Levering mediabox next Opgelost
Beste, vorige week mij CI+ module gewijzigd naar een extra mediabox next. Tot op heden alleen een bevestiging gehad over de bestelling. Maar de apparatuu...
Beste, vorige week mij CI+ module gewijzigd naar een extra mediabox next. Tot op heden alleen een bevestiging gehad over de bestelling. Maar de apparatuu...
Hi,Mijn ouders hebben een Internet Basic en TV Standard abonnement.Dat is met een standaard box dus geen next. Zij zijn op leeftijd en hebbengeen compute...
Hallo, wij hebben constant last met viaplay dat het beeld op zwart gaat. Zowel via chromecast als via de app op de mediabox. Gisteren was het zelfs zo er...
Goedemiddag, Er zou vandaag een Mediabox nex geleverd worden maar dat is nog niet gebeurd heb nog niets ontvangen. Maar mijn contract gaat wel vandaag in...
Ik heb net een ander abonnement afgesloten met de Mediabox Next erbij. Ik zie nu dat hij geen ouderwetse scartaansluiting heeft, wel een miniscart. Ik he...
Hallo allemaal,Antennekabel van Ziggo is verbonden via een splitter, maar het andere uiteinde (male) kan niet in de Onkyo DAB+/FM deze is ook male! Bij d...
Gisteren een neiuwe TV gekregen en CI+ module geplaatst and smartcard ingevoerd. Authenticatie verloopt OK. Als ik vervolgens naar RTL-4 wil gaan geen be...
Er staat in de aankondiging over firmware update 4.38 onder "opgelost & verbeterd" te lezen: Voor bepaalde kanalen werd de TV-gids niet altijd gevuld. Di...
Ik kom er niet uit! Heb nu een "Humax" kastje. Is het mogelijk dat er een monteur langskomt om een tweede kastje te monteren, zodat ik digitaal mijn "Har...
Goedendag,Ik maak geregeld mee dat als ik mijn tv aanzet dat ik een klein beeld heb in het midden van de tv, ik zie dan 640/480 60HZ. Ook reageren de din...
familie gratis naar F1 mee laten kijken via mijn ziggo account middels viaplay ,gebruik van tweede scherm.
Per 1 maart (vandaag) zou de Viaplay App op de Mediabox Next.bij de Apps beschikbaar zijn. Ik zie heb niet erbij staan. Moet ik nog iets doen met de Medi...
Klopt het dat men de livestream van viaplay niet kunt pauzeren of terugspoelen als je de app gebruikt op de next.Of is dit nog een bug die opgelost moet ...
Sinds de laatste update van de Mediabox Next blijft voortdurend het volume icoon in beeld staan. Ik heb al gekeken bij de instellingen van mijn Samsung t...
Hoi, Ja, wrs de zoveelste vraag over dit onderwerp...maar ik vind geen antwoorden in dit bomenbos. Ik spreek geen digitaal, alleen Jip en Janneke-taal.Ik...
Goedemiddag,Ik luisterde dagelijks naar de digitale radiozender 874 (60's & 70's) sinds de analoge radio niet meer door Ziggo wordt ondersteund. Tot mijn...
Goedendag, Net mijn CI+ module in mijn Samsung UE32T5300 smart TV geplaatst, alles geïnstalleerd en het lijkt te werken. Echter, als ik via on-demand een...
Hoi, hier zijn vanochtend iets na 11 uur alle stingray muziekkanalen stil gevallen ( 862 tm 902 ), dit betreft regio Mill. Meer mensen die hier last van ...
Hallo. Enige tijd geleden heb ik de Ziggo afstandsbediening met voice controll geïnstalleerd. Dat ging eigenlijk volledig automatisch. Het geluid van de ...
Sinds een paar dagen werkt de OK knop niet meer op mijn Samsung afstandsbediening icm de mediabox next (voorheen werkte alles als een zonnetje). De knop ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.