TV Italiana APP versie 3.2.2 de zender RAI 1 blijft hangen en geen geluid Opgelost
beste ZIGGO,De TV Italiana APP versie 3.2.2 en dan specifiek de zender RAI 1 blijft wederom/nog steeds hangen en heeft geen geluid.Er zijn al langere tij...
beste ZIGGO,De TV Italiana APP versie 3.2.2 en dan specifiek de zender RAI 1 blijft wederom/nog steeds hangen en heeft geen geluid.Er zijn al langere tij...
Hi,vandaag heb ik mijn installatie pakket ontvangen, mooi pakket om uit te pakken Ik heb alleen een probleem en dat is dat de meegeleverde coax kabel vo...
Waarom kan mijn HD beeld op mijn oled tv via de next-box niet tippen aan het HD beeld van Netflix via mijn chromecast ??? Gr Jonker.@
Goedenavond, Ik heb een vraag over een eventuele wijziging in abonnement. Ik heb als bestaande jarenlange klant nog een oud Alles In-1 Extra abonnement m...
Hoe krijg ik de foutcode cs2004 weg?
Hallo heb alles aangesloten en geïnstalleerd. Internet verbinding is hoog geeft hij aan. Kan alle zenders en apps gebruiken gebruiken alleen niet via liv...
Hoi, Hoe kan Ik de ziggo next aansluiten met.mijn samsung tv en bose boxen..De next is nu via HDMI aangesloten op mijn Samsung tv. Maar ik krijg mijn bos...
Krijg binnenkort Next mediabox. Telefonisch begreep ik van Ziggo medewerker dat het mogelijk is om met een splitter/switch te schakelen tussen TV en een ...
Als ik overga van mediabox XL naar de next kan ik mijn opgenomen programma's daar weer bekijken of is alles weg?
Hoe lang is een huur film beschikbaar vanaf het moment van huren?? (Zal wel aan mij liggen, maar is nergens te vinden)..
Sinds anderhalve week kan Rai Uno niet meer worden ontvangen via de app. Wat is hiervan de reden? Alle apparatuur is gereset.Wel zijn andere Italiaanse z...
Een week geleden al verrast met een jaar lang ESPN en vandaag met een jaar lang Ziggo Movies & Series XL. Erg bedankt Ziggo! (Nu nog een jaartje Viaplay ...
Indien je één opname binnen een serieopname wilt bekijken verschijnt de lijst met opgenomen programma's en geplande opnames (zie foto) Je kunt daar dan n...
Ik had eerder geantwoord op een topic van iemand met dit soort problemen. Even in het kort: Ik kon sinds half jaar geen TV meer kijken via de CI+ module ...
Ik overweeg viaplay te nemen puur voor F1. (wie niet.....) Graag wil ik weten of dit ook in het buitenland (Spanje) is te zien. Tot nu toe kan ik altijd ...
Hallo, Ik ga morgen een Mediabox next aansluiten, mijn vraag is of er na het aansluiten nog een utp kabeltje van de TV naar het modem moet?
Onlangs is mijn schoonmoeder overgegaan naar 'digitale radio'. Het aansluiten is ons gelukt, ze kan weer radio luisteren (via radio-versterker). Echter, ...
Hallo,Heb nu als gratis extra tv-pakket Ziggo Sport Totaal, kan ik dat straks omwisselen met VIAPLAY?
Sinds gisteren weer terug bij Ziggo en heb meteen een vraag. Voordat ik een abonnement bij Ziggo nam heb ik telefonisch contact met de klantenservice geh...
Mijn next werkt op zich prima. Alleen op de volgende zenders-ziggo sport-espnUHDgeeft ie een groenig beeld.zijn er meer mensen die dit ook hebben? als zi...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.