Draadloze (bluetooth) hoofdtelefoons hoe aansluiten op Mediabox Next? Opgelost
Goede dag beste lezers, Heeft iemand ervaring met het DRAADLOOS aansluiten via bluetooth van een hoofdtelefoon? Zo zie ik bij Sennheiser hoofdtelefoons m...
Goede dag beste lezers, Heeft iemand ervaring met het DRAADLOOS aansluiten via bluetooth van een hoofdtelefoon? Zo zie ik bij Sennheiser hoofdtelefoons m...
De cd speler krijg ik niet meer aangesloten op m’n receiver (Sony) nadat de Quantus is aangesloten.
Goedemiddag, Sinds een week of twee heb ik het volgende probleem. Met de Next afstand bediening kon ik tot voor kort alles in en uitschakelen. Nu gaat sa...
Sindskort heb ik op mijn mediabox next ook movies en series L. Daar heb ik diverse films en series aangeklikt om ze op te nemen in mijn kijklijst, alleen...
Wat is er voor nodig om mijn oude horizon te vervangen voor een mediabox next ?
Bij het uitleg op Ziggo over het direct verbinden van mijn stereo naar de mediabox wordt gezegd dat ik de kabels zelf moet kopen. Maar ik heb geen flauw ...
Hoe krijg ik mijn koptelefoon geïnstalleerd die monteur van daag wist noe hoe dat moest kan toch niet ben slecht horend dus heb hem wel nodig
Hallo , Heeft een oude aansluiting enig effect op een nieuwe tv ( Philips Oled935/12 ? ) De tv als die aanheeft gestaan en hem uitzet voor bv te gaan ete...
Hallo iedereen, Ik stel deze vraag namens een kennis van mij. Deze kennis heeft een Sony Bravia KDL-32NX500 televisie, een Sony XO-D301 stereotoren (onge...
Hoi ik zit met een probleem. Ik kan niet de juiste startkabels vinden om mijn scherm aan te sluiten? Bestaat er een mini-scart naar 3x tulp male. voor de...
Ik heb met grote regelmaat geen signaal op NL1/2/3 op geen enkele van mijn (4) TV`s met allen een CI+ module. Alle andere zenders werken perfect en als i...
Onze , gisteren ontvangen mediabox Next,maak veellawaai.Is opdehele verdieping te horen.Zelfs dóór het geluid van de tvheen.Wat te doen?
Sinds een paar dagen is het beeld bij mij thuis van mindere kwaliteit op de next, bijv nu op espn 2 (slavia praag- fey), eerder op de avond op sbs6 (20:3...
@DaveMoet ik mijn Mediabox next in 4K zetten of in automatisch? Mijn verbinding met mijn LG OLED tv en next box is via HDMI. Komt het 4K signaal wel goed...
Mijn moeder van 91 merkte dat de "oude" radio niet meer werkt. Dat komt omdat Ziggo dat opgedoekt heeft, zoals netjes was aangekondigd. Ik heb haar afgel...
Sinds een paar dagen geleden schakelt mijn Mediabox zichzelf uit na de melding dat de mediabox te heet wordt en ter voorkoming van schade wordt uitgescha...
Na het bericht van Radar over de energieslurper Mediabox XL, besloot ik de stoute schoenen aan te trekken . Een gesprek met de dienstdoende helpdesk mede...
Nou heb grootste pakket kun niet op ziggo nexst box niet sportaal kijken waar gaat over dan mag uitleggen is nou fout en ik alles al gedaan op op te loss...
https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/alle-ziggo-klanten-volledig-omgeschakeld-naar-digitale-radio/ Als ik dit artikel goed lees met name de laatste regel ...
Sinds een paar dagen doet onze Mediabox ontzettend raar. Hij geeft bijna iedere 10-15 minuten aan dat hij te heet wordt en dan schakelt hij zichzelf auto...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.