Welkom op de Ziggo Community

TV & Radio
Alles over mediaboxen, CI+ modules, radio, audio-apparatuur en je TV instellingen.

Communitystatistieken

• 24.6KOplossingen
  • 48.1KDiscussies
  • 156KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Welk onderwerp zoek je? Selecteer een label om te filteren

Alle topics

[Review] De Next upgrade van mijn moeder.. Sticky Onopgelost

Hi gang! Het heeft even geduurd maar is er uiteindelijk toch nog van gekomen en... het leek mij wel aardig om onze ervaringen in de groep te gooien in de hoop dat een toekomstige lezer hier mogelijk o...

ShelLuser door Gedreven Raadgever
  • 220 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 68 Likes

Bug in beheer favoriete zenders. Opgelost

Hallo, Ik loop tegen het volgende aan, kan dit ook meerdere keren repliceren:Heb een profiel aangemaakt met daarin een lijst van favoriete zenders60 in totaal. Nu was Vice een van mijn favoriete zende...

Glas door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bewaartermijn opnames Mediabox Next Opgelost

Sinds wanneer beslist ziggo of een opgenomen opname verwijderd gaat worden. Volgens mij hebben ze hier niets mee te maken hoelang ik een opname wil bewaren. Volgens mij schenden ze hier de privacywetg...

Frankhum door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Zit smartcard in huur van CI+ module? Opgelost

Ik heb een tv met CI+slot en met CI+ module. maar ik heb geen geactiveerde smartcard.als ik een CI+module huur voor 2 euro per maand. zit er dan een geactiveerde smartcard bij.staat namelijk niet omsc...

mtobben door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

VICEtv stopt per 24 augustus Onopgelost

Per augustus 2020 VICEtv stopt per 24 augustus Digitaal kanaal 26 | Pakket: TV Standard VICEtv heeft besloten om per 24 augustus in Nederland te stoppen met de televisiezender. VICEtv (kanaal 26) is v...

rick70 door Gedreven Raadgever
  • 323 Topics
  • 14 Oplossingen
  • 121 Likes

cs1010 Opgelost

Ben t beu, wordt weer van kastje naar de muur gestuurd, ook nu weer. Blihdxde melding cs1010 houden

Robbie523 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

24 uur van Le Mans opname start niet Onopgelost

Als ik opname probeer te starten van le mans dan krijg ik foutcode CS2212 en als ik de replay tv probeer krijg ik foutcode CS2512. Gebeld met klantenservice die zeggen dat de server overbelast is. Zel...

Compacte Next IR codes voor o.a. Pronto Opgelost

In het trotse bezit van zowel een Next, een Logitech Hub en een Philips Pronto heb ik opvallend compacte IR codes weten te vinden van de meeste functies van de Next box.Deze info heb ik nog niet op In...

lacobo door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 11 Likes

mis aflevering 5 Cardinal.serie 2 Onopgelost

mis aflevering 5 Cardinal.serie 2 . Waar is die?

Leksi door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen signaal op de Humax? Misschien toch wel..Lees dit eens. Alleen-lezen Onopgelost

Men leverde mij recent 2 Humax 5300c PVR's aan, alsmede een 5200c die allen bij het aansluiten een E48-52 melding aangaven, waarbij werd aangegeven dat het signaal in huis niet in orde was. Ook hier l...

Willem-A door Expert
  • 14718 Topics
  • 480 Oplossingen
  • 2783 Likes

Zwart beeld, wel geluid (Denon AVR) versie 3 Onopgelost

Helaas na de update is het wegvallen van enkel het beeld nog opgelost. Sterker het is erger geworden. hetgeen langzamerhand behoorlijk begint te frustreren.@Ziggo Volgens Denon ligt het aan de HDCP ve...

Snel door Gedreven Meedenker
  • 21 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

BedankT ZiGGo!!! Voor een prachtige IndY 500! Onopgelost

Normaal gesproken doe ik niet aan comment sections en dat soort shit maar ;Ik heb geen Ziggo Race in m'n pakket, en ik hoopte dat ik de Indy 500 race op Ziggo sport kon kijken maar daar was een of and...

Kabelaansluiting Opgelost

Beste allen,Ik ben sinds 22 augustus een nieuwe klant van ziggo. Bij het installeren van het pakket bleek dat ik de aansluiting voor ziggo niet had. Er is toen een afspraak gemaakt met een aannemer om...

Barry12 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Mediabox XL werkt niet meer Opgelost

Mijn mediabox wil niet meer opstarten. Ik heb al geprobeerd om hem uit te zetten en de stekker er enkele seconden uit te trekken, maar dat heeft niet geholpen. Het beeld gaat na het welkomscherm op zw...

een nieuwe media box - moet ik daarvoor mijn abonnement aanpassen? Opgelost

Hallo momenteel heb ik een Human 5300C maar ik kan niet met hem pauzeren en of eventueel live opnemen kan ik een gratis nieuwere mediabox krijgen zonder hiervoor van abonnement te moeten veranderen

Vikeda69 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

inloggen ziggo sport (104) Opgelost

Hoi ik heb een vraag.Als ik wil inloggen bij ziggo totaal op mijn samsung a40 lukt dat niet en krijg in een 104 fout. Het rare is dat mijn vrouw de zelfde telefoon heeft en die kan wel gewoon inloggen...

5200c afstandsbediening rm fm04 Opgelost

Hallo,Ik heb een Humax 5200C met een RM FM04 afstandsbediening. Een paar jaar geleden heb ik de afstandsbediening probleemloos vervangen. Nu wil ik de afstandsbediening weer vervangen, maar hier gaat ...

Code koppelen afstandsbediening Mediabox Next Opgelost

Goedendag,Ik wil mijn LG tv en JBL s400 soundbar koppelen aan mijn Ziggo afstandsbediening. Ik heb dit eerst automatisch gedaan. De volume knop werkt wel, maar de automatisch alles aan/uit zetten func...

franshplt door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bepaalde zenders werken niet via CI+ Onopgelost

Hallo,We hebben een CI+ module in een tweede TV boven. Altijd prima gewerkt. Ineens geven o.a.RTL4, 5, SBS6 een foutmelding dat deze zenders zijn gecodeerd. Ik heb inmiddels van alles gebrobeerd. De T...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen