Hbo max kijken via ziggo Opgelost
Hbo max via nexbox Ziggo. Chromcast te leen gekregen voor in mijn tv van 11 jaar oud, werkt prima, kan ik eindelijk de serie verder kijken die op 31 dece...
Hbo max via nexbox Ziggo. Chromcast te leen gekregen voor in mijn tv van 11 jaar oud, werkt prima, kan ik eindelijk de serie verder kijken die op 31 dece...
Waarom hebben jullie Disney+ nog niet in de zenderlijst beschikbaar?
Ik ben gewend om 7 dagen terug te kijken maar nu kan ik maar 2 dagen terugkijken. NPO 1 2 en 3 zijn verdwenen. is dit een algemene storing of komt het al...
Elke keer als ik een opname of replay TV doorspoel dan volgt er na het doorspoelen 2 seconden bewegend beeld en geluid en dan 4-6 seconden de melding "Mo...
Ik heb sinds een week een mediabox next in huis (de mediabox xl had de geest gegeven). In de gebruikershandleiding wordt verwezen naar het knopje ch +/-,...
Hoe kan ik Viaplay app kijken van Ziggo?Thuis situatie is1 x Smart TV met Internet niet van Ziggo (deze tv is aangesloten met CI+ Module)2 x TV met Googl...
Hallo, ik zie dat meer mensen met dit probleem te maken hebben.Sinds gisteren (26 april 2021) komt mijn Next modem niet meer online. Deze werkte altijd p...
Dit probleem is er al langer.Monteur is geweest en heeft alle aansluitingen nagelopen en vernieuwd.Daarnaast heb ik de mediabox uitgewisseld met nog een ...
Blijven bij overgang van mediabox xl naar mediabox next de ingestelde favoriete zenders en geplande en gemaakte opnames gehandhaafd of moeten deze opnieu...
In juni gaan we naar twee campings welke digitale TV aansluiting hebben op de staanplaatsen. Onze kampeer TV heeft geen digitale tuner en op campings zij...
Beste lezer(s),Misschien kan iemand van jullie mij helpen.Ik heb sinds kort een nieuwe Mediabox , namelijk de Mediabox Next. De oude Humax Mediabox (iHDR...
Hallo, Ik heb de topics hierover al gelezen. Maar nog niet echt een antwoord gevonden.Bij mij verdwijnen op regelmatige basis op de Next de favorieten va...
Wij hebben in ons vakantiehuisje in Friesland in 2020 een abonnement van ziggo afgesloten voor tv en internet.de tv is een nieuwe Samsung QE49Q64RAL en g...
Heb net gebeld met Ziggo om de Mediabox XL te vervangen door een nieuwe mediabox die 4k ondersteunt. We hadden ook een extra mediabox xl voor boven. Nu m...
is er al iets bekend toepassing Dolby Atmos op de Next?
Hallo, Sinds vanochtend start mijn Quantis qe 317 niet meer op.Het rode ledje brandt nog wel, en ook het groenwitte ledje reageert netje op de afstandbed...
Kan ik inmiddels een tweede mediabox next bestellen?
op een bepaald moment krijg in beeld tv schakelt uit na zoveel seconden druk op ok om het op te heffen doe ik maar hij doet niets, dus ik zet hem maar ui...
HDMI arc werkte perfect, maar na de laatste update van de ziggo nextbox gaat mijn philips home cinema set wel tegelijk aan met de ziggo afstandsbediening...
ik kan wel live kijken met de viaplay-app maar niet opnemen of terugspoelen waarom niet
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.