch en via hdmi en misschien nog ...

BBV8 door Gedreven Liefhebber
  • 167 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 12 Likes

NL ondertiteling op BBC? - Humax 5200C Opgelost

Hoi wat ik graag wil weten is het mogelijk,met een humax 5200 nederlandse ondertiteling op de BBC zenders in te schakelen?

weanad door Liefhebber
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen