Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14KOplossingen
  • 19.1KDiscussies
  • 177KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Tv geluid wisselt Onopgelost

Probleem met tv geluid, deze is zeer wisselend. Als je een programma zit te kijken en het geluid op een hoorbare sterkte hebt staan kan deze zomaar zachter gaan. Dan zet je hem weer harder maar gaat s...

Corberg door
Level 4
  • 33 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 7 Likes

Analoog naar digitaal Opgelost

Vandaag hield dus mijn radioverbinding er mee op (analoog naar digitaal}Na wat gezoek op de site kwam ik er achter dat je ook een verbinding kunt makken doormiddel van een optische Kabel.Dit werkt voo...

Mediabox XL retour sturen Opgelost

Ik heb een Mediabox Next ontvangen en in gebruik genomen. Geen retourdoos ontvangen voor de Mediabox XL. Kunnen jullie deze alsnog naar mij toe sturen of volgt deze nog automatisch en ben ik te ongedu...

Juster door
Level 1
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sleuf c-1 module Opgelost

Hebben een goede oranje smartcard voorheen gebruikt in cisco kast. Deze is kapot nu nieuwe c-1 module nodig waar de smartcard in kan. Deze is volgens uw site gratis voor het eerste toestel en dat geld...

Wimleny door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ziggo formule1 Opgelost

Krijg ik vandaag een aanbod voor Movies & Series XL van ziggo. Totaal geen behoefte aan, ik wil gewoon F1 kunnen kijken als onderdeel van het pakket. Niet voor 9,99euro voor vier maanden en daarna voo...

aart3 door
Level 1
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen