F1 race Australie s`middags kijken Onopgelost
Hallo allemaal....eerste keer hier, maar voor ik alles ga opzoeken en na ga lezen, even een korte vraag waar jullie vast antwoord op hebben. Ik heb Ziggo...
Hallo allemaal....eerste keer hier, maar voor ik alles ga opzoeken en na ga lezen, even een korte vraag waar jullie vast antwoord op hebben. Ik heb Ziggo...
Mijn huidig abo bij Netflix heeft een resolutie van 1080. Wat als dit via Ziggo loopt? Lees het graag. Dank
Bij een check zie ik dat Media XL geen update naar 4.38 heeft uitgevoerd. Gisteren per ongeluk scherm mbt de update niet gezien. Werkt nog steeds met 4.3...
Ik wilde voor mijn ouders een zenderoverzicht uitprinten vanaf de site;https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzichtMaar deze blijkt niet actueel te zij...
Absoluut onmogelijk om zwarte balken weg te krijgen tijdens F1 uitzending. Tijdens normale tv op ziggo geen last. Alleen met de apps. Ik heb geen zwarte ...
Ik heb begrepen dat de Mediabox XL nogal wat stroom vreet in stand-by mode, is het denken jullie mogelijk, dat het plaatsen van een tijdschakelaar voor d...
Ik gebruik mediabox next. Sinds een paar dagen loopt de infobalk bij zender wisselen uit het scherm. Ik kan dat niet oplossen en ziggo helpdesk weet het ...
Hoi. Wij zijn bezig om van analoge radio naar digitale radio te gaan. Daar hebben we dit product voor gekocht. Deze is binnen gekomen zonder de adapter d...
Goedemiddag,Vandaag heb ik ziggo gebeld omdat ik op kanaal 42 RTVeen (Regio stadskanaal) een zwart beeld krijg. Dit duurt al ongeveer een week. Ziggo eer...
Beste, Na diverse malen met Ziggo contact gehad te hebben voor mijn probleem met mijn soundbar icm de nextbox werd ik naar dit forum toegestuurd. En ben ...
Sinds het afschaffen van analoog radio kanaal wil ik mijn radio beluisteren direct via mijn HK BDS 280. De geleverde mediabox next heeft maar 1 HDMI uitg...
Hallo 5 maanden geleden in de Ziggowebshop een google TV pakket gekocht (ordernr: ZG1601957798). Nu werkt de meegeleverde afstandsbediening plots niet me...
Als ik op mijn tv met cl+ module ziggo sport kijk zoals bij benfica Liverpool heb ik geen Nederlands commentaar maar commentaar uit het land van de uitze...
Prima leuke serie dat City on the Hill bij Movies en Series, maar wat een zwaar irritante ondertitels (witte letters met zwarte achtergrond).. graag fix ...
Wij hebben nu al meer dan 2 maanden Hollands Nieuwe en nog steeds geen extra gratis pakket. WEL heb ik een mail van Ziggo dat het gratis pakket per direc...
Na omschakeling van analoog naar digitale radio ontvangst valt het radiosignaal soms secondenlang weg. Ik heb mijn mediabox next met hdmi aangesloten op ...
Goedemiddag!Ik ben nieuwe klant. Beneden kijk ik met de media box, maar ik heb daar geen coax. Ik kijk dus alles een beetje later, voor nu is dat prima.O...
Dus moet elke keer weer via de microfoon van de afstandsbediening de radio zender weer instellen !overigens de tv blijft wel uit !Hoe hou ik de radiozend...
Ik kan in een kijklijst aangeven welke programma's ik later wil gaan bekijken. Maar hoeveel later is later. Hoelang blijven programma's beschikbaar?Of we...
Heb sinds een week een nieuwe Mediabox Xl Werkte een week prima , Maar vandaag diverse meldingen van het te warm worden van deze Box. Staat volgens mij p...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.