Software versies Next Opgelost
Even wat korte vragen over software updates voor de Next: 1) Hoe weet ik wat de laatste versie is? Ik heb nu 4.37. Er zijn wel wat draadjes over te vinde...
Even wat korte vragen over software updates voor de Next: 1) Hoe weet ik wat de laatste versie is? Ik heb nu 4.37. Er zijn wel wat draadjes over te vinde...
Sinds aantal dagen continue problemen met verbinding, zowel voor TV als internet als telefonie. TV geeft veel "ruis", internet "hangt" frequent kort of l...
Heb abonnement TV Standard en Movies and Series. Bij de zenders NPO 1 extra en NPO 2 extra krijg ik de melding: 'niet op geabonneerd'. Hoe krijg ik die z...
Omdat de Viaplay app alleen op de Mediabox Next komt, zou ik graag deze box hebben, alleen heb ik nu Mediabox Xl en niet het juist abonnement, zou ik dan...
Namaste. Ik heb een Philips TV die DVB-C compatibel is (50PUS8505) en waarin ik werk met een CI+module. Nou zit ik te denken om een Quantis QE 317 DVB-C ...
Goede middag, Mogelijk dat iemand mij hier kan helpen. Ik heb een afstandsbediening (voice) die niet werkt in de tv app (samsung) van YouTube, zou dit we...
Sinds de update van afgelopen nacht 09-02-2022 (dat is de 4.37 neem ik aan) is de koppeling van de Next met mijn Marantz 7.1 versterker verbroken. Ook ni...
Sinds vandaag redelijk blije eigenaar van de Next. 1 groot nadeel: ik had een ouderwetse tuner, en dagelijks luister ik naar Studio Brussel. Vanwege geen...
Ik heb de nieuwe Mediabox ontvangen, heb nu al verschillende keren meegemaakt dat Netflix niet opstart. Ik moet de Mediabox dan uitschakelen met de knop ...
Beste Ziggo, Ik ben nieuwe klant en ik ben best wel technische maar naar alles nog eens goed gecontroleerd te hebben, heb ik geen beeld en ook geen inter...
Vandaag hield dus mijn radioverbinding er mee op (analoog naar digitaal}Na wat gezoek op de site kwam ik er achter dat je ook een verbinding kunt makken ...
Hallo, Ik heb Ziggo Mediabox Next in combinatie met CineMate 130 en TV LG. Ik heb Aansluiting van Mediabox aangesloten op CineMate en daarna op LG TV aan...
Buffering net aan het eind van een serie of film.Als je zit te kijken en de clou komt dan mis je net een paar seconden.Hoe is dat op te lossen of moet ik...
Ik kan mijn LG afstandsbediening opeens niet meer gebruiken voor mijn mediabox. Nu moet ik 2 ab's gebruiken om van kanaal te wisselen en het volume te re...
Beste leden, Enkele uren na het luisteren van de digitale radio schakelt de radio vanzelf uit. Er zijn volgens mij 3 instellingen die je op aan of uit ka...
Hebben een goede oranje smartcard voorheen gebruikt in cisco kast. Deze is kapot nu nieuwe c-1 module nodig waar de smartcard in kan. Deze is volgens uw ...
Net een Media box Next aangeschaft, maar nu gaat de TV uit zichzelf uit. Geeft wel aan...na 60 seconden sluit de tv?????
Ik heb sinds kort de Humax Next naast een Arris Next, en wat mij opviel is dat ik met geen mogelijkheid mijn oudere ( 6 jaar) Philips lcd tv en net nieuw...
Krijg ik vandaag een aanbod voor Movies & Series XL van ziggo. Totaal geen behoefte aan, ik wil gewoon F1 kunnen kijken als onderdeel van het pakket. Nie...
Hoeveel dezelfde streams kun je tegelijkertijd open hebben bij Viaplay via Ziggo? Ik lees dat tot 5 apparaten te gebruiken zijn en dat je bij Ziggo twee ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.