Geen geluid LG tv via Mediabox Next Onopgelost
Ik heb een LG tv en de mediabox Next zolang die er al is, dus inmiddels alweer een jaar of 3 a 4, en nu heb ik de afgelopen tijden en vandaag weer geen g...
Ik heb een LG tv en de mediabox Next zolang die er al is, dus inmiddels alweer een jaar of 3 a 4, en nu heb ik de afgelopen tijden en vandaag weer geen g...
Goede dag ik denk dat mijn Next aan het overleiden is. Ik heb regelmatig geen geluid bij het aan zetten van de next en dat er een paar keer op een avond ...
Ik wil de Humax 5200C aansluiten op de Onkyo reciever TX-NR818 gebruiken om digitale radio te beluisteren. Welke kabels heb ik hier voor nodig en op welk...
Goedemorgen. Ik heb al het eea gelezen ,maar heb toch een vraag. Ik heb een Sony OLED Bravia A90J en een Sony soundbar HT-A7000..deze hebben een samenwer...
Het is dinsdagavond 21:30. Ik wil Opsporing verzocht zien met de Mediabox Next. Ik klik op Gids (dat is de knop links van het huisje)Ik kies Ned 1 - Opsp...
Ik heb ongeveer 1 maand geleden mijn oude Mediabox XL omgewisseld voor een Mediabox nextIk gebruik deze in de woonkamer op mijn Samsung TVIk het het geli...
Goedemiddag, Twee weken geleden zijn wij verhuist van Zuid Holland naar Brabant, na de verhuizing gaf het modem keurig aan dat alles werkte en ook bij Zi...
Ik heb een Next afstandsbediening met voicecontrol, wat een drama. De Next verliest steeds de koppeling met de Horizonbox. Ik kan dan wel van kanaal wiss...
Hoi, ik heb een media next box en de voice control afstandbediening. Nu is deze afstandsbediening netjes gekoppeld met mijn LG tv en mijn Denon soundbar....
Ik beschik over een Denon receiver (AVR X 1500H) waar ik nu ook het analoge radiosignaal binnen krijg en het geluid over de boxen. Na 1 april kan dat nie...
V.w.b. het aansluiten van een Radio Ontvanger , er staat in de handleiding dat de COAX kabel van de huidige radio moet omgedraaid worden . Wat betekent d...
Beste, vorige week mij CI+ module gewijzigd naar een extra mediabox next. Tot op heden alleen een bevestiging gehad over de bestelling. Maar de apparatuu...
Hi,Mijn ouders hebben een Internet Basic en TV Standard abonnement.Dat is met een standaard box dus geen next. Zij zijn op leeftijd en hebbengeen compute...
Hallo, wij hebben constant last met viaplay dat het beeld op zwart gaat. Zowel via chromecast als via de app op de mediabox. Gisteren was het zelfs zo er...
Goedemiddag, Er zou vandaag een Mediabox nex geleverd worden maar dat is nog niet gebeurd heb nog niets ontvangen. Maar mijn contract gaat wel vandaag in...
Ik heb net een ander abonnement afgesloten met de Mediabox Next erbij. Ik zie nu dat hij geen ouderwetse scartaansluiting heeft, wel een miniscart. Ik he...
Hallo allemaal,Antennekabel van Ziggo is verbonden via een splitter, maar het andere uiteinde (male) kan niet in de Onkyo DAB+/FM deze is ook male! Bij d...
Mijn Mediabox XL is vervangen door een Mediabox Next
Gisteren een neiuwe TV gekregen en CI+ module geplaatst and smartcard ingevoerd. Authenticatie verloopt OK. Als ik vervolgens naar RTL-4 wil gaan geen be...
Er staat in de aankondiging over firmware update 4.38 onder "opgelost & verbeterd" te lezen: Voor bepaalde kanalen werd de TV-gids niet altijd gevuld. Di...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.