Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Pauzeren niet mogelijk op UPC mediabox Onopgelost

Ik kan dus blijkbaar niet pauzeren op onze 2e mediabox (de UPC variant), terwijl er wel andere mediaboxen bij ziggo zijn die dit wel kunnen. Ik wil ook kunnen pauzeren op onze 2e mediabox. Hoe krijg i...

Vosjaco door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

On demand serie onthouden - verderkijken Opgelost

Als ik op Horizon box serie kijk en ik wil een dag later verder kijken, moet ik de serie weer opnieuw opzoeken in het on demand menu en ook onthouden bij welk deel ik ben. Dat moet toch handiger kunne...

frans2929 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Bekabeling van 2 Humax decoders met analoge TV Opgelost

@Willem-A nog enkele vragen:1e vraag:Is deze bekabeling correct?(Ziggo kabel na 11 december digitaal, fUPC, voor vrije zenders):wandcontactdoos -> coax (?) splitter =>1) -> Humax 5500 -> analoge Panas...

marjetv door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Nieuwe zenders aub vanaf 2019??? Veel zenders stoppen in de Benelux!!! Onopgelost

t.a.v. ZiggoEr gaan veel zenders stoppen met uitzenden in de Benelux vanaf 01-01-2019,primaire tv gaat de komende jaren afnemen. Maar Het extra pakket met dezezenders is dan geen 11,95 euro meer waard...

bendenvug door Gedreven Liefhebber
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 11 Likes

CI+ module terugkijken vanaf het begin. Opgelost

Afgelopen weekend hebben wij een nieuwe tv gekocht bij de mediamarkt.Hier werden wij aangesproken door Ik vermoed een medewerker van de ziggo of wij interesse hadden in een CI+ module.Hier hadden wij ...

pscl door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

TV programma opnemen met harde schijf - Hoe doe ik dit? Onopgelost

Heb een nieuwe Philips 55oled 903 tv met quantis c1 module. Volgens handleiding kan ik met externe schijf opnemen. Echter als ik een programma op die manier opneem kan ik niet naar de andere zenders k...

Ver door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo afstandsbediening koppelen aan tv Philips Opgelost

Goedendag. Ik krijg mijn Ziggo afstandsbediening niet aan mijn Philips tv gekoppeld. Heb meerdere malen de code 2195 gebruikt.

Oscar66 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Is televisie Samsung UE32M4005AKXXC geschikt voor Ziggo via CI+ Opgelost

Mijn schoonmoeder moet over van analoog naar digitaal en het lijkt me handig als ze niet een extra kastje nodig heeft. Haar televisie, vorig jaar gekocht op Amazon.de heeft de mogelijkheid voor kijken...

mrBB door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 3 Likes

Vikings 5a niet beschikbaar op de Mediabox Onopgelost

Goedendag,Ik kan Vikings seizoen 5a niet thuis op mijn box krijgen (gaat maar tot seizoen 4)Op mijn ziggo go app op mijn telefoon staat seizoen 5a wel.Hoe kan dit ??????Mvg Perry

PERRYK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Replay uitzending stopt middenin 2e/3e aflevering Opgelost

Ik kijk vaak programma's terug. Maar na bepaalde tijd stopt het en moet ik weer opnieuw aanklikken en dan begint het programma opnieuw.

maitre60 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

BBC First, geen ontvangst Onopgelost

We hebben Ziggo met TV Standard. We ontvangen niets op kanaal 22. (BBC First).Wat kunnen we hieraan doen?

Bomma door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Alle Films en Series via de Film1 app zijn niet in Dolby beschikbaar Onopgelost

Ik ervaar nu al geruime tijd dat alle films die ik via Film1 ondemand (kanaal 105) afspeel alleen stereo geluid hebben.Als ik via de omweg, menu => onDemand => Aanbieders => Film1 een film start is de...

Waarom heb ik een tv storing? Kabels controleren heeft geen zin! Onopgelost

Waarom heb ik eens in de zoveel tijd last van digitale ruis op mijn tv?! Omdat Ziggo weer aan het emmeren is met de kanalen! Bellen met de helpdesk heeft geen zin, je kabels controleren ook niet. Het ...

Tremonti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sommige On Demand series zijn wazig (Ghosting) - Wie ervaart dat nog meer? Onopgelost

Tijdens het On Demand kijken van sommige programma's is zeer veel zo geheten ghosting (een waas achter alle bewegende voorwerpen) aanwezig. Bijvoorbeeld bij de serie The Thundermans is het zeer goed z...

svvk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wie moet de wandcontactdoos vervangen? Onopgelost

Bij mijn schoonvader is de wandcontactdoos kapot. Het pinnetje van de tv aansluiting is stuk. Wie moet deze vervangen?

Joehoe35 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

activeren Mediabox XL door Ziggo Opgelost

Ik heb afgelopen zaterdag mijn Mediabox XL geïnstalleerd na jaren een HUMAX gebruikt te hebben. Installatie is opzich prima verlopen, kan televisie kijken....Wat nu wel jammer is is dat de Mediabox ma...

Versterker Tratec defect ? lampje brandt niet. Onopgelost

Hallo,Mijn internet en televisie werkt niet naar behoren en heb geconstateerd dat op mijn Tratec kastje het groene lampje niet brand.Hoe dit probleem opgelost te krijgen ?Met groet,Patrick

elmasmini door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Moet ik zowel de Connectbox als Mediabox XL gebruiken na verhuizing? Onopgelost

ik ben verhuizd, ik heb al en Mediabox XL maar ik heb gewoon ook een connectbox gekregen. wat moet ik doen met allebei apparaturen? zal ik de Mediabox Xl niet meer gebruiken of moet ok beide gebruiken...

Philips TV vraagt om pincode na instellen van digitale zenders Opgelost

Ik heb mijn 2e tv omgezet van analoog naar digitaal. Dit n.a.v. het bericht van Ziggo. Op zich is dit gelukt, maar bij een heel veel kanalen wordt nu om een pincode gevraagd. Hoe kan dit en welke pinc...

raarar door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Feyenoord-VVV Fox Eredivisie Onopgelost

Hoi,Ik had een tijd geleden een dagpas voor Fox Eredivisie gekocht. Helaas was dat de dag dat in De Kuip de lichten uitvielen. Zometeen wordt die wedstrijd ingehaald. Is het dan mogelijk om die wedstr...

Maurice79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Film1 en problemen met de activeringscode op de Mediabox XL Onopgelost

Hallo iedereen,Ik heb een vraag/klacht waar ik mij eigenlijk al een tijd aan stoor. Wij kijken doordeweeks regelmatig films en series via Film1 On Demand via de Ziggo Horizonbox, en meerdere keren in ...

Weijenbarg door Gedreven Liefhebber
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 12 Likes

Brommen van de mediabox xl - is dit normaal? Opgelost

Ik weet dat er een ventilator in de mediabox zit en dat deze zacht zoemt om af te koelen maar als ik s'morgens in de kamer komt hoor ik de ventilator nog steeds.Mijn vraag is hoort dit zo dat deze de ...

Swanny 1 door Liefhebber
  • 31 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Instelcode afstandsbediening Samsung SMT G7 401 ? Opgelost

Ter vervanging van mijn oude afstandsbediening heb ik van ziggo een universele 2 in 1 afstandsbediening gekregen.Het instellen van de tv is gelukt maar helaas staat de code (2 cijfers) die ik nodig he...

Geluid mediabox al start pas na enkele minuten Onopgelost

Sinds een maand zijn wij overgestapt op Ziggo. Nu heb ik de mediabox al aangesloten op een onkyo versterker en merk ik dat ik in het begin geen geluid heb. Na enkele minuten(2 - 3) is het geluid er we...

Kinderzenders zeer veel storing Onopgelost

Op de inmiddels beruchte Horizon doos is het vrijwel onmogelijk geworden om de kinderzenders uit het extra pakket te bekijken.Diagnose op dat kanaal geeft een signaalsterkte net in het vakje uitmunten...

JVC TV koppelen aan ziggo afstandsbediening Onopgelost

Ik heb een jvc tv LT 50vu980 en kan hem niet koppelen aan de ziggo afstand bediening heb al paar keer geprobeerd

Replay op history channel geeft horse&country kanaal Opgelost

Wanneer je replay tv wilt via tvgids of via afspelen vanaf het begin dan krijg je H&C kanaal te zien. Al aangegeven bij de helpdesk maar die reageerde met wat ongeloof. Ik denk dat iemand de replaytv ...

Ak75 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen