Kan tv en soundbar niet koppelen Opgelost
Goede middag, probeer een soundbar (samsung hw-q800t) en tv ( samsung ue55ku) te koppelen. Wat ik ook doe niks werkt, jullie stappenplan uitgevoerd.Wat d...
Goede middag, probeer een soundbar (samsung hw-q800t) en tv ( samsung ue55ku) te koppelen. Wat ik ook doe niks werkt, jullie stappenplan uitgevoerd.Wat d...
Kan op laptop geen tv meer kijken, alle kanalen wel (in beeld) te zien, na kanaalkeuze wordt beeld zwart, alleen start- en pauzeknop te zien. Op iPad ZIG...
Kijk alleen via tablet, TV & Replay, maar nu krijg ik bij diverse series die ik eerder wel kon zien alleen het icoon 'delen' te zien. Waarom is dat en zi...
Onze CI+ kaart heeft nooit echt geleverd wat de verkooptekst beloofde, maar sinds de SD/HD-switch hebben we nu helemaal geen NPO1,2,3 meer. Toch staat ov...
ESPN heden middag ( 5/2/22 ) aangevraagd om ong 14:30 uur ( medewerker wist een mooie aanbieding, 12 mnd gratis , 4 kanalen) ESP zou spoedig te zien zijn...
Ik heb een nieuwe tv ( JVC LT28FD100n ), maar het lukt niet om de afstandsbediening te koppelen.Met de Ziggo afstandsbediening kan ik alle optis gebruike...
@Ziggo tot wanneer is analoge radio te beluisteren in drachten? is er Een datum
Iedere keer krijg ik een melding dat de box binnen 1minuut uit gaat. Dit heb nooit gehad. Hoe is dit te verhelpen
Ik heb alleen een coax aansluiting op mijn tuner. Hoe kan ik radio blijven luisteren?Alvast bedankt!
Ik heb in mijn profiel favorieten geselecteerd vlgs de handleiding. Echter elke keer als de tv en mediabox next uitgezet (standby) worden en weer aangeze...
Als ik met de tulppluggen, van uit de digitale radio-ontvanger, de de tulp ingang van de cd speler op de ontvanger/versterker gebruik , en op de afstands...
Sinds de verhuizing van Politiek 24 naar 83 kan ik vanaf 18.45 geen live debatten meer volgen. Ben echt nog nooit boos geweest maar nu wel. Kijk altijd d...
Hallo, Ik heb nu een internet basis en een TV standaard abonnement met een Humax 5050c met smartcard.Ik woon in Oss, oud Ziggo gebied. Ik wil mijn intern...
Hoi allemaal, ik lees dat voor "alle" Ziggo-klanten de Formule-1 races lineair via kanaal 200 doorgegeven gaan worden (natuurlijk mits je een Viaplay abo...
Hi Ziggo community, Wij hebben thuis een paar veranderingen qua kamerindelingen gedaan, waardoor onze TV ook is komen te verplaatsen. Vroeger hadden we o...
Ik heb sinds een paar maanden een next, en krijg iedere keer hetzelfde probleem. Om de paar weken, zet ik hem aan en vervolgens krijg ik het bekende witt...
vandaag las ik het nieuws dat ziggo een F1 kanaal (200) gaat uitzenden, nou zijn wij als ziggo altijd 4K gewend. Wordt dit kanaal ook in 4K uitgezonden? ...
Hallo, Ik heb Ziggo Mediabox Next in combinatie met CineMate 130 en TV LG. Ik heb Aansluiting van Mediabox aangesloten op CineMate en daarna op LG TV aan...
Even wat korte vragen over software updates voor de Next: 1) Hoe weet ik wat de laatste versie is? Ik heb nu 4.37. Er zijn wel wat draadjes over te vinde...
Sinds aantal dagen continue problemen met verbinding, zowel voor TV als internet als telefonie. TV geeft veel "ruis", internet "hangt" frequent kort of l...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.