Mediabox wordt te warm en schakelt automatisch uit. Opgelost
Hi, Ik heb sinds één maand een abonnement afgesloten en mijn Mediabox ontvangen. Echter valt deze sinds vrijwel het begin al uit omdat hij zegt dat hij t...
Hi, Ik heb sinds één maand een abonnement afgesloten en mijn Mediabox ontvangen. Echter valt deze sinds vrijwel het begin al uit omdat hij zegt dat hij t...
hallo ziggo, ik heb een verouderde mediabox, een samsung DCB-B270R. Ik zie net op nederland 3 dat ik binnenkort geen beeld meer heb via deze mediabox. Ho...
Sinds enige dagen krijg ik bij bepaalde zender (bijvoorbeeld RTL4) de volgende melding in de Ziggo app op de Apple TV: Er is geen server gevonden met de ...
Hoe kan je een opname eerder laten opnemen op de nieuwe nexbox.
Beste forumleden, Ik gebruik een Denon 3100 receiver als pass through en een Samsung tv (ARC uit) Beide apparaten worden herkent in bepaal je volume, en ...
Hallo ik heb ingelogd op een vakantiepark om viaplay te kijken maar nu weet ik niet meer hoe ik uit moet loggen, dat lukt niet. heeft iemand de oplossing...
Mijn dochter belde, dat ze op 30 april over gaat stappen van Online naar Ziggo.Van Ziggo krijgt ze een installatie pakket, dat bestaat uit:• Internet Com...
Beste Ziggo, ik zie nu dat jullie Oekraïne 24 doorgeven op kanaal 502. Er is echter op de Astra 4 een editie die zowel een Oekraïeens audiospoor als Enge...
Next mini via Connectbox op AOP, met of zonder splitter? Vraagje over de aansluiting op aop, pace box liep via verdeler POA-3IEC-NL maar nu een Next mini...
Wil smart tv kopen als extra tv op kantoor. Heb nu :Samsung mediaboxZiggo modemWifibooster op kantoor . Kan ik deze zomaar aansluiten op stopcontact en e...
Sinds vandaag reageert de box nergens meer op. Ik kan alleen nog Nederland 1 kijken, zappen naar een andere zender gaat niet. Zowel via zap knoppen als h...
Vandaag geconstateerd dat 40 opgenomen afleveringen van de serie Silent Witness van de een op de andere dag zijn verdwenen. Absoluut niet zelf verwijderd...
Onlangs is Mediabox Next Mini verschenen. Een belangrijk verschil is dat er geen coax meer gebruikt wordt. Omdat het systeem verder heel erg vergelijkbaa...
Zojuist Ziggo geïnstalleerd met pakket Max en Ziggosport compleet en ESPN compleetAlles werkt perfect maar geen kanaal 400.'Heb wel ESPN-UHDWat kan ik do...
Kan je met de next mini ook opnemen en later terugkijken? Of is er alleen de mogelijkheid om tot 2 dagen terug te kijken? Dat antwoord kan ik (tot op hed...
Als ik van tv complete naar tv start ga mag ik dan mijn mediabox next houden of moet ik de next mini accepteren?
Op TV totaal schrijft men dat er meer kanalen ongecodeerd in HD worden weergegeven. Weet iemand of dit klopt? Ik hebt getest op 4444 zonder resultaat.htt...
Wil het geluid van de radio app op tv naar de DHT-Denon S416 soundbar sturen geen probleem werkt.Optische kabel aangesloten op de next en soundbar werkt ...
Hallo, Ik heb wel beeld,maar kan de afstandsbediening van de mediabox next niet verwerken.Alleen geluid kan ik er mee harder en zachter zetten.
Samsung UE55KU tv via arc aangesloten op Samsung HW-Q800T soundbar. Gaat een paar dagen goed en dan valt ARC weg. Wat moet ik doen of veranderen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.