Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 25.7KOplossingen
  • 49.7KDiscussies
  • 158KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 69 Likes

Beeld boven in scherm ziet dubbel Opgelost

Beste mensen,Ik heb sinds kort dat wanneer ik tv kijk, de bovenste 5 cm van het scherm dubbel is. Dit stukje flikkert ook en is heel hinderlijk bij tv kijken.Het ligt niet aan mijn tv want bij Netflix...

Ainmo door Meedenker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

afstandbedienh werkt niet meer na update Onopgelost

Na de nieuwe update werkt mijn afstandsbediening niet meer op de media box.Op de TV werkt de afstandbediening wel.

MafVD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NPO Start plus Opgelost

Hoe kan ik NPO start plus kijken met de mediabox van ziggo?

Knehpmur door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HBO - hoe lang voordat het werkt? Onopgelost

Hallo allemaal, Vanmiddag HBO online geactiveerd, iemand een idee hoe lang het duurt voordat het geactiveerd is?

Foutcode iTV-150 Opgelost

Sinds 2 dagen krijg ik de foutmelding iTV-150 op mijn HUMAX 5300 box als ik interactieve TV opstart.Ik heb volgens mij nu al het mogelijke geprobeerd (oplossingen die ik hier heb gelezen, stappenplann...

Kaatje333 door Gedreven Meedenker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

waar vind ik de kijklijst in mediabox next? Opgelost

Sindskort heb ik op mijn mediabox next ook movies en series L. Daar heb ik diverse films en series aangeklikt om ze op te nemen in mijn kijklijst, alleen.....hoe kom ik bij mijn kijklijst?Groet, Dikki...

Dikkiedik door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

CI+ Module kan meer dan alleen TV kijken? Opgelost

Wij hebben een CI+ module in een nieuwe TV van Sony. Geen probleem. Maar, naast alle Standaard kanalen lijk je er nog meer mee te kunnen. Dat zie ik op Mijn Ziggo app. Doch wij lijken er niet méér mee...

Hprins door Gedreven Ontdekker
  • 18 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Afspelen opnames nextbox - afspelen mislukt - bekabeld? Opgelost

Beste,Al een hele poos een Ziggo abonnee hier. Afgelopen jaar veel problemen gehad met onregelmatig WiFi signaal (10-20-30 seconden weg voordat hij reconnect). Inmiddels door aanpassing van draadloze ...

RCKM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Aansluiten IRHD 5550C Opgelost

Ik ben abonnee van het Ziggo “Alles in 1 Complete” pakket onder klantnr. 10051089Heb daarvoor een Ziggo Mediabox-XL ontvangen en voor mijn tweede TV een Ziggo Digitale ontvanger.Ik wil nu een derde (o...

Xite app onthoud niet laatste kanaal Onopgelost

Sinds een week ofzo heb ik problemen met de Xite app.We gebruiken deze zowat dagelijks om naar onze favoriet genre te luisteren. Bij het opstarten van de app startte die altijd dit genre op. De laatst...

fuske door Stamgast
  • 60 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 34 Likes

Ondertiteling Nextbox Opgelost

Sinds ik in het bezit ben van de Next box heb ik problemen met de ondertiteling na het opnemen van een programma, in mijn geval, de Duitse zender ZDF. Wanneer ik het opgenomen programma wil bekijken k...

Troebel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sport herhaald opnemen. Opgelost

Je kunt vele programma’s dagelijks of wekelijks opnemen. De vraag wordt dan gesteld Wil je alles opnemen of alleen deze uitzending. Echter er zijn programma’s waar die vraag niet wordt gesteld, maar d...

Jacques49 door Gedreven Ontdekker
  • 17 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Opnames zijn verborgen/kwijt Opgelost

Ik neem soms programma’s op met optie alle afleveringen. Die verzamelen dan in een groepje. Zodra ik iets gekeken heb verwijder ik die aflevering. Maar als ik sinds gister dat programma open (waar dui...

PureNien door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oorzaak foutcode-nw-2-5 waarschijnlijk gevonden.. Onopgelost

Voordat iemand de standaard antwoorden geeft, lees eerst even deze draad, die gaat er namelijk aan vooraf...https://community.ziggo.nl/community-archief-226/netflix-foutcode-nw-2-5-60823 Ik ben er inm...

Ray308 door Gedreven Liefhebber
  • 62 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 10 Likes

media next afstandsbediening aantal functies werken niet. Opgelost

Er werd aangegeven dat batterijen vervangen moesten worden van mijn afstandsbediening van de media next.dit gedaan maar sindsdien werken een aantal knoppen niet meer. Geluid,mute knop en tv uitdoen.de...

willem57 door Gedreven Meedenker
  • 26 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes

Quantis CI+ module werkt niet meer Opgelost

Tijdens het tv kijken op mijn smart tv met CI+ module, merk Quantis, (beiden pas enkele weken oud) sprong opeens het beeld weg, waardoor ik enkel en alleen nog np1, npo2, npo3 en nog enkele zenders on...

Wiemsche door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2e TV activeren Opgelost

IK heb, naast een heel jonge werkende TV, een (oudere) TV met Humax decoder, De daarin aanwezige smartcard werkt niet meer en kan ik niet op ziggo.nl activeren. De code van de card wordt niet herkend....

Warme Next kastje Opgelost

Hoi allemaal. Ik heb net mijn Next-box aangesloten, precies volgens de handleiding. Na ongeveer een half uurtje viel het beeld weg en nu blijkt de box gloeiend heet te worden zo rond het gebied waar d...

Jhonny door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Netflix loopt vast op Mediabox Next Opgelost

Als ik Netflix start komt ie snel en stabiel op.ga ik wisselen tussen thema’s of losse files en geef het play commando Dan loopt ie vrijwel altijd vast.hij probeer te bufferen maar het lukt m niet.lig...

Gaffer door Gedreven Meedenker
  • 35 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Mediabox Next: foutmelding 100:70 Opgelost

Korte omschrijving: sinds de ontvangst van de Mediabox Next krijgen wij bij het merendeel van de zenders de melding 100:70 (“Je TV zenders worden ingesteld”). Dit zou normaal gesproken een kwartier mo...

Zjoerd door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 13 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen