Interactieve CI+ installeren Sharp TV Opgelost
Ik kijk al vele jaren digitale TV (Kabel TV) van Ziggo met een (eigen) CI+ module en smartcard van Ziggo naar volle tevredenheid. Vorige maand ben ik ing...
Ik kijk al vele jaren digitale TV (Kabel TV) van Ziggo met een (eigen) CI+ module en smartcard van Ziggo naar volle tevredenheid. Vorige maand ben ik ing...
Bij mijn schoonmoeder werkt de on demand niet (meer) . Zij krijgt de bovengemelde code. Ik heb ook via kanaal 997 een test gedaan. Daar komt geen enkel r...
Mijn mediabox next geeft steeds de melding dat ik mijn tv aan de afstandsbediening kan koppelen. Als ik dat gedaan heb werkt de ab weer prima. Kort daarn...
Vraagje over een reset van de Next. Uiteraard heb ik al topics gevonden die hier over gaan en weet ik nu bijna wat te doen.1 ding kom ik niet uit.Mijn Ne...
Hoe kan ik account verwijderen/ wisselen van Amazon Prime app in Next mediabox?
Ik begrijp dat meer mensen met een Mediabox Next ‘last’ hebben van reminders die niet doorschakelen naar de gevraagde zender. Je krijgt alleen een meldin...
ViaPlay komt nu ook met zijn eigen abonnement aanbieding, dus buiten Ziggo en KPN om.Kan je met de inloggegevens van dit abonnement ook inloggen op de Vi...
Kun je Viaplay als gratis extra pakket kiezen wanneer je vodafone en ziggo combineert?
Welke audioset (evt homecinema-set) adviseren jullie om via de coax aansluiting direct naar digitale radio van ZIGGO te luisteren?
Wij hebben een upgrade gedaan van 1 box ( horizon ) naar 2 boxen ( next )Vandaag mijn 2 mediaboxen next gekregen.De oude horizon losgekoppeld en de next ...
Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten! Goedemorgen, er staat bij ons in de straat een ziggo straatkast die aangereden ...
Ik heb een mediabox next en neem programma's op van o.a. TV5 een Franstalige zender die veel programma's ondertiteld. De laatste paar keer wordt de onder...
Omschakeling analoge naar digitale radio. Ik luister via de samsung C 7140 en home theaterset met tulpstekkers verbonden. Volgens ziggo handleiding kun j...
Bij wie is het bekend dat er vanaf half januari 2022 geen radiosignaal via de centrale antenne nog bestaat. Ontvangst van de radio is mogelijk met een ni...
Vrijwel elke keer als ik de Mediabox Next opstart krijg ik een paars beeld met strepen. Vaak helpt het om de mediabox aan en uit te zetten maar soms moet...
Hoe kan ik op mijn lg tv hbbtv uitschakelen?
Het geluid op Eurosport loopt niet synchroon met het beeld, er zit een tijdsvertraging op.Wie kan dat verhelpen?
Ik heb nu de combinatie next-HDMI-sounbar-HDMI ARC-TV. (Omdat ik geen tv wil aanzetten bij het radio luisteren, en dat wil ik graag zo houden.)Nu wil ik ...
hallo ik heb Internet Complete en TV Complete maar ik heb de zender kanaal 204 en meer niet terwijl mijn familie precies de zelfde abonament hebben maar ...
Besten, Mede dankzij jullie hulp heb ik mijn tante kunnen helpen met het luisteren van radio via haar oude stereo installatie nadat analoge radio uit de ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.