Geen signaal op NL1/2/3 Opgelost
Ik heb met grote regelmaat geen signaal op NL1/2/3 op geen enkele van mijn (4) TV`s met allen een CI+ module. Alle andere zenders werken perfect en als i...
Ik heb met grote regelmaat geen signaal op NL1/2/3 op geen enkele van mijn (4) TV`s met allen een CI+ module. Alle andere zenders werken perfect en als i...
Onze , gisteren ontvangen mediabox Next,maak veellawaai.Is opdehele verdieping te horen.Zelfs dóór het geluid van de tvheen.Wat te doen?
Sinds een paar dagen is het beeld bij mij thuis van mindere kwaliteit op de next, bijv nu op espn 2 (slavia praag- fey), eerder op de avond op sbs6 (20:3...
@DaveMoet ik mijn Mediabox next in 4K zetten of in automatisch? Mijn verbinding met mijn LG OLED tv en next box is via HDMI. Komt het 4K signaal wel goed...
Mijn moeder van 91 merkte dat de "oude" radio niet meer werkt. Dat komt omdat Ziggo dat opgedoekt heeft, zoals netjes was aangekondigd. Ik heb haar afgel...
Na het bericht van Radar over de energieslurper Mediabox XL, besloot ik de stoute schoenen aan te trekken . Een gesprek met de dienstdoende helpdesk mede...
Nou heb grootste pakket kun niet op ziggo nexst box niet sportaal kijken waar gaat over dan mag uitleggen is nou fout en ik alles al gedaan op op te loss...
https://www.vodafoneziggo.nl/nieuws/alle-ziggo-klanten-volledig-omgeschakeld-naar-digitale-radio/ Als ik dit artikel goed lees met name de laatste regel ...
Beste Ziggo, ik zie op het forum meermaals de vraag en het verzoek voorbij komen voor het blokkeren van de apps. Voor ons is YouTube een groot probleem a...
dag, ik krijg om de paar minuten een melding in beeld dat ik mijn JBL soundbar met de afstandsbediening van de media box aan en uit kan zetten. Zie ook d...
Ik ben sinds kort overgestapt naar een zakelijk Ziggo abonnement. Horizon box ingeruild voor Nex box, ander modem en in tegenstelling tot de set-up tot n...
Ik heb twee next boxen in huis. De tweede next box start regelmatig niet op uit standby. Standby modus normaal. Beide zijn versie V4.19 Na uitschakelen c...
Hallo,Ik heb de Bose Lifestyle 135 en de afstandbediening wil ik koppelen aan de Ziggo Next. Automatisch lukt niet en handmatig kan ik Ziggo wel kiezen m...
Ik heb sinds kort mediabezuinigingen next!Als ik in demand een film zie kan ik deze in de kijklijst zetten , maar hoe kom ik in mijn kijklijst? Ik heb he...
Ik heb zojuist een nieuwe TV geinstalleerd, een Samsung Q60A serie; de kanalen worden gewoon netjes gevonden maar NL1 verschijnt niet in beeld. Ik krijg ...
Ik heb sinds een jaar het nieuwe ziggokastje voor radio ontvangst. (Analoog is destijds beëindigd) Na een paar uur wordt de weergave Verbroken. Hoe kan d...
Hallo ook ik heb geen analoge radio meer. Nu wil ik via optische kabel next naar sony 5.1 suround systeem de digitale radio afspelen maar… hoe werkt dat?...
De afstandbediening van Ziggo stuurt commando's voor de geluidssterkte naar de televisie (Philips) en de televisie bedient de versterker (Sony). Werkt pr...
Ik heb een Ziggo digitale ontvanger (TV).Vanavond (7 april 2022, 18:40 uur) bleek dat ik de Belgische TV-zenders "één" en "canvas" niet meer via de afsta...
De FP2 van de F1 is in een redelijk beroerde beeldkwaliteit te zien via de app op de Mediabox next. Klopt het dat de kwaliteit hierin lager is (720p?) da...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.