Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.5KOplossingen
  • 46.1KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Koppeling Bose 1 2 3 aan afstandbediening Mediabox Next Onopgelost

De Mediabox Next is gekoppeld aan de Bose 1 2 3 Soundsysteem, dit is manueel uitgevoerd.Via de bijbehorende Mediabox Next afstandbediening werkt de geluidweergave van de Bose prima, echter........werk...

Molleboon door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Next Radiozenders springen spontaan naar TV geluid Opgelost

Zijn er meer mensen die er last van hebben dat Next spontaan van radiozenders afspringen op het geluid van een tv-kanaal?

Dealf door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Next geluid via Heos Soundbar Opgelost

Sinds een paar dagen de Next box. Geluid gaat via mijn Heos soundbar.NU valt zeer regelmatig het geluid weg en zie ik de melding op het scherm staan " TV speaker actief door communicatiefout audiosyst...

Gijs Rene door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Zender toevoegen aan de Favorietenlijst Mediabox Next Opgelost

Wanneer dit topic al eens is behandeld kan ik het nergens vinden. Ik wilde een zender toevoegen aan de favorietenlijst, maar zag alleen de optie 'verwijderen'. Ik heb de hele lijst dus maar vervangen ...

Methusalina door Gedreven Meedenker
  • 31 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Updates voor de Mediabox Next Opgelost

Op het wereld wijde web werk ik met verschillende programma's, of ik heb ze gedownload en gebruik ze lokaal.Vaak gaan de lokale programma's bij het starten even het internet op en kijken of er patches...

Theo door Stamgast
  • 41 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Extra uitzending opnemen / staat niet in EPG Opgelost

Er volgt vanavond een ingelaste uitzending op RTL4 van John van de Heuvel over de moordzaak in Kenya. Ik volg dit met belangstelling. Hoe kan ik het met mijn Next (of Ziggo-Go) opnemen, het staat name...

Ouderlijk toezicht op de Mediabox Next Onopgelost

Van een medewerker heb ik begrepen dat het ouderlijk toezicht door Ziggo wordt beheerd. De mediabox heeft een menu waarin je dit zelf kan instellen maar dat heeft geen zin; er is bepaald dat de 18+ gr...

KZijlvaart door Gedreven Liefhebber
  • 62 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Problemen met het installeren van een nieuwe CI+ module Opgelost

Hallo, ik heb laatst het ziggo installatie pakket geinstalleerd (tv + internet). Internet ging prima (dacht ik), later ging het (in werking/ AAN) lampje knipperen en heb ik het opnieuw geïnstalleerd (...

xiolat door Meedenker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Videoland op de Next Opgelost

Ik heb vandaag de mediabox next geïnstalleerd maar kan niet inloggen op videoland daar zij op de next een eigen toetsenbord hebben waar sommige tekens die in mijn ww zitten, niet opstaan.Wat moet ik n...

TheavV door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Gratis Exta zenderpakket activeren Opgelost

Ik heb een Vodafone mobiel en krijg daarvoor een extra pakket (movies en series L) ik kan nergens een link vinden om dit toe te voegen. Iemand een idee?

Rishisj door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Hoe werkt de afstandsbediening bij teletekst mediabox Next Opgelost

Hoe gebruik ik de afstandsbediening als ik teletekst heb.ik weet niet hoe bij een onderwerp te komen. ik kan er niet naar toe scrollen.en er zitten ook geen kleurtjes meer bij.ook het genoemde klepje ...

Radio Decibel weer analoog bij Ziggo Opgelost

De doorgifte van Radio Decibel in het analoge FM-radiopakket van Ziggo is per 1 januari 2018 beëindigd. De zender wilde zelf alleen nog maar in het digitale radiopakket worden doorgegeven. Sinds die t...

Zelf mediaplayer app op Mediabox Next installeren Opgelost

Is het mogelijk om een Mediaplayer app op de Next te installeren? Het liefst de Plex player want ik heb een Plex mediaserver in mijn netwerk. Maar de VLC player zou ook moeten werken.

Kees-Duif door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

XITE app vernieuwd Mediabox XL/Next Onopgelost

De XITE app op de Mediabox Next en Mediabox XL wordt binnenkort vernieuwd. Dat heeft XITE zojuist bekend gemaakt. De update is binnenkort beschikbaar volgens XITE.Wat is er allemaal verbeterd? (bron: ...

Kaylan door Stamgast
  • 89 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 33 Likes

Welke splitter? - Next en extra tv boven Onopgelost

Ik heb nu de next met bijbehorende connect box.Ook heb ik een 2weg splitter om beide apparaten aan te sluiten.Nu Had ik voorheen ook een 2weg splitter voor me 2e tv boven. Met me horizon box.Echter nu...

Swoopp door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waar vind ik een radiozenderoverzicht van de Nextbox op papier? Onopgelost

Na het inspreken van "Radio" met de ingedrukte mic toets kom je in het radio menu. Waar kan ik een overzicht vinden op papier/scherm. Via de klantenservice al gevraagd, maar daar heerst "radiostilte"....

GBruin door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
Leden met de meeste oplossingen