Viaplay app ontbreekt in apps mediabox next Onopgelost
Viaplay app zou volgens https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/viaplay per vandaag beschikbaar komen op de mediabox next ->...
Viaplay app zou volgens https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/viaplay per vandaag beschikbaar komen op de mediabox next ->...
Hallo,Het is weer zo ver. Ik ga een kennis helpen met een Quantis QE 317 aansluiten. Om zijn aansluiting hiervoor geschikt te maken heb ik weer een split...
Ik zit met een erg vervelend, onregelmatig probleem en weet echt niet meer waar ik de oplossing moet zoeken… Ik zal het probleem zo kort mogelijk omschri...
Veelvuldig error CS9993. Verbinding via LAN. In diagnostiek goede internetverbinding, echter niet tussen internet en Ziggo server! Wie heeft er een oplos...
Hallo. Ik heb via 1200 de next aangevraagd als vervanger van de mediabox xl. Was geen probleem. Nu heb ik nog wel aardig wat opnames, maar ga ervan uit, ...
V daag 23mrt 2022 had ik na update de hele dag geen geluid op kanaal 58 RTL DUITS DE ENE VAN ZIGO ZEI O JA WEET NIKS NA 5 MI UTEN O JA ER IS N STORING LA...
Ik heb sinds 2 weken de next box.Deze box heb ik aangesloten op mijn audio(pioneer reciever) via hdmi in poort tv. Na een tijdje (varieert van enkele min...
Ik kan opeens de zenders RTL7 en RTL Z niet meer ontvangen. Als ik deze zenders kies blijft de tv op deze zenders “hangen” met zwart beeld en kan ik niet...
Sinds 2 maanden een nieuwe TV LG OLED65B16LA icm Ziggo Next. Bij het opstarten wordt het beeld zwart en valt het geluid weg. Beeld en geluid zijn aan het...
Hallo, Ik was Love Nature 4K aan het kijken. Krijg Ik in eens een foutmelding CS2012. Alle andere zenders doen het gewoon.
Mijn tante woont in een verzorgingshuis daar hebben zij een ziggo aansluiting kan zij een eigen aansluiting hebben zodat zij meer van haar tv kan geniete...
We hebben sinds een paar weken bij onze analoge radio's een extra apparaat geïnstalleerd omdat de analoge kabel niet meer werkt. Het betreft twee QE317 k...
Halloik heb een abbo op Viaplay bij ziggonu wil ik graag kijken op tvhet is een Samsung met de ziggo ci modulehoe krijg ik dit werkende
Hi, Ik gebruik een onkyo tx-8150 netwerkversterker (dit is geen hdmi receiver) in combinatie met een Samsung tv. Ik heb de tv output rechtstreeks aangesl...
Ik heb een probleem met mijn ziggo mediabox next en de hue sync box. heb er al meerdere vragen en oplossingen voorbij zien komen, maar voor mij werkt er ...
Sinds vanmiddag werkt de universele afstandsbediening niet meer in de zin dat de decoder er niet meer op reageert. Ik zie nog wel het rode STB lampje opl...
Ik vraag dit namens mijn vader, ook een ziggo klant. Hij is allen niet zo goed met de computer (Hij is 80 jaar oud). Vroeger keek mijn vader ook tv in de...
Hallo, Kan een Mediabox Next werkend worden aangesloten op een Apple Studio Display (leverbaar sinds 18 maart 2022)? De Apple monitor heeft USB-C ingange...
Kan ik via play kijken samen met een ander huishouden en hoe moet je dat dan doen?
Via de app op mijn mediabox next kan ik niet terugspoelen, dat lukt wel via mijn tablet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.