Koppeling MediaNext op afstandsbediening Opgelost
Hallo, Ik poog om de installatie van de Mediabox Next te voltooien. Dat gaat goed tot de stap van de koppeling met de afstandsbediening. Manueel reageert...
Hallo, Ik poog om de installatie van de Mediabox Next te voltooien. Dat gaat goed tot de stap van de koppeling met de afstandsbediening. Manueel reageert...
Goedenavond, Wij hebben een surround systeem van Samsung. De surround incl 2 extraBoxen heb ik via WiFi gekoppeld aan Multiroom. Alleen dit alles koppelt...
Hier sinds laatste update van de nextbox loopt hét kijken van opnames vast met name als je bv reclames wil skippen soms staat er in de bovenhoek rechts e...
werkt alleen op 1 2 en 3 vanaf 4 niets
Ik heb een vraag, ik heb een samsung 4 k TV gecombineerd met een next box en internet max via gigaconnectbox.als ik naar bv kanaal 205 (love Nature 4k) w...
Beste,Ik heb een soundbar bomaker odine 1 en wil deze graag koppelen aan mijn afstandbediening van de mediabox next zodat ik alles met 1 afstandbediening...
Ik maak al enige jaren gebruik van de CI+ module. Ik kijk voornamelijk TV in realtime en dat werkt. Maar ik wil nu ook gaan terugkijken en dat werkt niet...
5500c spdif uitgang anders als quantis (5500 lager,met vol max)
In de installatiefolder van de mediabox next staat niets over een directe verbinding van de tv met het modem voor de eventuele updates voor deze tv. Volg...
Wie is tevreden met het beeld en geluid op het 4k kanaal 999.
De laatste tijd steeds weer geen of constant wegvallende ondertiteling. Nu bijv. naar Cities of the Underworld op History aan het kijken. Opgenomen donde...
Vandaag, na de update van de Mediabox Next naar versie 4.37, doet het geluid het ineens niet meer. De mediabox is via een ARC kabel verrbonden met mijn H...
Ik heb een 500 internetverbinding.Recent kunnen we geen Tv meer terugkijken in de avond van 20:30 tot 22:00.De Tv geeft aan te weinig internet bandbreedt...
ik krijg de hele tijd dit in beeld, en de afstandsbediening is al gekoppeld. Het komt om de 5 sec in beeld iedere keer. Kan iemand mij misschien helpen ...
Sinds kort start opgenomen programma te laat. Ik kan wel terugspoelen maar heb dit nooit gehad. Vroeger kon je instellen dat het eerder moest gaan opneme...
Hallo, Op één kamer is er geen COAX-aansluiting waardoor er niet d.m.v. COAX verbinding kan worden gemaakt voor een televisie aansluiting.Wel is er een i...
Een vraag. Ik heb al 26 het simpelste zenderpakket van Ziggo. Volgens mij KabelTV van € 20,95 en dat bevalt mij prima. We kijken amper tv en nemen niets ...
Zender 205 gaat 4K test doen. Daaruit volgt weer foutcode CS2008. Traag internet. Terwijl alles in huis goed draait, snel internet zowel draadloos als be...
Hallo, allemaal sinds kort heb ik geen Engels gesproken taal meer op Eurosport 1.Ondanks dat de audio keuze is ingesteld op Engels is de gesproken taal N...
Sinds 2 dagen schakelt mijn Mediabox zichzelf regelmatig al binnen 15 min. uit tgv oververhitting. Box staat vrij en wordt regelmatig afgestoft. Ik kan h...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.