Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 28.5KOplossingen
  • 53.8KDiscussies
  • 164KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Expert
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 71 Likes

mediabox Alleen-lezen Onopgelost

mediabox loop soms vast bij afspelen van opgenomen programma's

joop120 door Raadgever
  • 58 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 10 Likes

Verder terug kijken dan 1 week ? Onopgelost

Hoi, Is het mogelijk om verder terug te kijken dan 1 week ? zonder het programma opgenomen te hebben ?Ik kijk haast nooit meer normaal tv en als ik kijk heb ik zo mijn vaste programma'sZoals bijvoorbe...

RicardoB door Stamgast
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Videoland lastig te bedienen via Ziggo Opgelost

Het kan zijn dat ik met mijn vraag bij Videoland moet zijn maar in grote iijnen heb ik hetzelfde bij Netflix dus het kan ook wel wat met Ziggo te maken hebben, mogelijk in combinatie met de Horizon me...

Radio Opgelost

Na upgrade van de mediabox moet ik nu via tv&replay de radio aanzetten. Voor de upgrade kon ik s'avonds de radio al op een en radiozender zetten zodat ik s'morgens alleen de mediabox en de sounbar moe...

henghov door Stamgast
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Digitale radio Opgelost

Ik ben van plan om mijn versterker aan te sluiten op een kastje van Ziggo,ivm het verdwijnen van de analoge zenders. Weet iemand of er kwaliteitsverschil bestaat tussen de volgende opties: Humax 5100,...

Ab Opgelost

Sinds gisteravond werken beide AB van de next boxen niet meer ..optie in het menu (alles uitzetten met 1 knop is ook verdwenen) ik heb het hele stappenplan doorlopen...niets...de tv functie kan ik er ...

Inieminie door Gedreven Raadgever
  • 38 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 7 Likes

Mijn opnames in vernieuwde menu Opgelost

HoiIk kan niet zo gauw mijn opnames vinden in het nieuwe menu. Staan vast op een hele logische plek

Deetje door Gedreven Raadgever
  • 32 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 4 Likes

Gebruikersnaam/Wachtwoord Mediabox XL (Horizon) resetten Alleen-lezen Opgelost

Ooit heb ik een aanpassing gedaan op de inlog (via 192.168.1.14) naar het modem gedeelte van de Horizon box.Nu kom ik er met de gegevens waarvan ik dacht dat het was, niet meer in.Ook admin/admin werk...

Lesacomi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Zenderpakket Onopgelost

Jarenlang was het argument om geen zenders toe te voegen of op te waarderen naar HD het gebrek aan bandbreedte door de ruimte die de analoge zenders in namen. Nu las ik dat Ziggo inmiddels overal het ...

Opname buitenlandse zenders Opgelost

Mediabox XL schakelt straks over op opslag in de cloud. Kan iemand mij verzekeren dat het dan nog steeds mogelijk zal zijn om buitenlandse zenders (zoals BBC) op te nemen. Ik heb gezien dat dat nl. NI...

PeterBD door Raadgever
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 5 Likes

Oude AB weer gebruiken Alleen-lezen Opgelost

Nadat de nieuwe stem gestuurde afstandsbediening gekoppeld is aan de Mediabox XL na de Update wil ik toch de oude AB weer gaan gebruiken.Hoe doe ik dat??

Rien door Stamgast
  • 25 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

ESPN Eredivisie dit weekend gratis te zien bij Ziggo Onopgelost

ESPN Eredivisie dit weekeinde gratis te zien bij ZiggoVoor alle klanten met minimaal TV Start of TV Standard, zet Ziggo dit weekend alle ESPN Eredivisie kanalen (421 t/m 423) open. De zenders van ESPN...

Pineapple door Expert
  • 845 Topics
  • 109 Oplossingen
  • 214 Likes

Upgrade Media XL Onopgelost

Ik heb net de upgrade mediabox XL gehad.Het ging vlot, sneller dan ik dacht. Maar ligt het aan mij of hebben anderen hier ook last van dat het beeld vh opgenomen programma minder scherp is dan voorhee...

Samuel01 door Stamgast
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Analoog naar digitaal foutmelding E/48 met HUMAX 5500C Opgelost

sinds een week of 3 heb ik 's avonds vreselijk gestreept beeld op alle RTL zenders/ FOX etc. De andere zenders zijn haarscherp. Soms is dit niet.....Ik heb alle stappen op de site doorlopen maar geen ...

jbbj door Raadgever
  • 43 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 7 Likes

Opname instellingen na update mediabox xl Opgelost

Waar kan ik, na de update van de mediabox xl, de opname instellingen vinden, zoals een opname 5 minuten voor aanvang programma starten en met sprongen van 5 minuten door een opname springen

Tijicoke door Stamgast
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Digitale radio aansluiten Alleen-lezen Opgelost

Van de digitale radio naar de versterker is me wel duidelijk, maar hoe sluit ik de digitale radio aan op de wandcontactdoos? Ik heb begrepen dat de radio aansluiting niet bruikbaar is, moet op de TV a...

TWILDE door Raadgever
  • 32 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

verbinden met Netflix Alleen-lezen Opgelost

TV kijken met Mediabox XL. Na zender 150 te hebben ingeschakeld, krijg ik sinds 20-03-2021 de melding: "kan geen verbinding maken met Netflix". Ook Netflix laden vanuit de app lukt niet. Alles al meer...

CI+ mogelijk ? - Update Onopgelost

@Ronihd @Dave! @iMark @Bert Goedenavond, Een maand geleden stelde ik hier een vraag over de mogelijkheid van een CI+ module voor mijn tv. Zie: https://community.ziggo.nl/t5/Archief/CI-mogelijk/m-p/750...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Uitgelicht topic

Alles over de Next Mini

Hier ontdek je alles over de Next Mini. Voor jou hebben we alle onderwerpen op een rijtje gezet, van stembesturing tot aan het stroomverbruik. De afstandsbediening met Voice Control Hoe maak je handig...

Geplaatst in Tips van Ziggo
Leden met de meeste oplossingen