Scheve CAI kast (3 maart gemeld) staat nog steeds scheef Opgelost
Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten! Begin maart heb ik hier gemeld dat er een scheefgezakte CAI kast voor ons hek s...
Heb jij ook een openstaande wijkkast gespot? Laat het ons dan hier weten! Begin maart heb ik hier gemeld dat er een scheefgezakte CAI kast voor ons hek s...
Moet ik mijn Mediabox Horizon retour sturen of kan deze worden afgevoerd ?
In mijn mediabox staat geluid op Sonos. Kan de regel wel selecteren maar geluid niet op tv zetten, het blijft op Sonos. Er is ook geen optie tv. Ik heb w...
Vorige week is mijn analoog radiosignaal gestopt door Ziggo. Ik wil geen extra kastjes o.i.d. kopen voor een digitaal radiosignaal en de door Ziggo gelev...
Ik ben de ziggo app op de tv kwijt. Als ik bv netflix kijk, kon ik voorheen op de homeknop op de afstandsbediening drukken en kwam in t rijtje de ziggo a...
Ik heb bij Consuwijzer nagevraagd of de gedwongen huur van een CI+ module na 27 januari nog toegestaan is. Dan treedt namelijk de ACM Beleidsregel Handha...
Heb zojuist een nieuwe chromecast met afstandbediening geinstalleerd op mijn samsung tv. Ziggo go app geinstalleerd op de chromecast en ingelogd. Nu zegt...
Zijn je cloud opnames ook weer te bereiken als je een nieuwe next box opgestuurd krijgt? Neem aan van wel aangezien de opnames in de cloud staan. Heeft i...
Sinds de vervanging oude horizon door next box geen sportzenders meer op de next box, terwijl ze wel op andere tv met smartcard zichtbaar zijn.Heb al 2x ...
Per 4 april zou ik gratis Ziggo sport totaal gratis krijgen met mijn abonnement. Op mijn Ziggo Go app werken de zenders al wel, maar op mijn Next nog nie...
Hallo, ik heb een vraag over de mediabox next 2022.De horizon stond bij mij op de grond onder tv meubel.Ik vraag mij af gelet op de grootte van de next o...
De cd speler krijg ik niet meer aangesloten op m’n receiver (Sony) nadat de Quantus is aangesloten.
Goedemiddag, Sinds een week of twee heb ik het volgende probleem. Met de Next afstand bediening kon ik tot voor kort alles in en uitschakelen. Nu gaat sa...
Sindskort heb ik op mijn mediabox next ook movies en series L. Daar heb ik diverse films en series aangeklikt om ze op te nemen in mijn kijklijst, alleen...
Bij het uitleg op Ziggo over het direct verbinden van mijn stereo naar de mediabox wordt gezegd dat ik de kabels zelf moet kopen. Maar ik heb geen flauw ...
Hoe krijg ik mijn koptelefoon geïnstalleerd die monteur van daag wist noe hoe dat moest kan toch niet ben slecht horend dus heb hem wel nodig
Hallo , Heeft een oude aansluiting enig effect op een nieuwe tv ( Philips Oled935/12 ? ) De tv als die aanheeft gestaan en hem uitzet voor bv te gaan ete...
Hallo iedereen, Ik stel deze vraag namens een kennis van mij. Deze kennis heeft een Sony Bravia KDL-32NX500 televisie, een Sony XO-D301 stereotoren (onge...
Hoi ik zit met een probleem. Ik kan niet de juiste startkabels vinden om mijn scherm aan te sluiten? Bestaat er een mini-scart naar 3x tulp male. voor de...
Ik heb met grote regelmaat geen signaal op NL1/2/3 op geen enkele van mijn (4) TV`s met allen een CI+ module. Alle andere zenders werken perfect en als i...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.