Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 23.4KOplossingen
  • 45.9KDiscussies
  • 153KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Radio luisteren via chromecast en adapter hdmi2RCA Sticky Opgelost

Ik heb een vraag of anderen dit al geprobeerd hebben.Mijn oude receiver heeft geen DAB+Nu wil ik op de receiver een chromecast aansluiten, zodat ik hiermee naar de radio kan luisteren.Echter heeft de ...

depronk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Favoriete zenders onder OK-knop Opgelost

Hoihoi, ik heb vandaag de nieuwe box ontvangen. Vooralsnog geen tekortkomingen maar ik zou heeeel graag onder de ok-knop de functie 'ga naar favoriete zenders' terugzien zoals op de horizonbox.

Digitaal opnemen met digitale recorder Opgelost

Voorheen kon ik met mijn digitale recorder alle programma's en/of series opnemen via analoge tv. Ik moest dan schakelen van HDMI2 naar AV1. Nu analoge tv is verdwenen kan dat niet meer. Ik kan nog wel...

Geen RTL en SBS Opgelost

Zo van het een op het ander geen RTl of SBS en ander zenders!De andere zenders werken wel. Wie weet raad?

Kan niet opnemen met de Humax 5500? Opgelost

Ik kon voorheen programma’s opnemen, ik heb inmiddels een ander kastje gekregen waarom is me niet helemaal duidelijk. Maar het kastje kan niet opnemen??

Saiko56 door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Foutcode 8099 Extra Mediabox XL Opgelost

Ik krijg zeer vaak onregelmatig foutcode 8099 op de extra mediabox xl. Heb alles al gereset, heeft niet geholpen. Verbonden via wifi. Die oplossing is aangedragen door monteur ziggo nadat bleek dat co...

FritsdeR door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

HD recorder Panasonic Opgelost

Doordat Ziggo in mijn regio van analoog is overgestapt naar digitaal heb ik een smart TV van Panasonic aangeschaft én een HD recorder Panasonic (type DMR-UBC90, bevat DVB-C). TV aansluiten wees voor z...

TLC door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Digitaal kijken in slaapkamer en kantoortje: hoe? Opgelost

Wij hebben in woonkamer wel digitaal en kanaal 14 , maar elders in huis zoals kantoortje en slaapkamer niet. Wat moet ik doen ??

ditters door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dolby digital output vertraagd geluid. Opgelost

Beste mensen. Zodra ik dolby digital output op mijn mediabox xl gaat het geluid met vertraging door. De vertragingen wordt steeds erger tot ik zap. Dan is die redelijk in sync tot hij weer steeds meer...

Madmaus door Gedreven Liefhebber
  • 33 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Terugkijken werkt niet via de NPO app Opgelost

Met TV Standaard wil ik terugkijken.Via HomeNet TV openenSmart TVNaar NPOFoutmeelding:NPO app niet meer beschikbaarwel in combinatie met Chromecast of Aplle TV.Ook bekijken via npostart.nl of via de N...

BumbleBee door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo zenderwijzigingen per 1 april 2019 Onopgelost

Disney Junior stopt in Nederland Disney heeft ervoor gekozen per 1 april te stoppen met Disney Junior in Nederland, bij ons te zien op kanaal 302. Een deel van de programmering van Disney Junior blijf...

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 317 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 112 Likes

energie besparings stand modem ? Opgelost

Ik heb een kabel modem, merk Technicolor, model TC7200UDeze verbruikt constant zo'n 7,5 Watt, dat is omgerekend zo'n 65 kWh per jaar.Zit er op deze modem een energiespaarstand, zodat het stroomverbrui...

mgroen door Liefhebber
  • 36 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Extra mediabox continu 2 rode lampjes Opgelost

Sinds een paar weken heb ik problemen met de 2e tv box die ik in se slaapkamer hebt staan. Er branden continu 2 rode lampjes en apparaat reageert nergens op. Heb dit tot nu toe altijd kunnen oplossen ...

Cisco 8685 - gaat na inschakelen direct weer uit (LOAD) Opgelost

Sinds kort het volgende probleem: Als ik met de afstandsbediening de Cisco 8685 - UPC Digitale TV aanzet, verschijnt er in het dispay >>> Load en is de led groen. Maar snel daarna gaat de led weer op ...

