Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 22.5KOplossingen
  • 44.4KDiscussies
  • 151KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Blokkerig beeld op HD-tv sinds invoering digitale tv Opgelost

Sinds begin februari is in Zaanstad de analoge doorgifte vervangen door de digitale. Sindsdien hebben wij op onze HD-tv (met HD-abonnement) een blokkerig beeld.Wat kunnen we hieraan doen? Kabels zijn ...

Monja door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

True Detective S03E08 ontbreekt Opgelost

Weet iemand waarom aflevering 8 van True Detective nog niet online staat?

GlennJ94 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Sonos bekabeld werkt niet Onopgelost

Ik heb een nieuwe Arris connect box van Ziggo ontvangen ter vervanging van mijn oude Ubee modem. Sonos doet het sindsdien niet meer via mijn boost of op een andere bekabelde manier. Draadloos lijkt te...

MTerw door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix op kanaal 150 stoort Opgelost

Op internet niet maar op kan 150 stoort Netflix is dat nog niet goed bij Ziggo?

Harry1954 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ci module van neotion, installatieprobleem Opgelost

Ik heb een ci module van neotion. Deze werkte prima in mijn oude tv. Nu heb ik een nieuwe tv, of 50uk6470plc. Deze is Ziggo gecertificeerd. Ondanks al mijn pogingen krijg ik de ci module niet goed gei...

mwoldinga door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo GO: geen abonnement Opgelost

Hi,Wij hebben laatst Ziggo geinstalleerd bij. Nu heb ik ook de Ziggo go app gedownload maar nu geeft het aan dat ik geen abonnement heb en geen toestemming heb. Klopt dit?alvast bedankt !

Nftalem door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

UPC Mediabox HD reactietijd Opgelost

Omdat het analoge signaal niet meer wordt doorgegeven, hebben we nu op de slaapkamer een extra kastje. Een UPC Mediabox HD. Geen Ziggo, nog een echte UPC.Als we dat ding aan zetten is er vrij snel bee...

Kaastosti door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 6 Likes

BBC4 toevoegen aan standaard pakket, aub Opgelost

Beste Ziggo, zou BBC4 aan het standaard pakket toegevoegd kunnen worden?BBC4 is net als BBC1&2 FTA, en publiek, en het is toch wel een beetje l*llig/tr*ttig om deze zender onder Movies & Series XL te ...

wjharing door Stamgast
  • 90 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 43 Likes

Mediabox XL problemen: beeld en geluid Opgelost

Wij hebben inmiddels onze derde Mediabox in gebruik en ik word niet goed van het kwaliteitsniveau van het beeld en geluid. Inmiddels zijn er al 2 monteurs bij ons geweest die hebben geconstateerd dat ...

Koodzjek door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo GO app: enkel Ziggo Sport Opgelost

ooit weleens meegemaakt dat je op de zigggo app alleen nog maar ziggosport kan zien?

depronk door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Nu nog meer nieuwe topseries te zien, bij Ziggo Movies & Series XL Onopgelost

Het vierde seizoen van Billions komt eraan. Billions is een Amerikaanse hitserie waarin twee zakenmannen uit totaal verschillende werelden elkaar het leven zuur maken. Openbaar aanklager voor de staat...

EnergieBoy door Super Expert
  • 10813 Topics
  • 531 Oplossingen
  • 2419 Likes

Smartcard van oude huis meenemen (ouders) naar nieuw adres. Opgelost

Beste,Wat kan ik het beste doen om mijn ''oude smartcard'' mee te nemen naar mijn nieuwe adres, ouderlijk adres blijft wel gewoon bestaan.Dus het moet iets van een nieuw iets worden dat hij gewoon op ...

kulkm00 door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Volume knop en mute knop mediabox XL werkt niet Opgelost

Hallo allemaal,heb gister de mediabox XL geinstalleerd en de zapp werkt top behalve de volume knop en mute knop. Deze handeling moet ik nog met de orginele afstandsbediening doen. Weet iemand een oplo...

Sijmen door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Wat biedt Ziggo Sport Totaal extra aan Formule 1 dan Ziggo Sport? Opgelost

In het verleden altijd Ziggo Sport Totaal genomen om ook de vrije trainingen en andere formule 1 gerelateerde programma’s te kijken. Nu (2019) komen ook de vrije trainingen ook beschikbaar op het stan...

