Samsung smart tv apps - afstandsbediening Next Opgelost
het lukt me niet om de apps van mijn samsung smart tv oa netflix en npo start te bedienen met de afstandbediening van de mediabox next iemand tips ?
het lukt me niet om de apps van mijn samsung smart tv oa netflix en npo start te bedienen met de afstandbediening van de mediabox next iemand tips ?
Hoi. Sinds afgelopen week werkt de Veronica zender slecht bij ons. Het beeld en geluid is blokkerig (foto beneden) en hapert enorm. Als ik op de televisi...
Hallo, ik ben op zoek naar info/ de mogelijkheid om tv te kunnen kijken zonder dat er een internetaansluiting aanwezig is. Het is voor op een volkstuintj...
Jeetje, wat een verschrikkelijk gedoe met Viaplay! Ik zit al twee dagen non-stop online in Mijn Ziggo om Viaplay aan te vragen, maar krijg alleen maar de...
Ik heb al eerder een account aangemaakt bij Viaplay. Toen had ik nog geen Ziggo, omdat ik midden in een verhuizing tussen twee woningen zat. Nu ben ik ve...
Ik heb sinds kort de NAD C700 versterker. Ik wil die graag koppelen aan de tv voor een betere geluidsweergave. Dat is nog niet gelukt. Ik weet hoe ik nor...
Wie is er bekend met een LG OLED65B16LA 4 K aangesloten op een Next box die bij een "koude start" knippert tussen zwart / beeld / zwart enz. voor een per...
Mijn zoon stelt voor om samen met ons een abonnement op Viaplay te nemen en hierbij de kosten te delen. We zitten hebben beiden in abonnement (Tv + Inter...
Heb gisteren contact gehad met de service desk van Ziggo, probleem is dat bij programma's van de VRT (één) bij een nederlands gesproken programma (b.v. t...
Mijn Installatie is Mediabox Next (met meest recente s/w), via HDMI naar Samsung TV UE65F9000SL. Dit is een oudere UHD-TV met nog steeds de originele Evo...
Gisteren viaplay geactiveerd op de telegoon...werkt!!De app op de tv geactiveerd...werkt(e)Vanmorgen deed de app op de tv het niet meer...zwart scherm!!....
hallo een vraag, kan ik 2 anologe fm tuners op de Quantis qe317 digitale tuner aansluiten, of eventueel doorlussen ? of heb ik 2 aparte nodig ?
Hallo, als ik nu de tv aan zet, dan gaat de tv, de next box en de Blue ray speler aan, maar de laatst genoemde moet alleen aal als ik dat wil en niet ied...
ik heb een vraag ?eerst werkte het wel om de tv lg42ub820v uit te zetten met een knop (rechts) mediabox next ik had een 2e afstandsbediening gekoppeld en...
Hi! Ik heb sinds kort een Hue syncbox, aansluiten, connecten met wifi en updaten etc was simpel. Maar, af en toe valt het beeld weg en zie ik dat mijn tv...
Ten eerste, ik ben doof. En de ondertiteling is voor mij belangrijk. Sinds 3 dagen terug stapte ik van Humax 5300c naar Next.En ik stel in de instellinge...
Hallo dit heb ik al eens eerder gemeld maar ik zet mijn media next box altijd op 4k weergaven dit doe ik op allebei de next boxen , ik heb ook 2 televisi...
Beste communityleden, Mijn schoonouders zijn klant bij Ziggo, ikzelf niet. Zij ondervonden problemen die de Ziggo klantenservice niet kon oplossen. Het g...
Sinds enkele dagen (mogelijk sinds de storm van 19 februari) verschijnt regelmatig een popup in beeld bij het tv kijken met de mededeling dat de zender p...
Hallo ik krijg binnenkort een Ziggo internet aansluiting middels de kabel. De hoofdaansluiting in mijn meterkast wordt niet weergeven bij de installatie ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.