Juiste UHD-instellingen? Onopgelost
Wat zijn de instellingen voor een goede UHD uitzending. heb een LG UHD tv en ziggo media next box. de uitzendingen op 14 zijn niet om aan te zien
Wat zijn de instellingen voor een goede UHD uitzending. heb een LG UHD tv en ziggo media next box. de uitzendingen op 14 zijn niet om aan te zien
Radiosignaal komt digitaal binnen maar kastje geeft alleen analoog door. Het kastje is jaar of 5 geleden door ziggo monteur veranderd omdat digitaal tv s...
Ziggo radio tuner Quantis qe317 verliest soms meerdere keren per dag het radio signaal, krijg het weer terug door op de afstandsbediening de aan/uit knop...
Beste, Ik stel deze vraag voor mijn tante. Ik heb voor haar laatst de overstap van analoge naar digitale TV geregeld, door middel van een media box te in...
Sinds vandaag schakelt de mediabox elke 10 minuten vanzelf uit met de melding dat de box te heet word....De box voelt inderdaad bloedheet aan.De box staa...
Goede middag, probeer een soundbar (samsung hw-q800t) en tv ( samsung ue55ku) te koppelen. Wat ik ook doe niks werkt, jullie stappenplan uitgevoerd.Wat d...
Kan op laptop geen tv meer kijken, alle kanalen wel (in beeld) te zien, na kanaalkeuze wordt beeld zwart, alleen start- en pauzeknop te zien. Op iPad ZIG...
Kijk alleen via tablet, TV & Replay, maar nu krijg ik bij diverse series die ik eerder wel kon zien alleen het icoon 'delen' te zien. Waarom is dat en zi...
Onze CI+ kaart heeft nooit echt geleverd wat de verkooptekst beloofde, maar sinds de SD/HD-switch hebben we nu helemaal geen NPO1,2,3 meer. Toch staat ov...
ESPN heden middag ( 5/2/22 ) aangevraagd om ong 14:30 uur ( medewerker wist een mooie aanbieding, 12 mnd gratis , 4 kanalen) ESP zou spoedig te zien zijn...
Ik heb een nieuwe tv ( JVC LT28FD100n ), maar het lukt niet om de afstandsbediening te koppelen.Met de Ziggo afstandsbediening kan ik alle optis gebruike...
@Ziggo tot wanneer is analoge radio te beluisteren in drachten? is er Een datum
Iedere keer krijg ik een melding dat de box binnen 1minuut uit gaat. Dit heb nooit gehad. Hoe is dit te verhelpen
Ik heb alleen een coax aansluiting op mijn tuner. Hoe kan ik radio blijven luisteren?Alvast bedankt!
Ik heb in mijn profiel favorieten geselecteerd vlgs de handleiding. Echter elke keer als de tv en mediabox next uitgezet (standby) worden en weer aangeze...
Als ik met de tulppluggen, van uit de digitale radio-ontvanger, de de tulp ingang van de cd speler op de ontvanger/versterker gebruik , en op de afstands...
Sinds de verhuizing van Politiek 24 naar 83 kan ik vanaf 18.45 geen live debatten meer volgen. Ben echt nog nooit boos geweest maar nu wel. Kijk altijd d...
Hallo, Ik heb nu een internet basis en een TV standaard abonnement met een Humax 5050c met smartcard.Ik woon in Oss, oud Ziggo gebied. Ik wil mijn intern...
Hoi allemaal, ik lees dat voor "alle" Ziggo-klanten de Formule-1 races lineair via kanaal 200 doorgegeven gaan worden (natuurlijk mits je een Viaplay abo...
Hi Ziggo community, Wij hebben thuis een paar veranderingen qua kamerindelingen gedaan, waardoor onze TV ook is komen te verplaatsen. Vroeger hadden we o...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.