Meijers door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

E52 - signaal zoeken Onopgelost

Hoi. Ik heb op de slaapkamer een TV hangen met een Philips decoder. TV is maanden niet aangeweest, maar we hebben nu de slaapkamer verbouwd en ik wil de TV weer ophangen en gaan gebruiken. Als ik de T...

Namoh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ziggo tv portal werkt niet met sony smart tv Opgelost

Gebruikte apparatuuraangesloten op kabel van ziggovia HUMAX 5300C via HDMI naar sony KD-43xf8505wifi komt van ziggo modemDe wifi werkt goed op de sony TV NETFLIX, YOUTUBE etc.en via de HUMAX ook alle ...

Slecht signaal Ned 1-3 etc sinds 20 uur vanavond Opgelost

Sinds 20 uur vanavond is het signaal voor bv Ned 1-3, Veronica etc zeer slecht. Sterkte daalt onder 45% beeld blokt. Splitter er al tussenuit, geen resultaat. Beeld werd tijdens programma ineens slech...

Yasmir door Gedreven Meedenker
  • 37 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Bediening mediabox XL achter kastdeurtjes Opgelost

Is er een ontvangertje die je mediabox in een gesloten kast kan aansturen via je afstandsbediening?

Benhei door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Maximum download Limit? Opgelost

Hello,I have the Ziggo 400Mbps internet plan.I wanted to know if there were any limits on how much I can download in a month.Need to transfer company video files for editing to my local hard drive.

ZgMonster door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

live tv chromecast stop Opgelost

Goedendag,Sinds kort heb ik een chromecast. Fijn apparaat en werkt goed. Echter sinds een paar dagen als ik live tv kijk valt het casten tijdens een programma wissel uit een krijg ik zwart beeld. Ik m...

stephanvh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Meerdere afstandsbedieningen op één Mediabox XL? Onopgelost

Door slim combineren met een HDMI-switch en een HDMI-over-UTP kastje kan ik het beeld van de Horizonbox/Mediabox XL in de woonkamer op de tv in de slaapkamer op de bovenverdieping krijgen. Het RF-sign...

Arthur G. door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Basispakket - recht op gratis extra's? Opgelost

zijn er hier nog meer mensen die het basispakket van ziggo hebben? of gecombineerd met Vodafone? volgens de site krijg je dan movies en series op on demand erbij, mijn vriend aan de andere kant van vu...

hermien door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Straatkast vervengen Opgelost

Hallo,voor ons huis, langs de straatkant staat een ‘ziggokast’. Iemand heeft echter tegen deze kast aangereden, hij hangt nu uit elkaar. Het front hangt eruit en de kabels zijn zichtbaar.kan deze verv...

Game of Thrones beschikbaar met Engelse ondertiteling? Onopgelost

Over een maand is het dan eindelijk zover en kunnen we aan het laatste seizoen van Game of Thrones beginnen. Dat kan deze keer enkel via het Ziggo aanbod met het Movies & Series XL pakket.Nu ben ik aa...

pvi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Charlie Whiting Overleden - Schok in de F1 Onopgelost

Zojuist in de telegraaf gezien dat Charlie Whiting is overleden.Schok voor de Formule 1Lees hier het artikel>. Formule 1 opgeschrikt door heftig nieuws

Dave! door Super Expert
  • 15100 Topics
  • 627 Oplossingen
  • 3294 Likes

code 2020 en blokken in beeld. Wat te doen? Opgelost

Af en toe wordt een uitzending zomaar onderbroken met de code 2020. Soms komen er ook even blokken in het beeld of blijft het beeld even hangen. Meestal even wachten, dan is het weer oke. Ook naar een...

Geen ondertiteling bij a star is born Opgelost

Ik heb geen ondertiteling op mediabox (horizon) terwijl er bij on demand staat dat hij nederlands is ondertiteld

Bvdalsum door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo Schakelmee doet het niet Opgelost

Hallo iedereen!Ik hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden!Ik zit nu al een week te kutten met schakelmee en nu is het de 12e en heb ik geen zenders meer (ofcourse) Maar ik kom elke dag (ja ech...

Leden met de meeste oplossingen