Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 14.5KOplossingen
  • 19.8KDiscussies
  • 180KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

Hue sync box 4k Onopgelost

Ik heb een probleem met mijn ziggo mediabox next en de hue sync box. heb er al meerdere vragen en oplossingen voorbij zien komen, maar voor mij werkt er nog geen een. de Ziggo mediabox next en xbox se...

Tweede tv slaapkamer Opgelost

Ik vraag dit namens mijn vader, ook een ziggo klant. Hij is allen niet zo goed met de computer (Hij is 80 jaar oud). Vroeger keek mijn vader ook tv in de slaapkamer. De tv staat er nog. Ik had begrepe...

Tweede TV - Geen NPO1,2 en 3 Onopgelost

ik krijg op mijn TV NPO 1,2,3 niet meer. Ik heb boven een HUMAX 5500c/nl van ziggo Maar die werkt niet meer,als ik in het Sony menu kijk bij HMDI aansluitingen, dan zie ik alleen de Ghromecast is aan ...

Mul door
Level 4
  • 31 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 8 Likes

HBO Max in appstore Onopgelost

Waarom bepaalt Ziggo welke ( onnodige en trieste) apps er momenteel in hun appstore staan? Mogen de klanten over de inhoud hiervan geen inspraak hebben? En waarom mogen de klanten niet hun eigen keuze...

Schoone door
Level 6
  • 142 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 36 Likes

Mediabox is te heet Opgelost

De mediabox (Horizon?) springt steeds uit omdat deze te warm wordt. De mediabox staat vrij. De ventilator hoor ik niet meer en zal wellicht het probleem zijn dat de mediabox om het half uur uitspringt...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in TV & Radio.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen