Ziggo mediabox Next aansluiten op HK BDS 280 Onopgelost
Sinds het afschaffen van analoog radio kanaal wil ik mijn radio beluisteren direct via mijn HK BDS 280. De geleverde mediabox next heeft maar 1 HDMI uitg...
Sinds het afschaffen van analoog radio kanaal wil ik mijn radio beluisteren direct via mijn HK BDS 280. De geleverde mediabox next heeft maar 1 HDMI uitg...
Hallo 5 maanden geleden in de Ziggowebshop een google TV pakket gekocht (ordernr: ZG1601957798). Nu werkt de meegeleverde afstandsbediening plots niet me...
Als ik op mijn tv met cl+ module ziggo sport kijk zoals bij benfica Liverpool heb ik geen Nederlands commentaar maar commentaar uit het land van de uitze...
Na omschakeling van analoog naar digitale radio ontvangst valt het radiosignaal soms secondenlang weg. Ik heb mijn mediabox next met hdmi aangesloten op ...
Goedemiddag!Ik ben nieuwe klant. Beneden kijk ik met de media box, maar ik heb daar geen coax. Ik kijk dus alles een beetje later, voor nu is dat prima.O...
Dus moet elke keer weer via de microfoon van de afstandsbediening de radio zender weer instellen !overigens de tv blijft wel uit !Hoe hou ik de radiozend...
Ik kan in een kijklijst aangeven welke programma's ik later wil gaan bekijken. Maar hoeveel later is later. Hoelang blijven programma's beschikbaar?Of we...
Via de mediabox XL werkte de WidexPlay (streamt naar hoortoestel) zodanig dat zowel het tvgeluid aanstaat als het streamapparaat. Tot dit moment lukt het...
Hallo . Ik heb een nieuwe tv aangeschaft. Philips ambilight. Nu heb ik telkens dat de tv uit springt bij ziggo next . Na enkele seconde springt hij weer ...
Vorige maand heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding van Viaplay voor een abonnement t.b.v. 99 euro over de eerste 12 maanden. De reden voor mijn keuze ...
TV slaapkamerfoutmeldingen: - geen programma beschikbaar - geen video signaalAlle radiozenders zijn wel te ontvangen!!TV type 42PFL7404H/12Box type Humax...
Kan ik n humax kastje aansluiten op stereo om dab te kunnen luisteren
Beste, Ik heb eind december een woning gekocht waar Ziggo vroeger als provider al aanwezig was.Nu heb ik een pakket afgesloten als nieuwe bewoner. (4K ne...
Met de trage gebeurtenissen die Rusland heeft veroorzaakt, kijken we ook vaker naar de andere nieuws zenders. Ik ben blij dat een aantal nieuws zenders i...
Hallo allemaal, Ik heb sinds een week de mediabox next in huis. Volgens mij is dit de nieuwste versie, ik heb in elk geval geen powerknop op de achterkan...
Sinds een paar weken staan mijn lokale zenders ineens op kanaal 30 tot en met 48. Best vervelend. Gebruik geen favorietenlijst of zo, heb terug naar fab...
Sinds vandaag update 4.38.Als ik de nieuwe geluidsoptie "Multichannel PCM" gebruik, moet ik de TV dan op PCM (wat ik altijd gebruikte als ik op de Next D...
Hallo, History channel blijft op zwart staan. De tv geeft goed signaal aan, wat er momenteel bezig is, maar geen beeld en geluid.Ik heb ook al de ci modu...
Hallo, Wie weet wanneer de nieuwe media box beschikbaar komt die achter op de TV te plaatsen is?De CI+ module wil ik zo snel als mogelijk vervangen. Ik m...
Ook ik heb een zoemende next en dat zoemen is harder dan gewoon tv volume. Ik heb hem net twee week denk ik en hij vervangt een horizon die om de dag een...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.