PietS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Npo 1 extra terug kijken begint niet aan begin Opgelost

Wij kijken regelmatig op kanaal 128 NPO1 extra in de replay. Nu begint bijna geen enkel programma bij het begin. Kan dit asap opgelost worden?

miked door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Grand prix radio Opgelost

Ik hoop dat ziggo grand prix radio gaat toevoegen aan ziggo radio frequenties op de ziggo xl box

Programma's opnemen met Humax 5200C? Opgelost

Wegens het afsluiten van het analoge signaal doet mijn harddiskrecorder het niet meer. Kan ik een tweedehands Humax 5200C kopen om daar dan mee op te nemen? Heb ik daar nog speciale smart cards bij no...

rodek1946 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opsporing Verzocht niet terug te kijken Opgelost

Mij valt op dat het al een aantal weken niet meer mogelijk is om Opsporing Verzocht van NPO 1 (20.35 uur op dinsdag) terug te kijken of het programma vanaf het begin te kijken op het moment dat het al...

Saud door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

UPC Mediabox HD: geen Netflix? Opgelost

Ik heb een mediabox waar UPC op staat. Verklaart dat waarom hij aangeeft dat kanaal 150 niet bestaat/ werkt (Netflix)?

mmvantricht door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Xite blijft bij Ziggo in zenderaanbod Onopgelost

Ondanks een nieuwe interactieve strategie die muziekzender XITE onlangs in navolging van Amerika in Duitsland introduceerde, blijft de muziekzender in Nederland ook lineair bij distributeurs als Ziggo...

EnergieBoy door Super Expert
  • 10813 Topics
  • 531 Oplossingen
  • 2419 Likes

HBO/ziggo my brilliant friend Onopgelost

Wie weet wanneer op ziggo/hbo my brilliant friend te zien is?

Pbraak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F1 TV Pro app Onopgelost

Ik had begrepen dat de F1 tv pro app wat samen met Ziggo werkt vandaag zou werken voor Nederland? Maar hier werk het nog niet?

whistler door Gedreven Liefhebber
  • 39 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Gebruik van 2e gratis Digitale Ontvanger Opgelost

GoedemiddagIk heb vanwege de omschakeling van-naar het ander signaal voor buren de (gratis) decoder besteld, daarna op 16-12-18 heb ik een 2e decoder besteld.Nu is mijn vraag: moet er nu voor de 2e de...

Opnames lukken niet, rood kruis Opgelost

Hi, sinds enkele dagen kan ik niets meer opnemen, genoeg schijfruimte is er . Opnames lijken te starten maar stoppen direct, via de gids optie zie je dan een rood kruisje staan bij de uitzending. Weet...

JacoBijl door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix app op Samsung tv Opgelost

mijn Netflix verbinding doet het niet. Vandaag een monteur langsgeweest maar helaas. Hij heeft de box vernieuwd en met een vaste draad geprobeerd. Het ging heel lang goed maar de laatste twee weken wi...

Ozlem door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

CI + Module naast of i.p.v. mediabox Opgelost

Ik heb een vraag en ondanks behoorlijk zoeken ben ik er niet helemaal uit.Ik heb voor mijn oude Toshiba Regza TV een nieuwe Samsung QE49Q6FNAL TV gekocht, sorry voor de naam, ze hebben daar alleen let...

RuiterLeo door Liefhebber
  • 118 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 14 Likes

Zenderoverzicht loopt 1,5 jaar achter Opgelost

Op de Ziggo website https://www.ziggo.nl/zakelijk/televisie/zenderoverzicht/ is een mooi overzicht te zien van alle tv en radio zenders (zelfs in print formaat) Echter dit overzicht is van augustus 20...

Digitaal tv kijken: nieuwe klant Opgelost

Wil graag diditaal tv kijken, maar hoe werkt zo iets om het in te stellen. Ben niet echt te vrede via de kabel heb altijd KPN gehad heb nu al een beetje spijt. Beeld hapert af en toe kan mijn Netflix ...

Grada3960 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SBS 9: haperend beeld Opgelost

haperend Beeld SBS 9

Sendersku door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen