ViaPlay op Samsung televisie Opgelost
Ik heb zelf een Viaplay-abonnement bij Ziggo afgesloten en nu heb ik op de smart-televisie van mijn vader de Viaplay-app gezet zodat hij via mijn abonnem...
Ik heb zelf een Viaplay-abonnement bij Ziggo afgesloten en nu heb ik op de smart-televisie van mijn vader de Viaplay-app gezet zodat hij via mijn abonnem...
De viaplay app op mijn iphone of ipad loopt minimaal 20 sec voor op het zogenaamde lineaire kanaal 200. Je verwacht normaal gesproken t omgekeerde. Waaro...
Ik heb apart een abonnement op Viaplay genomen en ben daarnaast bij Ziggo + Vodafone klant. Nu probeer ik Viaplay te kijken via kanaal 200, vanwege een b...
De mediabox (Horizon?) springt steeds uit omdat deze te warm wordt. De mediabox staat vrij. De ventilator hoor ik niet meer en zal wellicht het probleem ...
Graag wil ik zonder tv via de mediabox (Humax) digitale radio gaan beluisteren. De versterker (Philips MCM7000) heeft alleen tulpstekker ingangen, daarvo...
Hallo,Wij hebben hier net met succes de viaplay app op de mediabox next geinstalleerd. Maar hebben moeite met het navigeren binnen de viaplay app. Kan je...
Kanaal 14 wil niet uitzenden in 4kBeeld in 1080p is bij mij scherp en in Automatisch of 4k wazig beeld.Krijg steeds de 4k foutmelding.Waarom is dit. Zeer...
Sinds kort is Film1 ook te bekijken op de Apple tv maar niet alles gaat goed.Bij sommigen films o.a. The Expendables hoor je niet de stemmen alleen de mu...
Moet de mediabox next horizontaal geplaatst worden, of mag deze ook verticaal geplaatst worden. En worden er in het laatste geval beugels meegeleverd.Alv...
kan ik de viaplay app ook in favoriete zenders plaatsen
Goedenmiddag Ik wend mij tot jullie met de volgende vraag. Heb via Ziggo een abonnement genomen bij Via Play. De app staat op de mediabox next. Er staat ...
Wanneer voegen jullie net als KPN DreamWorks zender toe zou wel prettig zijn
Goedemorgen, Vorige maand heb ik tijdig mijn verhuizing doorgegeven aan Ziggo. Ik verhuisde van Vries (Drenthe) naar Bennekom. Daarbij zeiden zij dat ik ...
Wij hebben eergisteren de eerste helft van Brimstone bekeken op Movies en Series. Gisteren wilden wij verder kijken en kregen de melding dat hij niet bes...
Viaplay via Ziggo aangemeld , dat ik op kanaal 20 Formule 1 kan kijken , maar bij aanmelding ook account aangemaakt bij Viaplay , dat heeft verder toch g...
Mijn ab van next , daar ging mijn bar van LG automatisch mee aan en uit , nu een andere tv , Pana , eerst n LG , nu gaat de bar tegelijk mee aan , met de...
Ik heb Viaplay besteld via Ziggo en de App op de telefoon gezet maar als ik hem wil streamen naar de tv heb ik geen streaming icoontje op mijn telefoonsc...
Zowel volgens de winkel als volgens de beschrijving bij de Mediabox Next zou de coaxkabel 15 m lang zijn.Maar als je dan halverwege bent met het doorvoer...
Ik heb een Humax 5200C.Mijn vraag is kan ik hier ook het abonnement van Viaplay ontvangen via Ziggo op kanaal 200? Rob1944
In de woonkamer hebben we een Mediabox Next met een ‘oude’ Samsung smart tv (2012).In de kelder gebruik ik bij de 2e TV een oude Humax iHDR-5200C met een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.