Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 11KOplossingen
  • 15.8KDiscussies
  • 166KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 72 Likes

Coax kabel Opgelost

Goedenavond. Ik heb het volgende probleem 3 maanden geleden ben ik op mijn nieuw adres komen wonen echter diende zich het eerste probleem op ik kon mijn ziggo abonnement niet meenemen omdat ik geen co...

CasperP door Raadgever
  • 12 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Foutcode CS 2004 Alleen-lezen Opgelost

Heb op alle zenders deze foutcode. heb al kabels veranderd en alles gereset en ook via Mijn Ziggo de zenders opgehaald en toch blijf ik op alle zenders de foutcode houden.Wat kan ik verder nog doen om...

fell door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kom ik bij bewaarde programma's? Opgelost

Avond, Sinds enige dagen klant bij Ziggo en ik heb meerdere programma's opgenomen. Als ik naar 'Bewaard' ga dan zie ik er maar 4 in beeld en nergens een mogelijkheid om naar meer programma's te scroll...

MarLoo door Stamgast
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Favorieten opslaan Onopgelost

Nadat ik de update heb gedaan van de Horizon box XL krijg ik bij het zappen onder mijn eigen profiel (zelf aangemaakt met favorieten zenders) niet alleen mijn zenders te zien maar ook anderen. Daarbij...

dkruit door Stamgast
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Cs1004 Onopgelost

Nieuwe media box xl.Foutcode op mediabox: sp 0.1.6Foutcode op tv: cs1004Mijn broertje heeft zelfde foutcode gehad. Hier is een monteur toen voor op locatie geweest en die heeft lopen mopperen dat dit ...

Tennis kijken bij Ziggo is een ramp. Onopgelost

Aangezien ik niet kan reageren op mijn vorige topic - misschien mijn onkunde - dus maar een nieuwe reactie. Los van het feit dat mijn eerdere probleem nog steeds niet is opgelost is er ook nog een and...

Atp tennis Alleen-lezen Opgelost

Geweldig en superleuk dat Ziggo de rechten heeft voor de ATP masters 1000 toernooien, maar waarom zit ik naar herhalingen te kijken terwijl er live tennis bezig is? Vreemd....

lg oled geen teletext met module Alleen-lezen Opgelost

Volgend probleem. Bij een klant van on staat een nieuwe LG oled 55cxla. Probleem is dat teletekst het alleen doet als men de module verwijdert. tot nu gedaan: Nieuwe software, opnieuw geïnstalleerd, m...

Teun door Expert
  • 4042 Topics
  • 174 Oplossingen
  • 708 Likes

Geen ontvangst TV zenders 120 en 122 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik ben al maanden met Ziggo bezig om bij mijn schoonmoeder, wonende vanaf november 2020 in het verzorgingstehuis Rumah Kita te Wageningen, haar lievelingszenders crime 120 en 122 van het ...

RvE1 door Raadgever
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Oplossing voor missende COAX Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumleden, recentelijk zijn wij overgestapt van KPN naar Ziggo. Bij KPN is al >8 jaar geen COAX aansluiting meer nodig, deze hebben wij dus bij een verbouwing niet meer gelegd, aannemende dat d...

Extreem lage resolutie terugkijken en opgenomen programma’s Onopgelost

Hallo, Ik heb een Horizon Media Box, en de software is geüpdatet tot de laatste software update. Sinds de update, als ik gewoon TV of Live TV kijken is er niets aan de hand met de resolutie, maw: TV k...

Moriarty door Raadgever
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Update Horizonbox 2021 Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Er staat een Ziggo update aan te komen mbt de Horizonbox.Enkele dagen terug kreeg ik de melding dat de update er aan zit te komen. Ik heb aangegeven dat ik over 4 weken weer bericht zou ...

Maux316 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android tv app Opgelost

Als ik de Android tv app gebruik op mijn Philips tv duurt het best wel lang eer het beeld verschijnt

Wim312 door Raadgever
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Afstandsbediening mediabox xl nieuw Opgelost

Kunnen er 2 tegelijk worden gebruikt?Als je de nieuwe koppelt dan werken de oude niet meer. Dus is 2 nieuwe mogelijk?

robeshuis door Stamgast
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

analoog naar digitaal Onopgelost

Beste mede ziggo gebruikers Ik kijk vaak tv en dan luister mijn vrouw radio ,dit gebeurt ook andersomhoe kan je en tv kijken en radio luisteren als analoog naar digitaal gaat.krijg je dan een kastje e...

Marcelvg door Stamgast
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

ESPN opzeggen Opgelost

Ik heb een paar weken geleden mijn abonnement op EPSN opgezegd. Daar heb ik nooit een bevestiging van gekregen. Op MijnZiggo zie ik ook nergens dat ik dit heb opgezegd. Hoe kom ik erachter of de wijzi...

BasRoz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen