Radio luisteren zonder de tv aan. Alleen-lezen Onopgelost
Sinds gisteren weer terug bij Ziggo en heb meteen een vraag. Voordat ik een abonnement bij Ziggo nam heb ik telefonisch contact met de klantenservice geh...
Sinds gisteren weer terug bij Ziggo en heb meteen een vraag. Voordat ik een abonnement bij Ziggo nam heb ik telefonisch contact met de klantenservice geh...
Mijn next werkt op zich prima. Alleen op de volgende zenders-ziggo sport-espnUHDgeeft ie een groenig beeld.zijn er meer mensen die dit ook hebben? als zi...
Ik huur net de film Godzilla vs Kong en daar zit de verkeerde ondertiteling bij,( waarschijnlijk de ondertiteling van een promotie film)Alvast bedanktPa,...
Hallo, Het is al een paar keer voorgekomen dat het tv scherm op groen springt. Na aan en uit doen van de Mediabox van Humax, staat er dat de de voeding g...
Goedenavond, sinds een week of 2 hebben wij storing op onze tweede tv (slaapkamer) zodra er op de mediabox (aangesloten op tv in de woonkamer) naar het h...
Beste adviseursOnlangs ben ik in het bezit gesteld van de genoemde Sound bar Ik ben in het bezit van een HDMI kabel alsmede een optische kabel. Mijn wens...
Hallo allemaal, Wij zijn erg benieuwd of ondertussen programma's al opgenomen en/of teruggekeken kunnen worden met een CI+ module? Ik weet dat deze vraag...
Sinds gisteren kan ik maar deels tv gemist kijken. Bij NPO 1, 2 en 3 worden de uitzendingen aangeboden tot ca 12:00 uur, alles wat na deze tijd is uitgez...
Heb een Viaplay abonnement bij Ziggo afgesloten. Kom er nu achter dat deze alleen in een raceweekend actief is. Wil ook graag naar darts kijken en eventu...
volume knop (mediabox next) werkt niet meer op de TV Philips 65OLED934/12
Hallo. Ik heb het volgende probleem: net verhuisd naar een nieuw huis en ik heb problemen op tv met willekeurige vierkante artefacten en korte glitches (...
Net de aanbieding ontvangen om over te stappen naar Next.Nu staan er nog veel opnames op de horizon box en die worden helaas niet overgezet naar de cloud...
Onlangs heb ik op mijn werk de Quantis QE317 geïnstalleerd op het centrale radio/omroepsysteem i.v.m. de overgang naar digitale radio. De oude analoge tu...
Is het mogelijk op een Ci module werkend te krijgen bij een LG M2380DM televisie
Bij het installeren van de mediabox XL krijg ik steeds een foutcode ERR SP 0.1.6. Nu heb ik gelezen dat dit kan komen dat de mediabox nog niet geactiveer...
Had media box. nu ci+ op nieuwe Philips TV 50pus7556, maar zappen TV zenders lukt niet. Indien zenderknop up dan gaat de TV direct naar radiozenders via ...
Hoi ik had op de xl box usb adapter bluetooth gezet voor een koptelefoon werkte prima . Nu heb ik de next box daar is de usb niet actief . Hoe kan ik mij...
Ik heb hier net een korten stroomuitval gehad, nieuwe stop erin en weer stroom.Modem opnieuw opgestart, ook weer wifi en internet.Maar geen beeld meer op...
We kunnen tegenwoordig maar 2 dagen meer terug kijken (vroeger was dit 7 dagen)
heb sinds kort een digitale ontvanger aangesloten.Nu gaat mijn beeld haperen.Digitale ontvanger aangesloten met cox kabel van de tv op de digitale ontvan...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.