Stembesturing werkt niet meer Opgelost
Ineens werkt de stembesturing op de afstandsbediening van de Mediabox XL niet meer. Niet als ik de naam van een TV-zender inspreek en ook niet als ik de ...
Ineens werkt de stembesturing op de afstandsbediening van de Mediabox XL niet meer. Niet als ik de naam van een TV-zender inspreek en ook niet als ik de ...
Ik lees hier en daar dat Ziggo voornemens is om helemaal over te gaan op IPTV,dus geen coax meer. Ik ben voornemens mijn oude coax kabels te vervangen, m...
Ik heb geen versterker meer dus wilde de volume gewoon weer op de next regelen.heb de next paar keer gereset maar de volume instellingen voor de versterk...
** Moderator: bericht aangevuld ** Een tip: Uitloggen bij Netflix.1. Ga naar het beginscherm van Netflix, links open je het menu. 2. Onderaan selecteer...
Ik heb mijn next aan gesloten op mijn yamaha versterker om het geluid over de boxen te laten gaan. De tv gaat dan ook via de versterker. Nu gaat het beel...
Sta al 45 minuten in de wacht over een vraag betreft radio ontvangst
Hoi , Even een vraag . Ik heb een Sony bravia tv met een hdmi arc aansluiting een jbl soundbar met hdmi arc aansluiting en de ziggo horizon box . Ik heb ...
Goedemorgen, Ik heb gezien dat er meerdere mensen zijn die klagen over het fenomeen dat, tijdens een avondje TV kijken, de TV een of meerdere keren voor ...
Niet zozeer een vraag, maar hieronder een oplossing voor het koppelen van de afstandsbediening van een Sony TV (2021) met de Ziggo Mediabox Next, die ook...
Weet iemand misschien waarom sinds 3 a 4 weken de toernooien van de Amerikaanse Tour niet meer live te volgen zijn op Ziggo Golf? Alleen de Europese Tour...
Sinds kort kan ik het volume van mijn Philips 70pus tv niet meer bedienen met de afstandsbediening van de next box…?het heeft sinds enkele maanden perfec...
Hallo, afgelopen nacht is de stroom van de Next box af geweest en toen ik hem vanmorgen weer aanzette was de 4K resolutie bij insteliingen verdwenen. Gis...
Soms springen de tv LG OLED ( ook de vorige Samsung) en de mediabox spontaan aan. Overdag als er iemand thuis is, is dit niet heel erg, maar s'nachts is ...
Zodra de digitale radio-ontvanger Quantis QE317 weer leverbaar is ga ik hem bestellen. Voor het aansluiten ben ik een splitter nodig. Volgens mij de POA ...
Hallo, Om mijn media box aan te sluiten heb ik een coax kabel nodig bij de modem en bij mijn mediabox als ik het goed heb. Nu gaan wij binnenkort verhuiz...
Weet iemand of programma’s kijken via Viaplay ook interactief is met Replay mogelijkheden? Maw, kan ik bijvoorbeeld de Formule 1 op een later tijdstip va...
Hoi, Ik wil bestanden op mijn Humax 5200C overzetten op een externe harde schijf. Maar zie niet hoe dat werkt. Kan iemand mij helpen door aan te geven we...
Wat zijn nu de FM frequenties om alle beschikbare FM frequenties te kunnen ontvangen, om te beginnen bij radio 5
Ik heb gisteren een Mediabox Next getest om te kijken of het iets voor mij is, op dit moment kijk ik nog TV via de CI module, via de Samsung One Connect ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.